Τάξη στην κατανομή της κρατικής διαφήμισης

Τάξη στην κατανομή της κρατικής διαφήμισης

Η κυβέρνηση βάζει τάξη στην κατανομή της κρατικής διαφήμισης. Με εγκύκλιο που εστάλη χθες από το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής επιχειρείται η διασφάλιση της τήρησης της ποσόστωσης καταβολής 70-30 μεταξύ πανελλαδικών και περιφερειακών μέσων. Σε περίπτωση μη τήρησης της ποσόστωσης θα επιβάλλεται στον υπόχρεο φορέα το προβλεπόμενο πρόστιμο.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την εγκύκλιο, που εστάλη σε όλους του φορείς του Δημοσίου και του ευρύτερου δημοσίου τομέα, οι απαραίτητες προϋποθέσεις για την απρόσκοπτη λειτουργία της διαδικασίας ελέγχου και έγκρισης των διαφημιστικών δαπανών των φορέων είναι:

α) Η έγκαιρη κατάθεση των προγραμμάτων επικοινωνιακής προβολής.

β) Η υποβολή προγραμμάτων με ρεαλιστικά χαρακτηριστικά και προοπτική υλοποίησης.

γ) Η τήρηση της κατανομής των διαφημιστικών δαπανών στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, ιδιαιτέρως σε ό,τι αφορά την ποσόστωση των περιφερειακών μέσων ενημέρωσης, η οποία ανέρχεται στο 30% της συνολικής, ανά φορέα, προϋπολογιζόμενης δαπάνης (σύμφωνα με το Π.Δ 261/1997).

Ο Νίκος Παππάς δήλωσε σχετικά: «Με τη λειτουργία του Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης τελειώνουν οι γκρίζες ζώνες και η ανομία στο Διαδίκτυο. Ο νόμος υφίσταται και, πλέον, θα εφαρμόζεται. Η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να βάλει τάξη και στην κατανομή της κρατικής διαφήμισης, για την οποία διασφαλίζουμε την τήρηση της ποσόστωσης καταβολής του 70% για τα μέσα πανελλαδικής εμβέλειας και του 30% υπέρ των μέσων της περιφέρειας».