Χρήστος Γιαννούλης / Πληρώνουμε την αδράνεια και τα μεταχρονολογημένα αντανακλαστικά της κυβέρνησης
Για το άνοιγμα των Λυκείων με το καινοφανές μέτρο των self-test, την στυγνή δολοφονία του αστυνομικού ρεπόρτερ Γιώργου Καραϊβάζ και τα λεωφορεία -«σαπάκια»- που έφερε καθυστερημένα η κυβέρνηση, μίλησε Στο Κόκκινο και στην εκπομπή «Ξυπνήστε!» ο αν. τομεάρχης Μεταφορών και Υποδομών Χρήστος Γιαννούλης.
Για τη δολοφονία του αστυνομικού ρεπόρτερ Γιώργου Καραϊβάζ έξω από το σπίτι του, μέρα μεσημέρι, ο Χρήστος Γιαννούλης εξέφρασε την οδύνη του ως πολίτης αλλά και πολιτικός προερχόμενος ο ίδιος από τη δημοσιογραφία.
Είπε χαρακτηριστικά πως μιλάμε για «εκτέλεση συμβολαίου» στην προκειμένη περίπτωση, υπογραμμίζοντας τον ρόλο που έχει η δημοσιογραφία -πέρα από το ρεπορτάζ- στην αποκάλυψη, με την
ερευνητική δημοσιογραφία και τον «λειτουργικό» της ρόλο.
Απαντώντας στον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη για τις κατηγορίες του προς τον ΣΥΡΙΖΑ και την παράθεση γενικών στατιστικών στοιχείων για δολοφονίες, ο κ. Γιαννούλης τόνισε πως «ιεροσυλία είναι να μην μπορείς να ασκείς τα υπουργικά σου καθήκοντα σε αυτή τη χώρα», αναφερόμενος στην υπόθεση του χρυσαυγίτη Χρήστου Παπά που κυκλοφορεί ακόμα ελεύθερος
και σημειώνοντας πως «η ζωή ενός ανθρώπου δεν αποτυπώνεται σε στατιστικές συγκρίσεις».
Για το άνοιγμα των Λυκείων ο Χρήστος Γιαννούλης απάντησε στο ερώτημα «τι θα κάνατε εσείς» που κάποιοι θέτουν «αλαζονικά».
Όπως είπε, ο ΣΥΡΙΖΑ και μια προοδευτική παράταξη ως κυβέρνηση, θα άκουγε τις προτάσεις της αντιπολίτευσης, θα συνταγογραφούσε τα
αξιόπιστα μοριακά τεστ και μέσω της ιχνηλάτησης θα «μας είχε αποτρέψει από νοσηλείες και θανάτους».
Αντ’ αυτού, «πληρώνουμε την αδράνεια και τα μεταχρονολογημένα αντανακλαστικά της κυβέρνησης» λέει χαρακτηριστικά, με διλλήματα να τίθενται στη λογική τηλεπαιχνιδιού «την κουρτίνα ένα ή την δύο, να ανοίξουν ή να μην ανοίξουν τα μαγαζιά».
Για τα μεταχειρισμένα λεωφορεία που παρουσίασε ο ίδιος ο Πρωθυπουργός, ο αν. τομεάρχης Μεταφορών και Υποδομών του ΣΥΡΙΖΑ λέει πως πληρώσαμε «για 50 σαπάκια από τη Λειψία» αποδομώντας το αφήγημα περί μικρού τους κόστους και εξηγώντας ότι το τίμημα
εκτοξεύεται στα 50.000 ευρώ ανά λεωφορείο συνυπολογίζοντας φύλαξη και σέρβις.
Σημείωσε δε ότι τα εν λόγω λεωφορεία έχουν λίγες πόρτες ενώ δεν γίνεται καμία απολύμανση του αέρα, με την κυβέρνηση να αναζητάει τώρα το σύστημα που θα καλύψει αυτό το κενό.
Ο κ. Γιαννούλης χαρακτηρίζει την αγορά μέσω λίζινγκ αυτών των οχημάτων ως «συγκεκριμένες επιλογές κόντρα στις ανάγκες της πανδημίας».
Αποκάλυψε τέλος μια «λαθροχειρία» της υπ. Πολιτισμού κ. Μενδώνη στη Θεσσαλονίκη, αναφορικά με το ενωτικό προσφυγικό Μουσείο που είχε υποσχεθεί ο ΣΥΡΙΖΑ από το 2017 και έχει προκριθεί να γίνει σε 4000 τετραγωνικά, «το μεταφέρουν τώρα σε ερειπωμένο κτήριο μόλις 400 τετραγωνικών προσβάλλοντας και την μνήμη του προσφυγικού ελληνισμού».