Greenpeace / Η ΕΕ διέθεσε 252 εκατομμύρια ευρώ για διαφήμιση σε κρέας και γαλακτοκομικά

Greenpeace / Η ΕΕ διέθεσε 252 εκατομμύρια ευρώ για διαφήμιση σε κρέας και γαλακτοκομικά

Νέα έρευνα της περιβαλλοντικής οργάνωσης Greenpeace αποκαλύπτει ότι η ΕΕ διέθεσε 252 εκατομμύρια ευρώ, δηλαδή, το 32% του πενταετούς προϋπολογισμού που διαθέτει για την προώθηση αγροτικών προϊόντων.

Αντίθετα για την προώθηση φρούτων και λαχανικών δαπανήθηκαν 146,4 εκατομμύρια ευρώ από τα συνολικά 776,7 εκατ. που αντιστοιχεί στο 19% του προϋπολογισμού.

Η περιβαλλοντική οργάνωση επικρίνει την τακτική των Βρυξελλών και επισημαίνει ότι την ίδια ώρα που κατανάλωση κρέατος έχει μειωθεί στην ΕΕ ο κλάδος της βιομηχανικής κτηνοτροφίας ψάχνει τρόπους για να αντιστρέψει την κατάσταση προς όφελός της.

Η Greenpeace επισημαίνει ότι η ΕΕ δεν μπορεί να χρησιμοποιεί τα χρήματα των φορολογουμένων για να στηρίξει τη βιομηχανία του κρέατος αντί για να να προωθήσει ένα πιο υγιεινό και βιώσιμο διατροφικό μοντέλο.