Live τώρα    
21°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Ελαφρές νεφώσεις
21 °C
19.5°C22.0°C
4 BF 47%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ελαφρές νεφώσεις
17 °C
14.2°C18.6°C
4 BF 51%
ΠΑΤΡΑ
Σποραδικές νεφώσεις
18 °C
17.7°C19.0°C
4 BF 66%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Ελαφρές νεφώσεις
20 °C
19.8°C20.8°C
3 BF 65%
ΛΑΡΙΣΑ
Ελαφρές νεφώσεις
22 °C
19.5°C21.9°C
3 BF 35%
Χρήστος Σπίρτζης: / Χρήστος Σπίρτζης: Παράνομη η διάλυση των τεσσάρων εργολαβιών για την κατασκευή του άξονα Πάτρα - Πύργος
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Χρήστος Σπίρτζης: / Χρήστος Σπίρτζης: Παράνομη η διάλυση των τεσσάρων εργολαβιών για την κατασκευή του άξονα Πάτρα - Πύργος

Εγκληματική χαρακτήρισε τη διάλυση των τεσσάρων εγκατεστημένων εργολαβιών για την κατασκευή του οδικού άξονα Πατρών - Πύργου ο πρώην υπουργός Υποδομών Χρ. Σπίρτζης αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι «αντί το 2023 να έχουμε έναν αυτοκινητόδρομο σύγχρονο και με δρομολογημένη την εκτέλεση των υπόλοιπων τμημάτων από τον Πύργο μέχρι το Καλό Νερό και την ωρίμανση του έργου μέχρι την Τσακώνα, μπαίνουμε τώρα στη διαδικασία να μην έχουμε καν το Πάτρα - Πύργος».

"Το έργο δεν θα είναι έτοιμο το 2023"

Σε χθεσινή συνέντευξή του στον ρ/σ Στο Κόκκινο Πάτρας, ο τομεάρχης Εσωτερικών του ΣΥΡΙΖΑ εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι το έργο δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί μέχρι το 2023, «όπως είχαμε προγραμματίσει, αλλά μέχρι τότε δεν πρόκειται να ξεμπερδέψουν τα μεγάλα νομικά ζητήματα, η εμπλοκή που θα έχει το έργο από τις ενέργειες του Κ. Καραμανλή και της κυβέρνησης της Ν.Δ.» και μίλησε για «παράνομες αποφάσεις του υπουργού και το μέλλον θα δείξει ποιος δικαιώνεται». Υπενθύμισε ότι της δημοπράτησης του έργου με οκτώ διαγωνισμούς και της έναρξης των εργασιών κατασκευής τον Μάιο του 2019 προηγήθηκαν επίπονες διαπραγματεύσεις διάρκειας δύο ετών με την Ε.Ε προκειμένου να δώσει την έγκρισή της.

"Ανοίγει ζήτημα με το κόστος"

Ανατρέχοντας στο 2013, χρονιά που αναθεωρήθηκαν οι συμβάσεις παραχώρησης με κυβέρνηση Ν.Δ. - ΠΑΣΟΚ και αφαιρέθηκε το κομμάτι Πάτρα - Πύργος - Τσακώνα, ο Χρ. Σπίρτζης έθεσε το εξής ερώτημα: «Μπορεί ο κ. Καραμανλής να λέει ότι η κοινοπραξία της Ολυμπίας Οδού συμφώνησε να αναλάβει το τμήμα Πάτρα - Πύργος στο κόστος των διαγωνισμών που εμείς είχαμε κάνει, δηλαδή στον μισό προϋπολογισμό του έργου απ' ό,τι θα το έκανε το 2013, όταν το απένταξε.

Αν το αποδέχεται αυτό η κοινοπραξία, ανοίγει ένα μεγάλο θέμα για το κατασκευαστικό κόστος από την Κόρινθο μέχρι την Πάτρα. Δεν έχει αλλάξει κανένα στοιχείο ώστε να αιτιολογείται μια τόσο μεγάλη διαφορά στην τιμή και την υλοποίηση του έργου Κόρινθος - Πάτρα, όταν αποδέχεται να κατασκευάσει με 50% (μικρότερη αξία το έργο) από την Πάτρα μέχρι τον Πύργο».

Με την ένταξη του οδικού άξονα στην παραχώρηση της Ολυμπίας Οδού, όταν λειτουργήσει «δεν θα μπουν διόδια μόνο στο Πάτρα - Πύργος, αλλά θα συνυπολογιστεί αυτό το κόστος στα διόδια που πληρώνουμε και από την Κόρινθο μέχρι την Πάτρα γιατί είναι ενιαίος ο αυτοκινητόδρομος» συμπλήρωσε.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL