Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Ανακοινώθηκε το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης

Ανακοινώθηκε από το υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού το νέο πενταμελές Διοικητικό Συμβούλιο της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης (ΚΣΟΤ).

«Η σύνθεσή του αντανακλά την πρόθεση του υπουργείου για την επίλυση των ζητημάτων που αντιμετωπίζει η Σχολή και την επίσπευση της εύρυθμης λειτουργίας της, μέσω της αξιοποίησης των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών προστιθέμενης αξίας που διαθέτει το κάθε μέλος του. Το ΔΣ θα συνδράμει το έργο της διευθύντριας της ΚΣΟΤ, Βίκυς Μαραγκοπούλου», αναφέρει η σχετική ανακοίνωση του ΥΠΠΟΑ.

Σύμφωνα, λοιπόν, με το ΥΠΠΟΑ, το Διοικητικό Συμβούλιο αποτελούν οι:

Κωνσταντίνος Ρήγος, Πρόεδρος. Χορογράφος και σκηνοθέτης, γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε οικονομικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και χορό στην Κρατική Σχολή Ορχηστικής Τέχνης. Έχει υπογράψει πολυάριθμες παραστάσεις χορού και πολυσχιδείς δημιουργίες. Από τον Φεβρουάριο του 2018 είναι Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Μπαλέτου της Εθνικής Λυρικής Σκηνής. Ως χορογράφος, συνεργάζεται με την Εθνική Λυρική Σκηνή από το 2007, ενώ το 2017 σκηνοθέτησε το μιούζικαλ Ερωτόκριτος του Δημήτρη Μαραμή, έπειτα από παραγγελία της Εναλλακτικής Σκηνής της ΕΛΣ. Τη σεζόν 2018 - 2019 παρουσίασε τα έργα Λίμνη των κύκνων και Γάμοι (μέρος του τρίπτυχου Από τη Ρωσία με αγάπη). Το καλοκαίρι του 2019 σκηνοθέτησε και χορογράφησε την όπερα Τραβιάτα στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού. Διετέλεσε καλλιτεχνικός υπεύθυνος του Χοροθεάτρου του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος (2001-05), για το οποίο έχει χορογραφήσει 11 έργα. Το 1990 ίδρυσε το Χοροθέατρο ΟΚΤΑΝΑ, το οποίο συνέβαλε καθοριστικά στην ανάπτυξη του σύγχρονου χορού στην Ελλάδα, με συνεχή παρουσία και περισσότερες από 20 παραγωγές. Χορογραφίες του έχουν βραβευτεί από διάφορους θεσμούς, έχουν αποσπάσει εγκωμιαστικά σχόλια σε πολυάριθμα διεθνή φεστιβάλ χορού ανά τον κόσμο και εξακολουθούν να διδάσκονται στην ΚΣΟΤ. Παραστάσεις του έχουν παρουσιαστεί σε περισσότερα από 40 διεθνή Φεστιβάλ σε όλο τον κόσμο, καθώς επίσης στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, το Εθνικό Θέατρο, το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, την Εθνική Λυρική Σκηνή, τον Θεατρικό Οργανισμό Κύπρου, το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά κ.α.

Βικτώρια Ζυγούρου-Καρτάλη. Μόνιμη υπάλληλος στον Δήμο Αθηναίων (επί του παρόντος στον Οργανισμό Πολιτισμού, Αθλητισμού και 'Αθλησης), με σπουδές σε θέματα επικοινωνίας και ελληνικού πολιτισμού και εμπειρία σε θέματα πολιτισμού, επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων. Ασχολείται με τη διοργάνωση πολιτιστικών εκδηλώσεων και εικαστικών εκθέσεων στο Κέντρο Τεχνών του Δήμου Αθηναίων. Διετέλεσε μέλος της οργανωτικής επιτροπής για τον εορτασμό της νέας χιλιετίας, μέλος της οργανωτικής επιτροπής της Biennale νέων δημιουργών της Ευρώπης και της Μεσογείου και υπεύθυνη προγραμματικών συνεργασιών με διεθνείς φορείς. Υποστήριξε τις διεθνείς και δημόσιες σχέσεις στα υπουργεία Αιγαίου, Εξωτερικών και Πολιτισμού, καθώς και στην Εθνική Ολυμπιακή Επιτροπή. Στο διάστημα 2010-2017 ανέπτυξε δραστηριότητα για μαθητικά θέματα ως γενική γραμματέας της Ομοσπονδίας των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Αρσακείων Σχολείων και μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Ιδιωτικών Σχολείων Ελλάδος.

Χρήστος Λάζος. Σπούδασε νομικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και φιλοσοφία στο Πανεπιστήμιο της Ναντέρ, με μεταπτυχιακές σπουδές στις πολιτικές επιστήμες στη Σορβόννη, στο Παρίσι. Από το 1982 ως το 1986, εργάστηκε στο υπουργείο Πολιτισμού, σύμβουλος στη Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς, έχοντας την ευθύνη για τα προγράμματα πολιτιστικών δραστηριοτήτων και ελεύθερου χρόνου των νέων. Το 1985, σε συνεργασία με τον Δήμαρχο Καλαμάτας Σταύρο Μπένο, επεξεργάστηκε την ιδέα, τη νομική μορφή, την οργάνωση, το πρόγραμμα, τον προϋπολογισμό και τη στελέχωση της «Δημοτικής Επιχείρησης Πολιτιστικής Ανάπτυξης Καλαμάτας» (ΔΕΠΑΚ), η οποία αποτέλεσε πρότυπο για τη δημιουργία πολιτιστικών φορέων σε πολλούς δήμους της χώρας. Από το 1991 ως το 1999 εργάστηκε στις Βρυξέλλες, ως στέλεχος της Επιτροπής της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στους τομείς της νεότητας, της εκπαίδευσης και του πολιτισμού. Από τον Ιανουάριο του 1999 ως τον Ιούνιο του 2004, ήταν διευθυντής του Εθνικού Κέντρου Βιβλίου. Σε συνεργασία με την UNESCO και την Εταιρεία Συγγραφέων, ανέλαβε την πρωτοβουλία για την καθιέρωση της Παγκόσμιας Ημέρας Ποίησης που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 21 Μαρτίου. Από το 2004 ως το 2007 διετέλεσε Προϊστάμενος Γραμματείας της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών (ΑΣΚΤ). Από το 2008 είναι ιδρυτικό μέλος και εκλεγμένο μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του σωματείου «Διάζωμα».

Ελένη Τζάνου. Αρχιτέκτων, με πολυετή εμπειρία και εξειδίκευση στον σχεδιασμό, συντονισμό, επίβλεψη και διαχείριση έργου για ένα ευρύ φάσμα έργων διαφόρων μεγεθών και τύπων, όπως εκπαιδευτικά κτήρια, κέντρα τέχνης και πολιτισμού, αποκαταστάσεις ιστορικών κτηρίων και μνημείων κ.α. Διαθέτει μεγάλη εμπειρία στη συνεργασία με Διεθνή Μελετητικά Γραφεία για μερικά από τα σημαντικότερα έργα που πραγματοποιήθηκαν στην Ελλάδα. Μεταξύ των έργων που ανέλαβε ως Υπεύθυνη Αρχιτεκτονικής μελέτης, περιλαμβάνονται το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, η Αισθητική Ενοποίηση του ΟΑΚΑ, το Δημοτικό Πάρκο Καλλιθέας Αθλητισμού και Αναψυχής κ.α. Είναι απόφοιτος της Ανώτατης Σχολής Αρχιτεκτόνων του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και διαθέτει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Αρχιτεκτονική Συντήρηση Κτηρίων από το De Montfort University στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Χριστόφορος Χριστοφής. Γόνος Ελλήνων της διασποράς. Μεγάλωσε στην Αθήνα και σπούδασε στο Παρίσι, στην Σορβόννη, Ιστορία και Φιλοσοφία, καθώς και κινηματογράφο. Εργάστηκε στην Ιταλία, στο Σπολέτο, ως βοηθός του Gian Carlo Menotti. Υπήρξε, επίσης, μαθητής της σκηνογράφου Lila de Nobili στο Παρίσι. Έγινε πολύ νέος γνωστός με τις ταινίες του Περιπλάνηση και Ρόζα, οι οποίες έτυχαν διεθνούς αναγνώρισης σε διεθνή φεστιβάλ, όπως των Καννών, Ρότερνταμ, Νέας Υόρκης, κ.α. με εγκωμιαστικές κριτικές στον διεθνή και στον ελληνικό Τύπο. Σημαντική η συνεργασία του με σύγχρονους μουσικούς όπως, η Ελένη Καραΐνδρου, ο Περικλής Κούκος και ο Γιάννης Δροσίτης. Στην Ιταλία και Γαλλία συνεργάστηκε με συνθέτες όπως ο Antonio Cericcola και Marion Kouzan, όπου ανέβασε έργα τους σε παγκόσμιες πρεμιέρες. Έχει γράψει εννέα θεατρικά έργα (Η Χρυσόμυγα έχει παιχτεί και στο Old Vic του Λονδίνου με τον τίτλο MayFly - το 2000), νουβέλες και λιμπρέτα. Στην τηλεόραση υπέγραψε τη σκηνοθεσία των σειρών Χαμένη 'Ανοιξη του Στρατή Τσίρκα και Βιζυηνός - η σιωπή των αγγέλων - για την ΕΡΤ1. Διασκεύασε και σκηνοθέτησε για το θέατρο, έργα πρόζας από την γαλλική και γερμανική λογοτεχνία καθώς και την Ασπίδα του Μενάνδρου. Το 2018 ανέβασε σε δική του μετάφραση και σκηνοθεσία, το μουσικό δράμα του Igor Stravinski Ιστορία του Στρατιώτη.

 

 

Δείτε όλα τα σχόλια
Κύριο άρθρο

ΜΜΕ και αυτοσεβασμός

Υπάρχουν Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης που υπερασπίζονται την εγκυρότητα και την αντικειμενικότητά τους, ακολουθούν αυστηρά τους κανόνες δεοντολογίας και συχνά προθέτουν και δικούς τους. Το χαρακτηριστικό των μέσων αυτών είναι ο αυτοσεβασμός.

Δειτε ολοκληρο το αρθρο