Live τώρα    
23°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Ελαφρές νεφώσεις
23 °C
22.0°C25.2°C
3 BF 51%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Αίθριος καιρός
23 °C
20.8°C25.4°C
2 BF 41%
ΠΑΤΡΑ
Αίθριος καιρός
20 °C
19.9°C21.6°C
4 BF 55%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Σποραδικές νεφώσεις
21 °C
20.4°C20.8°C
2 BF 68%
ΛΑΡΙΣΑ
Αίθριος καιρός
24 °C
23.9°C24.0°C
0 BF 33%
Β. Κονιόρδος: Το έργο του μετρό σταμάτησε όταν όλα τα ερωτήματα είχαν απαντηθεί (Ηχητικό)
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Β. Κονιόρδος: Το έργο του μετρό σταμάτησε όταν όλα τα ερωτήματα είχαν απαντηθεί (Ηχητικό)

«Το έργο της κατασκευής του μετρό στον σταθμό Βενιζέλου σταμάτησε όταν όλα τα ερωτήματα είχαν απαντηθεί» δήλωσε μιλώντας στον ρ/σ Στο Κόκκινο Θεσσαλονίκης και την εκπομπή «Ορθά-Κοφτά» ο αρχιτέκτονας και μέλος της Κίνησης για την διάσωση της Πολιτιστικής Κληρονομιάς Β. Κονιόρδος.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η μελέτη της λύσης για in situ παραμονή των αρχαιοτήτων στον σταθμό Βενιζέλου που παρουσιάστηκε χθες στο Πολυτεχνείο από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο ΟΤΜ ΑΤΕ, Παναγιώτη Βέττα αποτελεί μία επιστημονική προσέγγιση που απαντούσε σε όλα τα προβλήματα

Διευκρίνισε ακόμη ότι η χθεσινή παρουσίαση έγινε μετά από πρόσκληση του καθ`ύλην αρμόδιου επιστημονικού φορέα, του Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών Θεσσαλονίκης. «Το συγκεκριμένο τμήμα με τη συγκεκριμένη ειδικότητα έχει αρμοδιότητα επίλυσης του ζητήματος του σταθμού της Βενιζέλου. Ο φορέας αυτός προσκάλεσε τον μελετητή που έχει πολύ μεγάλη γνώση στο αντικείμενο» σημείωσε.

https://w.soundcloud.com/player/?url=https%3A//api.soundcloud.com/tracks/766271356&color=%23ff5500&auto_play=false&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false&show_teaser=true&visual=true

«Πρόκειται για πολυσύνθετη μελέτη η οποία δεν άφησε τίποτα απ΄έξω, με μία επιστημονική προσέγγιση και όχι τελείως επιφανειακή όπως αυτή που ακούσαμε στο ΚΑΣ. Η μελέτη έδινε στον φορέα τη δυνατότητα να επιλέξει τη λύση του κάθε προβλήματος» πρόσθεσε.

Ο κ. Κονιόρδος εξήγησε ότι πάντοτε γίνονται κάποιες μικροπαρατηρήσεις στις μελέτες και σε κάθε φάση δίνονται διευκρινίσεις σε όποια ερωτήματα έχει ο φορέας, και αν υπάρχουν διαφορετικές προσεγγίσεις γίνονται οι διάφορες αλλαγές και η μελέτη προχωράει. «Αφού έγινε η ΟΜ1 πληρώθηκε ο μελετητής και ο εργολάβος, συντάχθηκε η ΟΜ2 και παραδόθηκε στον εργολάβο του έργου, η Αττικό Μετρό έκανε κάποια σχόλια και ο μελετητής σε ελάχιστο χρονικό διάστημα τα κατέθεσε στον εργολάβο του έργου που τελικά ειδοποιήθηκε για την απόφαση της Αττικό Μετρό ότι σταματάει το έργο. Το έργο σταμάτησε ενώ τα ερωτήματα είχαν ήδη απαντηθεί» τόνισε.

Οι συνέπειες της εξέλιξης αυτής είναι μεγάλες αν αναλογιστεί, όπως χαρακτηριστικά είπε ο Β. Κονιόρδος, τα έσοδα που θα είχε για αυτά τα χρόνια η Αττικό Μετρό από τους χρήστες του μετρό.

Η Κίνηση Πολιτών πρόκειται να απευθυνθεί στην Unesco που έχει ήδη ενσκύψει στο συγκεκριμένο θέμα και ζήτησε επιμέρους μελέτες και προτάσεις.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL