Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Κατακαλόκαιρο στοχοποίηση της Αρχαίας Ολυμπίας

Στην καρδιά της τουριστικής περιόδου, το υπουργείο Πολιτισμού επιδιώκει με επικοινωνιακή διαχείριση να προσπεράσει το ακανθώδες ζήτημα των αναψυκτηρίων

"Επειδή τα αναψυκτήρια στο μουσείο και στον χώρο της Αρχαίας Ολυμπίας δεν λειτουργούν τα τελευταία τέσσερα χρόνια, οι επισκέπτες δεν έχουν τη δυνατότητα να προμηθευτούν ούτε νερό. Τις τελευταίες μέρες, λόγω του καύσωνα, σημειώθηκαν περιστασιακές λιποθυμίες επισκεπτών" μας πληροφορεί το υπουργείο Πολιτισμού. Και γέμισε το Διαδίκτυο με "α, πα, πα! Η νέα πολιτική ηγεσία όμως απευθύνθηκε στον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό, ο πρόεδρός του "έστειλε αμέσως εθελοντές που μοιράζουν εμφιαλωμένο νερό στους επισκέπτες" και έτσι το πρόβλημα βρήκε την προσωρινή λύση του. Παράλληλα, μας πληροφορεί ότι στην Ακρόπολη σταθμεύει μόνιμα ασθενοφόρο. Τέλεια.

Υπαρκτό το πρόβλημα στον αρχαιολογικό χώρο της Αρχαίας Ολυμπίας. Τα αναψυκτήρια έκλεισαν πριν από τέσσερα χρόνια και παρέμειναν κλειστά. Για έναν εμβληματικό αρχαιολογικό χώρο με υψηλούς δείκτες επισκεψιμότητας αλλά και για όλους τους αρχαιολογικούς χώρους, η προηγούμενη κυβέρνηση όφειλε να είχε βρει λύση νωρίς. Ωστόσο, τα κυλικεία δεν έκλεισαν επειδή η προηγούμενη ηγεσία του ΥΠΠΟΑ ήθελε να ταλαιπωρεί τους επισκέπτες. Είναι γνωστό ότι η υπόθεση “αναψυκτήρια στους αρχαιολογικούς χώρους”, έτσι ανεξέλεγκτα, χωρίς κανόνες, χωρίς ελεγκτικούς μηχανισμούς και χωρίς λογοδοσία, όπως λειτουργούσε επί σειρά ετών, είχε μετατραπεί σε κύτταρα παρατυπίας και ευνοιοκρατίας, όπως άλλωστε έχει καταγγελθεί, ενώ συχνά παρείχαν αμφίβολης ποιότητας υπηρεσίες προς τους επισκέπτες. Επίσης, έχει καταγγελθεί ότι αναψυκτήρια δεν διαθέτουν νερό στους πελάτες. Ας μη λησμονούμε τα ποσά που διακινούνται στα αναψυκτήρια των μεγάλων αρχαιολογικών χώρων, των μνημείων και των μουσείων καθιστώντας τα φιλέτα για όσους τα διαχειρίζονται. Ας μη λησμονούμε επίσης ότι όλο αυτό το σύστημα ευνοιοκρατίας και μη λογοδοσίας λειτουργούσε ανεξέλεγκτα για χρόνια, χωρίς να απασχολεί τις πολιτικές ηγεσίες του ΥΠΠΟΑ των κυβερνήσεων Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ, στις οποίες μάλιστα ένα μεγάλο διάστημα υπηρέτησε ως γενική γραμματέας η νυν υπουργός.

Όμως είπαμε, σ' αυτή την άτσαλη εποχή της ατεκμηρίωτης πληροφορίας, σημασία έχει το φαίνεσθαι. Δεν μας ενιδαφέρει, ας πούμε, ότι εδώ και τρία χρόνια υπάρχει ασθενοφόρο στην Ακρόπολη. Εμείς θα μιλήσουμε για όσα πετυχαίνει, και μάλιστα μέσα στην πρώτη εβδομάδα διακυβέρνησης, η νέα ηγεσία του υπουργείου. "Λέγε, λέγε το κοπέλι, κάνει τον παπά να θέλει"!

Ως φαίνεται, για τη νυν πολιτική ηγεσία του ΥΠΠΟΑ σημασία έχει η αποδόμηση των προκατόχων της. Σ' αυτό τον βωμό δεν διστάζει, στην καρδιά της τουριστικής περιόδου, να στοχοποιήσει έναν από τους σημαντικότερους και με μεγάλη επισκεψιμότητα αρχαιολογικό χώρο, χωρίς να ενδιαφέρεται για τον αντίκτυπο στον τουρισμό, εγχώριο και διεθνή. Αρκεί να "χτυπήσει" μικροπολιτικά τον αντίπαλο. Βέβαια, η επικοινωνιακή διαχείριση τύπου Αμφίπολης είναι οικεία στους παροικούντες την οδό Μπουμπουλίνας. Ωστόσο, αυτό το μοντέλο διαχείρισης αποδείχθηκε καταστροφικό. Και αναποτελεσματικό.

Κουβέντα για την ταμπακιέρα. Ωστόσο, αναμένουμε να ακούσουμε το ολοκληρωμένο σχέδιο της κυβέρνησης για τη διαχείριση των αναψυκτηρίων σε αρχαιολογικούς χώρους, μουσεία και μνημεία της χώρας.

Πόλυ Κρημνιώτη

 

Δείτε όλα τα σχόλια