Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Παχιά λόγια το... "έργο Μητσοτάκη" στη Θεσσαλονίκη

Υποσχέθηκε τα ίδια, που δεν έκανε, θαύμασε μακέτες - "Η Θεσσαλονίκη ευτυχώς έχει μέτρο σύγκρισης από την προηγούμενη κυβέρνηση" επισήμανε ο συντονιστής του ΣΥΡΙΖΑ Α’ Θεσσαλονίκης Χρήστος Δουίτσης, τονίζοντας ότι στον έναν χρόνο κυβέρνησης Ν.Δ. έχουμε μόνο οπισθοδρόμηση

«Θέλουμε να μιλάνε τα έργα μας και όχι τα λόγια μας και να κρινόμαστε για τα αποτελέσματα της δουλειάς μας και όχι για τις εξαγγελίες μας» είπε χθες ο Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στη Θεσσαλονίκη. Αν ήταν συνεπής στα λόγια και τις πράξεις, θα έπρεπε να μην πει τίποτε απολύτως, διότι, σχεδόν έναν χρόνο μετά την ανάληψη της εξουσίας από τη Ν.Δ., όχι μόνο δεν έχει να παρουσιάσει έργο, αλλά η κυβέρνησή του φέρει την απόλυτη ευθύνη για τις καθυστερήσεις σε όλα τα έργα πνοής για την πόλη.

Το μόνο που έχει να επιδείξει η κυβέρνηση και η Ν.Δ. ως «έργο» είναι η παραχώρηση του 1/3 του συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΘ στα ιδιωτικά ΚΤΕΛ, ενώ την ίδια ώρα οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης βρίσκονται στη χειρότερη κατάσταση από συστάσεώς τους, το μετρό έχει «εκτροχιαστεί» και δρομολογείται εκ νέου η καταστροφή της βυζαντινής Μέσης Οδού στον σταθμό της Βενιζέλου. Επίσης όσα έργα μπήκαν στο τραπέζι των συσκέψεων (πρώην στρατόπεδο Παύλου Μελά, Αλεξάνδρεια Ζώνη Καινοτομία, ανάπλαση ΔΕΘ) που είχε χθες ο πρωθυπουργός στο γραφείο του στο ΥΜΑΘ, όλα ξεκίνησαν από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και είναι έργα που επί δεκαετίες βρίσκονταν ως αιτήματα της πόλης σε σκονισμένους φακέλους στα αρμόδια υπουργεία.

«Η Θεσσαλονίκη ευτυχώς έχει μέτρο σύγκρισης από την προηγούμενη κυβέρνηση. Ο κ. Τσίπρας ως πρωθυπουργός επισκεπτόταν την πόλη κάθε ένα με ενάμιση μήνα και είχε επαφές με φορείς και εκπροσώπους κοινωνικών και παραγωγικών φορέων» δήλωσε ο συντονιστής του ΣΥΡΙΖΑ Α' Θεσσαλονίκης Χρήστος Δουίτσης σχολιάζοντας τη χθεσινή κυβερνητική επίσκεψη στη Θεσσαλονίκη. «Στον ένα χρόνο αυτής της κυβέρνησης δεν έχουμε δει κάτι να εξαγγέλλεται για τη Θεσσαλονίκη, δεν έχουμε δει κάποιο έργο, δεν έχουμε δει κάτι καινούργιο. Απεναντίας βλέπουμε μια οπισθοδρόμηση» τόνισε.

Υπόσχεται λεωφορεία κάθε Σεπτέμβριο

Ο πρωθυπουργός, μετά την επίσκεψή του στον σταθμό «Μακεδονία» των ΚΤΕΛ και τις συναντήσεις του με τον περιφερειάρχη Απόστολο Τζιτζικώστα και τον δήμαρχο Κωνσταντίνο Ζέρβα, στις δημόσιες δηλώσεις του εμφανίστηκε απόλυτα ικανοποιημένος από την πορεία του κυβερνητικού έργου στην πόλη! Έταξε εκ νέου στους πολίτες της Θεσσαλονίκης καλύτερες αστικές συγκοινωνίες από τον Σεπτέμβριο και μετά, κάτι που είχε κάνει και για τον περσινό Σεπτέμβριο, κατά την πρώτη του επίσκεψη στη Θεσσαλονίκη από τη θέση του πρωθυπουργού, το καλοκαίρι του 2019. Αλλά αντί για καλύτερες συγκοινωνίες, από τα 350 έως 430 λεωφορεία που κυκλοφορούσαν στην πόλη μετά την αποϊδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ, τους τελευταίους σχεδόν έξι μήνες μετά βίας κυκλοφορούν 200 έως 230 αστικά λεωφορεία από την «άριστη» δεξιά διοίκηση του Οργανισμού.

Ο αρμόδιος υπουργός Κ. Καραμανλής, ωστόσο, ενημέρωσε τον πρωθυπουργό ότι ο στόλος του ΟΑΣΘ αποτελείται πλέον από 350 λεωφορεία (σ.σ.: συνυπολογίζοντας προφανώς και αυτά που προστέθηκαν από τα ΚΤΕΛ) και ότι θα φτάσει τα 500, με τα 50 μεταχειρισμένα που θα αγοράσει ο Δήμος Θεσσαλονίκης από τη Λειψία και τα άλλα 180 μεταχειρισμένα που θα ενοικιαστούν από τον Οργανισμό.

Στ. Παππάς: Αντί για 400-500, μετά βίας 200

«Χιλιοειπωμένα πράγματα» χαρακτήρισε τα παραπάνω ο πρώην πρόεδρος του ΟΑΣΘ Στέλιος Παππάς, προσθέτοντας: «Από την ημέρα που μας έβγαλαν υπόσχονται ότι θα είχαν φτάσει 400-500 και απ’ ό,τι έχω υπόψη μου μετά βίας φτάνουν τα 200 τα λεωφορεία». «Επιχειρήσαμε κι εμείς να αγοράσουμε μεταχειρισμένα λεωφορεία, είχε πάει ο διευθύνων σύμβουλος με τεχνική ομάδα στην Ιταλία, και λοιδορήθηκαν τότε από αυτούς που τώρα το θεωρούν επιτυχία» σχολίασε, ενώ εξήγησε πως τότε «διαπιστώθηκε ότι δεν υπάρχει καμία εγγύηση και ότι δεν μπορούμε να τα προμηθευτούμε».

Ενθουσιασμένος από τις μακέτες του μετρό...

Για το μετρό Θεσσαλονίκης, ο πρωθυπουργός δήλωσε ενθουσιασμένος με τις μακέτες που του έδειξαν από τον σταθμό Βενιζέλου και επέμεινε ότι το έργο θα παραδοθεί το 2023 με όλους τους σταθμούς εν λειτουργία. Δεν είδε πάντως καμία καθυστέρηση στο έργο, παρά το γεγονός ότι η εργολάβος κοινοπραξία ζητάει μερικές δεκάδες εκατομμύρια για τον εκτροχιασμό των χρονοδιαγραμμάτων.

Γ. Μυλόπουλος: Με το σχέδιο ΣΥΡΙΖΑ θα είχαμε εγκαίνια

Σύμφωνα μάλιστα με όσα δήλωσε στον ρ/σ Στο Κόκκινο ο πρώην πρόεδρος της Αττικό Μετρό Γ. Μυλόπουλος: «Αν είχε ακολολουθηθεί το πρόγραμμα που είχε σχεδιαστεί επί ΣΥΡΙΖΑ, τώρα θα πλησίαζε η ώρα των εγκαινίων για τους 12 από τους 13 σταθμούς και το τρένο θα παρέκαμπτε τον σταθμό Βενιζέλου καθώς άρχισε ο σχεδιασμός του το 2017 και θα ήταν έτοιμος το 2023». «Μετά τις εκλογές και την αλλαγή κυβέρνησης, δεν επιλέχτηκε η συνύπαρξη του εξαιρετικού αρχαιολογικού συμπλέγματος από τη μία και του σταθμού της Βενιζέλου από την άλλη, αν και υπήρχε τεχνική, εφικτή, επιστημονικά τεκμηριωμένη λύση, η οποία είχε εγκριθεί από το ΚΑΣ του 2017 και βάσει αυτών σχεδιάστηκε και το χρονοδιάγραμμα, ενώ είχαν αρχίσει και τα έργα και είχε εξασφαλιστεί και η χρηματοδότησή τους» πρόσθεσε.

Κενό γράμμα το νέο ΕΣΥ

Στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ ο Κυρ. Μητσοτάκης έταξε ένα νέο Εθνικό Σύστημα Υγείας, χωρίς να πει τι ακριβώς θα περιλαμβάνει αυτό. Αναφέρθηκε στις έκτακτες προσλήψεις στον χώρο της Υγείας, προσθέτοντας ότι θα λάβουν «μόνιμα χαρακτηριστικά», ενώ έταξε και το άνοιγμα νέων κρεβατιών ΜΕΘ, ώστε να φτάσουμε στον μέσο ευρωπαϊκό όρο, με χορηγίες και κρατική δαπάνη. Πάντως στο συγκεκριμένο νοσοκομείο οι ελλείψεις σε προσωπικό δεν έχουν καλυφθεί, ενώ για περισσότερο από έναν μήνα οι εργαζόμενοι έδιναν τη μάχη ενάντια στον κορωνοϊό χωρίς να τους παρέχονται επαρκή ατομικά μέσα προστασίας.

Τέλος, ο πρωθυπουργός εμφανίστηκε αισιόδοξος και για την πορεία του τουρισμού στη Βόρεια Ελλάδα μετά το άνοιγμα των συνόρων, αλλά και των διεθνών πτήσεων μόνο από και προς τη Θεσσαλονίκη από τις 15 Ιουνίου, διότι, όπως επισήμανε, βασίζεται στις χώρες των Βαλκανίων, «που είχαν επίσης καλά αποτελέσματα στην αντιμετώπιση του κορωνοϊού». Και γι' αυτόν τον λόγο «δεν μας δημιουργούν ιδιαίτερες επιδημιολογικές ανησυχίες» πρόσθεσε και επισήμανε ότι ο έλεγχος στα σύνορα θα είναι δειγματοληπτικός.

 

Στηρίξτε την έγκυρη και μαχητική ενημέρωση. Στηρίξτε την Αυγή. Μπείτε στο syndromes.avgi.gr και αποκτήστε ηλεκτρονική συνδρομή στο 50% της τιμής.

Δείτε όλα τα σχόλια

Κύριο άρθρο

Με τη λίστα Πέτσα παρά πόδα

Δεν είναι καλά τα πράγματα για την κυβέρνηση Μητσοτάκη. Οι προγνώσεις για την πορεία της οικονομίας και την ανεργία θυμίζουν τις χειρότερες ημέρες των χειρότερων Μνημονίων. Και αυτό είναι κάτι που θα φανεί από το φθινόπωρο, καθώς ο τουρισμός καταρρέει και τα μέτρα για τη στήριξη της οικονομίας έχουν αποτύχει ολοκληρωτικά.

Δειτε ολοκληρο το αρθρο
Όλες οι Ειδήσεις