Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Ο Χρ. Γιαννούλης καταγγέλλει: Με αδιαφανείς διαδικασίες αναθέτετε το έργο του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ

Αν τα 23 εκατ. είχαν διατεθεί στον ΟΑΣΘ, θα είχε βελτιωθεί η κατάσταση

«Με αδιαφανείς διαδικασίες αναθέτετε συγκοινωνιακό έργο του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ με κόστος 23 εκατ. ευρώ τον χρόνο για δύο χρόνια. Εάν είχατε διαθέσει τα χρήματα αυτά σε ένα σχέδιο πραγματικά για τον ΟΑΣΘ, θα είχατε βελτιώσει την κατάσταση» τόνισε ο Χρήστος Γιαννούλης κατά τον κοινοβουλευτικό έλεγχο. Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ είχε έντονη αντιπαράθεση με τον Κώστα Καραμανλή, καθώς ο υπουργός Μεταφορών δυσκολεύτηκε να δώσει απαντήσεις για την ανάθεση συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ και κατέφυγε στη γνωστή και επαναλαμβανόμενη γκάμα των ισχυρισμών της Ν.Δ. κατά του ΣΥΡΙΖΑ.

Επαναφορά του διεφθαρμένου προτύπου

Ο Χρ. Γιαννούλης κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι ουσιαστικά επιθυμεί την «επαναφορά του διεφθαρμένου προτύπου ΟΑΣΘ των μετόχων, που τα κέρδη τους τα ενέτασσαν στις ζημίες» κι ότι κάνει κατάχρηση των προβλέψεων για ανάθεση συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ. Μάλιστα επισήμανε και τη σχετική αρνητική γνωμοδότηση Κουκιάδη - Χρυσόγονου, δύο συνταγματολόγων που δεν συνδέονται με τον ΣΥΡΙΖΑ. Τόνισε δε την καθημερινή ταλαιπωρία των πολιτών από τις καθυστερήσεις των δρομολογίων σημειώνοντας ότι η ανάθεση δρομολογίων στα ΚΤΕΛ δεν πρόκειται να βελτιώσει αισθητά την κατάσταση.

Ακόμη θύμισε την πρόσφατη απομάκρυνση του προϊσταμένου της Εφορείας Αρχαιοτήτων Θεσσαλονίκης Γιώργου Σκιαδαρέση με διαταγή της υπουργού Πολιτισμού Λίνας Μενδώνη «γιατί τόλμησε να διατυπώσει την επιστημονική του άποψη απέναντι στα σχέδια της ντροπής» με την απόσπαση των αρχαιοτήτων στο μετρό της Θεσσαλονίκης.

Απαξιωτικός Καραμανλής

Ο Κ. Καραμανλής απάντησε με απαξιωτικό τρόπο και με αναφορές ακόμα και... στο “πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης” και το δημοψήφισμα. Για πολλοστή φορά εξέφρασε την ενόχλησή του για την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ, παρότι αυτή εγκρίθηκε από την Ε.Ε. Μάλιστα, επανέλαβε τον ισχυρισμό ότι το κόστος του οχηματοχιλιόμετρου είναι υψηλότερο όταν το εκτελεί ο ΟΑΣΘ σε σχέση με όταν το εκτελούν τα ΚΤΕΛ.

Τέλος κατηγόρησε τον ΣΥΡΙΖΑ ότι διέλυσε τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης κι ότι ευθύνεται για την ακύρωση του διαγωνισμού για την προμήθεια νέων λεωφορείων με αποτέλεσμα την καθυστέρηση δύο ετών στην ανανέωση του στόλου.

 

Δείτε όλα τα σχόλια

Κύριο άρθρο

Στουρνάρας μαινόμενος

Ο κεντρικός μας τραπεζίτης Γ. Στουρνάρας βγήκε χθες στο πρακτορείο Bloomberg και είπε ότι χρειάζονται συντονισμένα μέτρα δημοσιονομικής τόνωσης των οικονομιών, διότι αλλιώς η Ευρώπη θα βρεθεί ξανά αντιμέτωπη με μια σοβαρή κρίση χρέους.

Δειτε ολοκληρο το αρθρο
Όλες οι Ειδήσεις