Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Προσπάθεια Καραμανλή να επιρρίψει ευθύνες στον ΣΥΡΙΖΑ για τα διόδια

Χωρίς συναίνεση ο πρ. υπουργός Γ. Κωνσταντόπουλος στη διοίκηση της Εγνατίας - Γ. Δραγασάκης: Προκαλεί το αφήγημα ότι τα προβλήματα δημιουργήθηκαν χθες

Χωρίς ευρύτερη συναίνεση διορίστηκε και η διοίκηση της Εγνατίας Οδού, την ώρα που η κυβέρνηση επιχειρούσε και στην περίπτωση των προβλημάτων του οδικού δικτύου να καταλογίσει πλήρη ευθύνη στην προηγούμενη κυβέρνηση. «Προκαλεί το αφήγημα ότι τα προβλήματα δημιουργήθηκαν χθες» σχολίασε δηκτικά ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Γιάννης Δραγασάκης, ενώ ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Βίτσας παρατήρησε πως «έχω αρχίσει να αποκτώ την αίσθηση ότι μέχρι το 2014 ζούσα σε έναν παράδεισο».

Ο Γ. Δραγασάκης θύμισε ότι, όταν ανέλαβε η προηγούμενη κυβέρνηση, η διαδικασία ιδιωτικοποίησης της Εγνατίας Οδού είχε ήδη ξεκινήσει σημειώνοντας ότι ο ΣΥΡΙΖΑ ανέκαθεν διαφωνούσε με την ιδιωτικοποίηση εθνικών μονοπωλίων και περιέγραψε την πολυπλοκότητα του ζητήματος της ιδιωτικοποίησης της Εγνατίας με διαπραγματεύσεις με την τρόικα, πιέσεις από οργανωμένα συμφέροντα, αλλά και τη δυσαρέσκεια των πολιτών για το ύψος των διοδίων.

Οι βουλευτές της Επιτροπής Δημοσίων Οργανισμών της Βουλής, μεταξύ των οποίων κι αρκετοί βουλευτές της Ν.Δ., μετέφεραν την έντονη δυσαρέσκεια των πολιτών για το ύψος των διοδίων στην Εγνατία Οδό. Ο υπουργός Μεταφορών Κώστας Καραμανλής κατηγόρησε την προηγούμενη κυβέρνηση και για υποχώρηση στις πιέσεις της τρόικας για περισσότερα διόδια στην Εγνατία, αλλά και γιατί... δεν εγκατέστησε τελικά τα επιπλέον διόδια «κλοτσώντας το τενεκεδάκι» στη σημερινή κυβέρνηση!

Αντιπαράθεση υπήρξε και για την επιλογή της Ν.Δ. να τοποθετήσει ως πρόεδρο της Εγνατίας Οδού τον Γιώργο Κωνσταντόπουλο, πρώην υπουργό στις κυβερνήσεις της Ν.Δ. Ο Γ. Κωνσταντόπουλος είναι γιατρός κι επιχειρηματίας, έχοντας μάλιστα θητεύσει ως πρόεδρος του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βόρειας Ελλάδας.

“Θα επανεξετάσουμε το Πάτρα - Πύργος»...

Παράλληλα, ο Κ. Καραμανλής επιχείρησε να μεταφέρει τη συζήτηση στη γνωστή υπόθεση της κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Πάτρα - Πύργος. «Θα το επανεξετάσουμε για να το σώσουμε το Πάτρα - Πύργος» υποστήριξε χαρακτηριστικά οεπικρίνοντας την κατάτμηση του έργου και κινδυνολογώντας για απώλεια των κοινοτικών πόρων λόγω των καθυστερήσεων. Επιπλέον ισχυρίστηκε ότι η κατάτμηση καθυστέρησε παρά επιτάχυνε την κατασκευή του έργου κι αναφέρθηκε εκ νέου στο προσφιλές θέμα της Ν.Δ., τις σχέσεις της προηγούμενης κυβέρνησης με τον επιχειρηματία Χρήστο Καλογρίτσα.

Δείτε όλα τα σχόλια