Live τώρα    
19°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Ελαφρές νεφώσεις
19 °C
17.0°C19.8°C
3 BF 50%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Σποραδικές νεφώσεις
14 °C
10.7°C15.6°C
3 BF 52%
ΠΑΤΡΑ
Αίθριος καιρός
16 °C
15.0°C16.0°C
3 BF 73%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Ελαφρές νεφώσεις
17 °C
16.1°C18.0°C
4 BF 77%
ΛΑΡΙΣΑ
Αραιές νεφώσεις
14 °C
13.9°C13.9°C
2 BF 62%
Συγχωροχάρτι στους σχολάρχες που παρανομούν, λάσπη εναντίον των εκπαιδευτικών
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Συγχωροχάρτι στους σχολάρχες που παρανομούν, λάσπη εναντίον των εκπαιδευτικών

«Μίσος» εναντίον των σχολαρχών που επιδιώκουν να παρανομήσουν εν μέσω πανδημίας βάζοντας ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς στον μηχανισμό των 800 ευρώ ενώ παραδίδουν μαθήματα εξ αποστάσεως βλέπει ο Άδωνις Γεωργιάδης πίσω από τις σχετικές καταγγελίες της Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών (ΟΙΕΛΕ). «Το μίσος αυτής της ομοσπονδίας προς τους εργοδότες τους είναι πραγματικά εντυπωσιακό» ανέφερε ο υπουργός Ανάπτυξης (ΕΡΤ1) όταν κλήθηκε να απαντήσει αν είναι ενήμερος για το θέμα κι αν θα ελεγχθούν αυτές οι καταγγελίες, λέγοντας μάλιστα πως ο κλάδος των ιδιωτικών εκπαιδευτικών είναι ο μόνος κλάδος «που δεν θέλει να πάρουν οι εκπαιδευτικοί τα 800 ευρώ». Εξαπέλυσε δε επίθεση κατά του προέδρου της Ομοσπονδίας Μιχάλη Κουρουτού απορώντας πως αν έχει τέτοιο μίσος για την ιδιωτική εκπαίδευση, γιατί δεν επέλεξε... να βρει αλλού δουλειά.

Ούτε λέξη για τις παρανομίες

Ο Άδωνις Γεωργιάδης, πέρα από τη λάσπη εναντίον των ιδιωτικών εκπαιδευτικών -γιατί οι καταγγελίες της ΟΙΕΛΕ ήρθαν στο φως μετά από ενημέρωση που είχε από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς-, δεν απάντησε σε καμία από τις κρίσιμες ερωτήσεις που θέτει εν συνόλω ο κλάδος και οι εργαζόμενοι:

Γιατί να ενταχθούν στον «μηχανισμό στήριξης» εφόσον εργάζονται κανονικά εξ αποστάσεως και οι γονείς έχουν καταβάλει ή καταβάλλουν κανονικά τα δίδακτρα; Όταν ο τζίρος δεν πέφτει, αλλά παραμένει στα ίδια επίπεδα, πώς δικαιολογείται η πρόθεση ορισμένων εργοδοτών ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων, φροντιστηρίων, και ξένων γλωσσών, να μην καταβάλλουν μισθούς και ασφαλιστικές εισφορές και να κάνουν χρήση των ευεργετικών ρυθμίσεων που προβλέπονται για τις επιχειρήσεις που πλήττονται από την πανδημία; Επίσης, πώς δικαιολογείται η ένταξη εκπαιδευτικών στο σύστημα Εργάνη του υπουργείου Εργασίας όταν έχουν διοριστήριο του υπουργείου Παιδείας, το οποίο αποτελεί την αρμόδια αρχή για την έναρξη και τη λήξη των συμβάσεων;

Παραπέμπει στην Κεραμέως

Αντί να απαντήσει επί της ουσίας, ο Άδωνις Γεωργιάδης αρκέστηκε να δηλώσει πως αναμένονται οι σχετικές αποφάσεις της υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως σχετικά με τα δίδακτρα και τις υπηρεσίες που δεν παρέχονται. Ούτε λέξη όμως για την τακτική ορισμένων εργοδοτών που δεν πληρώνουν τους εκπαιδευτικούς και επιχειρούν να κάνουν «την κρίση ευκαιρία».

Απάντηση από την ΟΙΕΛΕ

Ότι στηρίζει «μια μικρή μειοψηφία 'πειρατικών' ιδιωτικών σχολείων που παρανομούν εκμεταλλευόμενα τη συγκυρία» κατηγόρησε ο πρόεδρος της ΟΙΕΛΕ τον Άδωνι Γεωργιάδη.

«Κατ’ αρχάς, κύριε υπουργέ, από την τοποθέτησή σας προκύπτει ένα μείζον πολιτικό και ηθικό ζήτημα. Ενώ πριν λίγες ημέρες καλέσατε τους γονείς να πληρώσουν δίδακτρα, σήμερα διαμαρτύρεστε επειδή η ΟΙΕΛΕ ζητά να μην μπουν οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί στα 800 ευρώ. Επομένως, ζητάτε οι ιδιοκτήτες των ιδιωτικών σχολείων να πληρωθούν από τους γονείς, αλλά για δύο μήνες να μην καταβάλουν μισθούς και ασφαλιστικές εισφορές και ταυτόχρονα να απολαύσουν τις ευεργετικές ρυθμίσεις που προβλέπει ο νόμος για τις πληττόμενες επιχειρήσεις» δήλωσε απευθυνόμενος στον Άδωνι Γεωργιάδη ο Μιχάλης Κουρουτός, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι «ο καθένας δικαιούται να ισχυριστεί ότι προμοτάρετε την αφαίμαξη των κρατικών ταμείων (που θα έπρεπε να προστατεύετε ως υπουργός) προς όφελος ορισμένων ιδιωτών που θα εισπράξουν άκοπα δεκάδες εκατομμύρια ευρώ».

Τέλος, ο Μιχάλης Κουρουτός υπενθύμισε πως η ΟΙΕΛΕ είχε ταχθεί εξαρχής υπέρ της διαδικτυακής εκπαίδευσης «που ήταν όρος επιβίωσης για τα ιδιωτικά σχολεία» αλλά και υπέρ της ένταξης των εργαζομένων στον μηχανισμό στήριξης με την προϋπόθεση ότι οι επιχειρήσεις είναι πραγματικά και όχι εικονικά κλειστές.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL