Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Καμπάνια για το νέο πρόγραμμα της ΕΡΤ

Το νέο της πρόγραμμα και την επικοινωνιακή πολιτική για την προβολή του παρουσίασε η ΕΡΤ την Τετάρτη στο κατάμεστο Μέγαρο Μουσικής, με εξαιρετικά διαφημιστικά σποτ με χιούμορ και πρωτοτυπία, Η...

Το νέο της πρόγραμμα και την επικοινωνιακή πολιτική για την προβολή του παρουσίασε η ΕΡΤ την Τετάρτη στο κατάμεστο Μέγαρο Μουσικής, με εξαιρετικά διαφημιστικά σποτ με χιούμορ και πρωτοτυπία, Η επικοινωνιακή καμπάνια της ΕΡΤ αναδεικνύει τον πολυδιάστατο χαρακτήρα του περιεχομένου της, μέσα από έξυπνα σποτ, που καταρρίπτουν με χιούμορ, ακόμη και με αυτοσαρκασμό, τα αρνητικά στερεότυπα εναντίον της δημόσιας τηλεόρασης.

Ο υφυπουργός ΨΗΠΤΕ Λευτέρης Κρέτσος στον χαιρετισμό του υπογράμμισε ότι η ΕΡΤ προσφέρει ελεύθερα το πιο πλούσιο και ποιοτικό ενημερωτικό, αθλητικό και ψυχαγωγικό πρόγραμμα στην ελληνική τηλεόραση, το οποίο, όπως είπε «δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις ιδιωτικές και δημόσιες τηλεοράσεις του εξωτερικού». Πρόσθεσε ακόμα ότι σύντομα θα δοθεί σε δημόσια διαβούλευση το υπό κατάρτιση νομοσχέδιο για την ίδρυση θυγατρικής εταιρείας της ΕΡΤ.

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΤ Γιάννης Δρόσος αναφέρθηκε στον ρόλο της κυβέρνησης όσο και όλων των πολιτικών χώρων για τη διασφάλιση της ανεξαρτησίας και του πλουραλισμού στην ΕΡΤ χαρακτηρίζοντάς την ως «δικαίωμα όλου του δημοκρατικού κόσμου».

Δείτε όλα τα σχόλια