Live τώρα    
20°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Ελαφρές νεφώσεις
20 °C
17.1°C20.7°C
2 BF 52%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Αίθριος καιρός
18 °C
16.5°C18.5°C
2 BF 68%
ΠΑΤΡΑ
Αίθριος καιρός
16 °C
14.8°C16.6°C
3 BF 70%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Ελαφρές νεφώσεις
18 °C
15.4°C18.0°C
4 BF 52%
ΛΑΡΙΣΑ
Αίθριος καιρός
20 °C
19.9°C19.9°C
3 BF 40%
Απόφαση ΕΣΡ / "Καμπάνα" 45.000 ευρώ στο Open για αμαρτίες του Epsilon
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Απόφαση ΕΣΡ / "Καμπάνα" 45.000 ευρώ στο Open για αμαρτίες του Epsilon

Η νέα ιδιοκτησία του Οpen υπό τον Ι. Σαββίδη και η νέα διοίκηση του καναλιού καλούνται από το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης να καταβάλουν το ποσό των 45.000 ευρώ μετά από τρεις αποφάσεις των 15.000 ευρώ καθεμιά για παραβάσεις που έγιναν από το Epsilon το μακρινό 2015, πριν εξαγοραστεί δηλαδή, κυρίως από τις εκπομπές "Tatiana Live" με την Τ. Στεφανίδου, "Namaste" με τη Ν. Γερμανού και "Parole" με την Α. Πάνια.

Οι δύο αποφάσεις αφορούν υπέρβαση του νόμιμου χρονικού ορίου μετάδοσης διαφημιστικών μηνυμάτων και μηνυμάτων τηλεπώλησης ανά ώρα στη διάρκεια ροής προγράμματος. Σύμφωνα με το ΕΣΡ, ο επιτρεπόμενος χρόνος μετάδοσης διαφημίσεων είναι 12 λεπτά ανά ώρα, όμως αυτό δεν τηρήθηκε. Όπως συγκεκριμένα διαπιστώνει το ΕΣΡ, στη διάρκεια ροής προγράμματος της 9.3.2015 που μεταδόθηκε από τον τηλεοπτικό σταθμό Epsilon TV (νυν Οpen Beyond TV) από ώρα 8 μ.μ. έως 9 μ.μ. προβλήθηκαν 36 λεπτά διαφημίσεων και μηνυμάτων τηλεπώλησης, ενώ για την ώρα από 9 μ.μ. έως 10 μ.μ. προβλήθηκαν 18 λεπτά διαφημίσεων και μηνυμάτων τηλεπώλησης.

Το ΕΣΡ σημειώνει επίσης ότι σύμφωνα με τον νόμο «οι δραστηριότητες προώθησης επιχειρήσεων, προϊόντων και υπηρεσιών μέσω διαφημιστικών μηνυμάτων και μηνυμάτων τηλεπώλησης πρέπει να διακρίνονται από άλλα προγράμματα και να είναι σαφώς αναγνωρίσιμες από τους τηλεθεατές - καταναλωτές, καθώς η προστασία αυτών από την υπερβολική διαφήμιση αποτελεί ουσιώδη πτυχή του σκοπού της ευρωπαϊκής νομοθεσίας ».

Η τρίτη απόφαση αφορά εκτός από διαφημιστικό χρόνο και διαχωρισμό διαφήμισης από πρόγραμμα, παραβιάσεις γκρίζας διαφήμισης, συγκεκαλυμμένη τηλεπώληση και παραβιάσεις στην τοποθέτηση προϊόντος. Όπως σημειώνει το Συμβούλιο, στην ενημερωτική εκπομπή «Tatiana Live» προβλήθηκε από την παρουσιάστρια μήνυμα τηλεπώλησης πόσιμου κολλαγόνου και των συσκευών Huawei. Άλλες εκπομπές παρουσίαζαν συγκεκαλυμμένες διαφημίσεις, υπό τη μορφή ενημέρωσης, των Medi Jeuness, της σόμπας Kumtel κ.ά.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL