Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Πάρτι στο twitter: "Ο ΚαλλυντιΚούλης"...

Ένα "κλεμμένο" διαφημιστικό από τη Lancaster και "άναψε" το γλέντι από τους χρήστες στο twitter με το state of mind του Ελληνικού τουρισμού.

Η απάντηση του Κόκκινου Κρήτης στην "διαφημιστική" αποτρεπτική καμπάνια που μόνο στόχο θα μπορούσε να έχει να μην έρθουν οι τουρίστες στη χώρα μας.... τελικά και χωρίς να κοστίσει 32 εκ...

Δείτε όλα τα σχόλια

Κύριο άρθρο

Ένας χρόνος "αριστείας"

Το σημερινό πρωτοσέλιδο της «Αυγής» δεν καλύπτει όλα όσα έκανε η κυβέρνηση Μητσοτάκη στον πρώτο χρόνο της θητείας της. Αφορά την ατζέντα της τελευταίας ημέρας: την επιβεβαίωση του τεράστιου σκανδάλου της λίστας Πέτσα, όπου τεράστια ποσά δημοσίου χρήματος διοχετεύτηκαν για τη στήριξη ΜΜΕ φιλικών προς την κυβέρνηση.

Δειτε ολοκληρο το αρθρο
Όλες οι Ειδήσεις