Live τώρα    
18°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Αραιές νεφώσεις
18 °C
16.6°C19.6°C
2 BF 59%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Αυξημένες νεφώσεις
17 °C
14.7°C18.2°C
2 BF 59%
ΠΑΤΡΑ
Αυξημένες νεφώσεις
15 °C
15.5°C16.0°C
1 BF 77%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Σποραδικές νεφώσεις
18 °C
17.8°C19.1°C
5 BF 61%
ΛΑΡΙΣΑ
Σποραδικές νεφώσεις
16 °C
15.9°C18.0°C
0 BF 63%
Δ. Αυγέρη για Μετρό-ΟΑΣΘ: Πιο φτωχές οι δημόσιες συγκοινωνίες, αλλά πιο πλούσιοι οι ιδιώτες, το σχέδιο Μητσοτάκη για τη Θεσσαλονίκη
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Δ. Αυγέρη για Μετρό-ΟΑΣΘ: Πιο φτωχές οι δημόσιες συγκοινωνίες, αλλά πιο πλούσιοι οι ιδιώτες, το σχέδιο Μητσοτάκη για τη Θεσσαλονίκη

«Αν πιστέψουμε τον Υπουργό Υποδομών, η διαγωνιστική διαδικασία θα ολοκληρωθεί μετά από διάστημα τουλάχιστον δυόμισι ετών. Φαίνεται πως η ανατροπή του χρονοδιαγράμματος και οι μεγάλες καθυστερήσεις που προκαλούν οι κυβερνητικές μεθοδεύσεις με τα αρχαία στον σταθμό Βενιζέλου, δίνουν τον απαραίτητο χρόνο στην κυβέρνηση προκειμένου να διευθετήσει αυτό που πραγματικά την ενδιαφέρει: την ιδιωτικοποίηση του μεγαλύτερου δημοσίου έργου στην ιστορία της Θεσσαλονίκης», επισημαίνει.

Η δήλωση της βουλεύτριας του ΣΥΡΙΖΑ Δ. Αυγέρη:

Την ώρα που οι πολίτες της Θεσσαλονίκης προσπαθούν να ξανασταθούν όρθιοι, η κυβέρνηση της ΝΔ τούς επιφυλάσσει άλλη μια δυσάρεστη έκπληξη, ανοίγοντας διάπλατα την πόρτα για την ιδιωτικοποίηση του Μετρό της Θεσσαλονίκης.

Οι σημερινές δηλώσεις του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, δεν αφήνουν περιθώριο παρερμηνειών για τις προθέσεις της κυβέρνησης. Η προαναγγελία διαγωνιστικής διαδικασίας για τον φορέα υλοποίησης του έργου στρώνει το έδαφος για την είσοδο ιδιωτικών συμφερόντων στο Μετρό, όταν κι εφόσον αυτό λειτουργήσει.

Αν πιστέψουμε τον Υπουργό Υποδομών, η διαγωνιστική διαδικασία θα ολοκληρωθεί μετά από διάστημα τουλάχιστον δυόμισι ετών. Φαίνεται πως η ανατροπή του χρονοδιαγράμματος και οι μεγάλες καθυστερήσεις που προκαλούν οι κυβερνητικές μεθοδεύσεις με τα αρχαία στον σταθμό Βενιζέλου, δίνουν τον απαραίτητο χρόνο στην κυβέρνηση προκειμένου να διευθετήσει αυτό που πραγματικά την ενδιαφέρει: την ιδιωτικοποίηση του μεγαλύτερου δημοσίου έργου στην ιστορία της Θεσσαλονίκης.

Κι ενώ το Μετρό επιστρέφει στις εποχές της περιβόητης τρύπας, ο πολύπαθος ΟΑΣΘ επανέρχεται στις εποχές της μαύρης τρύπας! Χωρίς Μετρό σε λειτουργία τα επόμενα χρόνια, η κυβέρνηση υπόσχεται τα πάντα για τον ΟΑΣΘ και τίποτα. Οι δημόσιες συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης δεν μπορούν να αναβαθμιστούν με αποσπασματικές παρεμβάσεις αμφίβολης αποτελεσματικότητας, χωρίς ένα συνεκτικό, ολοκληρωμένο σχέδιο με διαφάνεια, δημόσιο έλεγχο και λογοδοσία.

Τον χρόνο που ζήτησε η κυβέρνηση και πήρε από τους πολίτες με το ξέσπασμα της πανδημίας, είναι ξεκάθαρο πια ότι τον ξοδεύει για την επικοινωνιακή προβολή της και την εξυπηρέτηση των ιδιωτικών συμφερόντων που τη στηρίζουν. Το ταξίδι του κ. Καραμανλή στη Θεσσαλονίκη είναι για να στρώσει το χαλί αύριο στον Πρωθυπουργό και μεθαύριο στα ιδιωτικά συμφέροντα!

Η κυβέρνηση της ΝΔ θεωρεί ότι δεν υποχρεούται να λογοδοτεί. Δεν συζητά με τη μειοψηφία, δεν διαβουλεύεται. Τα σχέδια της ΝΔ για τη Θεσσαλονίκη δεν διαφέρουν από τον τρόπο με τον οποίο αντιμετώπισε τους Θεσσαλονικείς εν μέσω πανδημίας. Οι πολίτες έδωσαν περίσσευμα χρόνου και υπομονής, ώστε να προετοιμαστεί καλύτερα η χώρα για την επόμενη μέρα. Σήμερα συνειδητοποιούν ότι οδηγούνται σε νέες θυσίες χωρίς αντίκρισμα.

Στηρίξτε την έγκυρη και μαχητική ενημέρωση. Στηρίξτε την Αυγή. Μπείτε στο syndromes.avgi.gr και αποκτήστε ηλεκτρονική συνδρομή στο 50% της τιμής.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL