Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Μια διαφήμιση 71.000 ευρώ που άργησε ένα χρόνο!

Ο χειμώνας τρέχει και το ΥΠΕΚΑ ακόμα περιμένει να δει την καμπάνια για την οποία πλήρωσε 71.140 ευρώ...

Από τον χειμώνα του 2012 που οι κάτοικοι του λεκανοπεδίου γίναμε μάρτυρες των βλαβερών συνεπειών της ενεργειακής ένδειας των νοικοκυριών πέρασε ένας ολόκληρος χρόνος κυβερνητικής αδράνειας. Πέρασε ένας ολόκληρος χρόνος από τις μέρες που πρωτεύουσα πνιγόταν στην αιθαλομίχλη και την επικίνδυνη επιβάρυνση της ατμόσφαιρας από χιλιάδες τζάκια παγωμένων πολιτών που έκαιγαν ότι έβρισκαν σε μια φτηνή προσπάθεια να ζεσταθούν. Ένας ολόκληρος χρόνος πήγε ουσιαστικά χαμένος για τα αρμόδια υπουργεία που χρειάστηκε να φτάσουμε στις παραμονές του φετινού χειμώνα ώστε να καταδεχτούν να ασχοληθούν με την αναμενόμενη επανάληψη του φαινομένου. Ένα χρόνο χρειάστηκαν λοιπόν οι «εγκέφαλοι» του ΥΠΕΚΑ για να παρουσιάσουν την φαεινή ιδέα των συστάσεων-απαγορεύσεων τύπου «Μην ανάβετε το τζάκι» και καθάρισαν με το πρόβλημα. Και για να μην τους αδικούμε, στις 4 Οκτωβρίου συνεδρίασε και μια διυπουργική ομάδα όπου μεταξύ άλλων αποφάσισε να τρέξει και μια καμπάνια ενημέρωσης των πολιτών για την αιθαλομίχλη.

Έτσι λοιπόν, λίγες ημέρες αργότερα και συγκεκριμένα στις 17 Οκτωβρίου προκηρύχθηκε διαγωνισμός για την επιλογή μιας διαφημιστικής εταιρείας που θα αναλάβει την εκστρατεία ενημέρωσης των πολιτών. Ο διαγωνισμός ολοκληρώθηκε και στις 7 Νοεμβρίου ανακοινώθηκε από την Διαύγεια το όνομα της εταιρείας. Σύμφωνα με την απόφαση του ΥΠΕΚΑ η διαφημιστική LTH Advertising πρέπει να βγάλει ραδιοφωνικό και τηλεοπτικό σποτ, να εκδώσει ενημερωτικό υλικό και να υλοποιήσει διαδικτυακή καμπάνια κυρίως με web banners και καταχωρήσεις. Το κόστος όλων αυτών ανέρχεται σε 71.140€.

Από τότε έχει περάσει ένας μήνας, ο χειμώνας τρέχει, τα πρώτα κρούσματα της αιθαλομίχλης έχουν γίνει αισθητά στην ατμόσφαιρα της πρωτεύουσας, τα πρώτα καμπανάκια συναγερμού ρύπανσης έχουν σημάνει και το ΥΠΕΚΑ ακόμα περιμένει να δει την καμπάνια για την οποία πλήρωσε 71.140 ευρώ. Στο υπουργείο πάντως δεν απελπίζονται καθώς πιστεύουν πως στην χειρότερη των περιπτώσεων θα έχουν έτοιμη μια διαφημιστική καμπάνια για του... χρόνου!

Δείτε όλα τα σχόλια
Κύριο άρθρο

Πολυτεχνείο

Η σημερινή ημέρα ανήκει δικαιωματικά στη μνήμη της εξέγερσης του Πολυτεχνείου. Αυτής της εξέγερσης των νέων ανθρώπων που αμφισβήτησαν «τη βία ως στοιχείο εξαναγκασμού» και ύψωσαν τη φωνή τους για Ελευθερία και Δημοκρατία.

Δειτε ολοκληρο το αρθρο