Ξεπέρασαν τις 7.600 οι υποβληθείσες υποθέσεις που έχουν καταγραφεί μέχρι και σήμερα στην ηλεκτρονική πλατφόρμα www.kathimerinotita.gov.gr, της οποίας βασικός στόχος παραμένει η επίλυση των προβλημάτων που ταλανίζουν τους πολίτες στην καθημερινή επαφή τους με τις δημόσιες υπηρεσίες.
Το τελευταίο χρονικό διάστημα, σύμφωνα με ενημέρωση από τον υπουργό Επικρατείας, η πλειοψηφία των αιτημάτων αφορά πρωτίστως τους όρους απονομής του κοινωνικού μερίσματος και ακολούθως τον τρόπο λειτουργίας της λοταρίας των αποδείξεων, ενώ εξακολουθεί με σταθερούς ρυθμούς να ζητείται η επίλυση προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι πολίτες στις σχέσεις τους με τους ασφαλιστικούς φορείς, τις εφορίες και το σύστημα υγείας, αλλά και η αντιμετώπιση της πλημμελούς εφαρμογής του αντικαπνιστικού νόμου στους χώρους εστίασης.
Από τις 9 Φεβρουαρίου που ξεκίνησε η λειτουργία της πλατφόρμας μέχρι και σήμερα, παρουσιάζεται συνεχής αυξητική τάση στην περαίωση των υποθέσεων, φθάνοντας πλέον το 71,3%, ενώ το 16,8% έχει παραπεμφθεί προς επεξεργασία στους αρμόδιους φορείς. Στην ιστοσελίδα έχει προστεθεί τέλος και μια νέα ενότητα, στην οποία δημοσιοποιούνται χαρακτηριστικές περιπτώσεις επίλυσης υποθέσεων που απασχόλησαν τη δομή.