Live τώρα    
18°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Σποραδικές νεφώσεις
18 °C
15.2°C18.7°C
1 BF 70%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Αραιές νεφώσεις
14 °C
12.1°C15.1°C
1 BF 81%
ΠΑΤΡΑ
Αυξημένες νεφώσεις
17 °C
17.1°C19.0°C
4 BF 63%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Αραιές νεφώσεις
23 °C
22.7°C23.0°C
3 BF 60%
ΛΑΡΙΣΑ
Αραιές νεφώσεις
14 °C
13.9°C14.6°C
0 BF 94%
Πλοία - Έξοδος Πάσχα / Πώς θα μεταφέρονται ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Πλοία - Έξοδος Πάσχα / Πώς θα μεταφέρονται ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα

ΠΛΟΙΟ
(ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI)

Αυστηρές προβλέψεις εμπεριέχει εγκύκλιος για τους όρους και τις προϋποθέσεις μεταφοράς με πλοία για τα ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα για λόγους ασφαλείας.

Σύμφωνα με τις οδηγίες οι οδηγοί θα πρέπει πριν από την επιβίβασή τους σε πλοίο να έχουν κάνει τις εξής ενέργειες:

-Στα αμιγώς ηλεκτρικά ή επαναφορτιζόμενα υβριδικά οχήματα θα πρέπει να καταγράφεται στο πλοίο το είδος του οχήματος και η θέση στην οποία σταθμεύει στο γκαράζ του πλοίου.

-Οι επιβάτες οδηγοί θα πρέπει να έχουν πραγματοποιήσει προληπτικό έλεγχο της θερμοκρασίας των συσσωρευτών του οχήματος

-Θα πρέπει να ενημερώνουν το πλήρωμα για οποιαδήποτε λήψη ή ένδειξη συναγερμού από το όχημά τους. 

-Το επίπεδο φόρτισης των οχημάτων κατά την είσοδό τους στα πλοία της ακτοπλοΐας δεν θα πρέπει να υπερβαίνει το 40% της συνολικής χωρητικότητάς τους.

Όσον αφορά στο πλήρωμα του πλοίου θα πρέπει να γνωρίζει τα εξής:

-Να υπάρχει καλύτερη εκτίμηση για το πού και πώς θα τοποθετούνται τα ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα στο γκαράζ του πλοίου, καθώς είναι κατά μέσο όρο 25% βαρύτερα από τα αντίστοιχα συμβατικά

-Στον συγκεκριμένο χώρο θα πρέπει να υπάρχει πάντα κλειστό κύκλωμα παρακολούθησης και τεχνητός εξαερισμός του χώρου φόρτωσης, εφόσον αυτός είναι κλειστός

Τι προβλέπεται για τα οχήματα υγραερίου, φυσικού αερίου

Για οχήματα που χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα, όπως υγραέριο ή φυσικό αέριο η εγκύκλιος προβλέπει ότι:

-Οι δεξαμενές τους δεν θα πρέπει να περιέχουν καύσιμο άνω του 50% της συνολικής τους χωρητικότητας. 

-Η ευθύνη για τη διασφάλιση ότι στο όχημα δεν υφίσταται βλάβη ή ζημιά στο σύστημα τροφοδοσίας, στις δεξαμενές ή στους συσσωρευτές του βαρύνει αποκλειστικά τους κατόχους των οχημάτων αυτών και οι πλοιοκτήτριες εταιρείες δύνανται να το εξασφαλίσουν αυτό με όποιο τρόπο το ορίσουν οι ίδιες.

-Το πλήρωμα που εκτελεί περιπολίες επί του πλοίου πρέπει να εξοικειωθεί με τον χειρισμό και την ορθή χρήση συσκευών θερμικής απεικόνισης και ανίχνευσης τοξικών ή και εύφλεκτων αερίων.

-Να υπάρξει μέριμνα για την ύπαρξη δύο επιπρόσθετων πυροσβεστήρων τουλάχιστον 9 lt κατάλληλων προδιαγραφών για κατασβέσεις πυρκαγιών συσσωρευτών ηλεκτρικών οχημάτων στα ήδη υπάρχοντα σημεία των χώρων οχημάτων του πλοίου, αλλά και εφοδιασμός με τουλάχιστον δύο ειδικές κουβέρτες πυρκαγιάς οχημάτων για κάθε χώρο οχημάτων

-Στο πλοίο θα πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον δύο εξαρτήσεις πυροσβέστη, που να πληρούν τις ειδικότερες απαιτήσεις, αλλά και εφοδιασμός αυτόνομων αναπνευστικών συσκευών (breathing apparatus) με χειραγωγό διάσωσης (lifeline), που θα αποτελούν μέρος των εξαρτύσεων πυροσβέστη.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL