Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Νίκος Βλάχος: Πλεονέκτημα για τις ξένες αγορές οι εγγενείς ποικιλίες μας

«Ο εξαγωγικός προσανατολισμός είναι δεδομένος. Κάθε χρόνο ανοίγουμε τις αγορές περισσότερο. Δεν περιοριζόμαστε μόνο στις αγορές της Ευρώπης αλλά πάμε και σε αυτές της Αμερικής, της Αυστραλίας,...

Το χρηματιστήριο του κρασιού και άλλες ιστορίες... πάθους

Έρευνα του Πανεπιστημίου του Cambridge, του HEC Paris και του Πανεπιστημίου Vanderbilt υποστηρίζει πως το κόκκινο κρασί ξεπέρασε σε αποδόσεις τα κρατικά ομόλογα, τα έργα τέχνης, ακόμη και τα...

Χρήστος Στάικος: Χτίζουμε «γέφυρες» ανάπτυξης για το ελληνικό κρασί

Ο Οργανισμός Enterprise Greece υλοποίησε πέρυσι ένα πρόγραμμα, ύψους 1,3 εκατ. ευρώ, σε πέντε αγορές - στόχους: ΗΠΑ, Καναδά, Ελβετία, Κίνα, Κορέα, Ιαπωνία   Στην Ιαπωνία και την...

Δίκτυο αλληλεγγύης για μωρουδιακά

Πολλά δίκτυα άνθησαν και συνεχίζουν να διαδραματίζουν σημαντικό κοινωνικό ρόλο κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης. Τα περισσότερα σχηματίστηκαν αυθορμήτως απαντώντας σε πραγματικές ανάγκες...

Έρχεται ο Κώδικας Καταναλωτικής Δεοντολογίας

Ο Κώδικας θα έχει τη νομική μορφή του προεδρικού διατάγματος, συνεπώς θα δεσμεύει τόσο τους καταναλωτές όσο και τους προμηθευτές, καθορίζοντας τις βασικές αρχές που διέπουν τις συναλλαγές αλλά και τα βασικά δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των μερών. Αυτό σημαίνει ότι θα ρυθμίζει οριζόντια όλο το φάσμα των καθημερινών συναλλαγών, καλύπτοντας όλους τους εμπορικούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένων των τραπεζών αλλά και των οργανισμών κοινής ωφέλειας.

Ευρωπαϊκό θεσμικό πλαίσιο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων

Οι διατάξεις του Κανονισμού θα είναι εφαρμόσιμες σε όλα τα κράτη-μέλη εντός της προσεχούς διετίας. Ο νέος ευρωπαϊκός Κανονισμός περιλαμβάνει διατάξεις που αφορούν, μεταξύ άλλων, το λεγόμενο «δικαίωμα στη λήθη», στη βάση του οποίου το υποκείμενο των δεδομένων έχει το δικαίωμα να ζητήσει από τον υπεύθυνο επεξεργασίας τη διαγραφή δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.

Η οργή δεν φτάνει...

Το σίγουρο είναι ότι ο ενημερωμένος καταναλωτής μπορεί και να αμυνθεί, και να διεκδικήσει, και, κυρίως, να προλάβει την «περιπέτεια» που παραμονεύει στην επόμενη γωνία.

Καλοκαιρινοί διαδικτυακοί κίνδυνοι για τους ανήλικους καταναλωτές

Η μελέτη διαπιστώνει, μεταξύ άλλων, ότι οι διαφημιστικές πρακτικές που χρησιμοποιούνται σήμερα από διαδικτυακά παιχνίδια, κοινωνικά δίκτυα και εφαρμογές είναι τέτοιες ώστε δεν γίνονται εύκολα αντιληπτές από τους ανηλίκους σε όλες τις περιπτώσεις.

Καταναλώνοντας πλαστικές σακούλες

Αυτό, πρακτικά, σημαίνει περίπου 33.000 τόνους ετήσια κατανάλωση σακούλας στη χώρα μας. Η εκτεταμένη αυτή χρήση θέτει σε κίνδυνο την ποιότητα ζωής, τη δημόσια υγεία αλλά και τον τουρισμό, ενώ επιβαρύνει περαιτέρω το κόστος των μηχανισμών περισυλλογής απορριμμάτων. Η ανεξάρτητη αρχή Συνήγορος του Καταναλωτή και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Κατά της Πλαστικής Σακούλας...


Ραδιόφωνο