Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Μανόν του Μασσνέ: Ευπρόσδεκτη αλλά άδοξη επιστροφή στην ΕΛΣ

«Στην ορμή η νιότη ασυγκράτητη - στα δύσκολα αμάθητη - στη σύνεση ανυπότακτη. Μην της ζητάτε ευθύνες». Οι στίχοι της Λένιας Χριστοφόρου, από την ποιητική συλλογή της...

"Σαμψών και Δαλιδά" στη Μετροπόλιταν Όπερα της Νέας Υόρκης

Δεν θα κουρασθούμε να επισημαίνουμε τη χαρακτηριστική άνεση με την οποία επικρίνονται πιστές αναβιώσεις όπερας με επίκληση δήθεν ελλειμματικής εμβάθυνσης στα έργα. Κι όμως,...

Στα ίχνη της Αλεξάνδρας Τριάντη

Tου Κυριάκου Π. Λουκάκου   Αν το επικείμενο γύρισμα μιας νέας χρονιάς σηματοδοτεί τη μελαγχολία προσωπικών απολογισμών, τότε η σημερινή αναδρομή μας δεν θα ήταν δυνατόν να περιβληθεί εντονότερο...

Η «Αΐντα» του Βέρντι σε θεαματική παραγωγή της ΜΕΤ

Με ανακούφιση υποδεχθήκαμε και εφέτος την πολιτισμική χορηγία του ΑΝΤ1, απευθείας δορυφορικών μεταδόσεων υψηλής ευκρίνειας για 10 παραστάσεις της Μετροπόλιταν Όπερα της...

Γενούφα 2018 με σημαντικές ελληνικές ερμηνείες

Του Κυριάκου Π. Λουκάκου Ακόμη και ο αμύητος μελομανής αντιλαμβάνεται, το αργότερο με την έναρξη της β' πράξης, ότι η «Γενούφα» του Λεός Γιανάτσεκ αποτελεί έργο οριακό στην ένταση των καταστάσεων,...

«Γουλιέλμος Τέλλος» με άρωμα σοσιαλιστικού ρεαλισμού

Η σκηνοθετική άποψη του Γκράχαμ Βικ για τον θείας μακρηγορίας «Γουλιέλμο Τέλλο» δεν βρήκε ομόθυμη υποδοχή από το κοινό. Σε μια χώρα με «μνημονιακές» αγωνίες και αντίστοιχες ιδεολογικές αντιπαραθέσεις, μεγάλο μέρος του κοινού αποδοκίμασε την τόσο προφανώς «αριστερή» στράτευση του Βρετανού.

«Γουλιέλμος Τέλλος» με άρωμα σοσιαλιστικού ρεαλισμού

Το γεγονός του 34ου Φεστιβάλ Ροσσίνι ήταν η αναβίωση του κύκνειου άσματος του συνθέτη από το Πέζαρο, της τετράπρακτης όπεράς του Guillaume Tell, που πρωτοπαρουσιάσθηκε στα 1829 και που, η μαστοδοντική της διάρκεια και οι εξαιρετικές φωνητικές απαιτήσεις για τον πρώτο τενόρο την καταδίκασαν...