Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Ρ - Σ

ΚΥΡΙΑ ΕΝΟΤΗΤΑΡ - ΣΥΠΟΕΝΟΤΗΤΕΣBernd RiexingerRenaud LambertRobert MisikRodney BensonSaunier Guy-MichelSerge HalimiStefan KaiserSteven FortiΘωμάς ΣλιώμηςΚριστιάνε ΣλέτσερΛάχλου ΣοφίαΠέτρος ΣταύροςΠέτρος ΣταύρουΡάνιος ΑλέξηςΡάντος ΚώσταςΡάπτη ΔέσποιναΡάπτου ΕλευθερίαΡάφενμπρεγκ ΜαρίναΡήγας ΠάνοςΡήγος ΆλκηςΡήγος ΓιώργοςΡίζος ΣπύροςΡίσβας ΧρηστόςΡακόπουλος ΘοδωρήςΡαπτόπουλος ΒαγγέληςΡαπτόπουλος ΧάρηςΡασβίτσου ΤζώρτζιαΡασβίτσου ΤζώρτζιαΡαυτοπούλου ΚερασίναΡαυτόπουλος ΓιώργοςΡεβέλι ΜάρκοΡεγκούκος ΚυριάκοςΡεγκούκος ΝίκοςΡεπούση ΜαρίαΡηγοπούλου ΠέπηΡηγόπουλος ΚίμωναςΡιγκ ΜπομπΡιζούλης ΑνδρέαςΡισμάουι ΝόρμαΡοδρίγο Πάττο Σα ΜότταΡοζάνης ΣτέφανοςΡομπέ Ζαν - ΦιλίπΡομπόλης ΣάββαςΡοσάντα ΡοσάναΡουμελιωτάκης ΘοδωρήςΡουμελιώτης ΑνδρέαςΡουμπάνης ΓρηγόρηςΡουπακιώτης ΑντώνηςΡουσιά ΕλένηΡουσσάκης ΑντώνηςΡούβαλης ΒασίληςΡούβαλης ΘανάσηςΡούντι ΚάσκεΡούντολφ ΧίκελΡούσσος ΣωτήρηςΡούσσου ΒαρβάραΡούτος ΔημήτρηςΡωμανού ΝατάσσαΡωμανός ΓιώργοςΡόγγας ΒασίληςΡόης ΝίκοςΡόκκου ΕιρήνηΡόμπερτ ΦισκΡόντος ΚώσταςΡότζερ ΚόενΡώτας ΒασίληςΣάββας ΝίκοςΣάντα ΓεωργίαΣάρρας ΜιχάληςΣέλτσας ΚώσταςΣένγκις ΖέχραΣέργης ΦραγκίσκοςΣέργης ΦραγκίσμοςΣίμος ΧρήστοςΣίμσον ΤόνυΣαββάκης ΧρίστοςΣαββίδης ΑλέξιοςΣαββίδης ΓιώργοςΣαββίδης ΧάρηςΣαγγανά ΔέσποιναΣαγιάς ΘάνοςΣαγώνας Φώτης ΝεκτάριοςΣακαλή ΌλγαΣακελλίων ΣταμάτηςΣακελλαρίδης ΓαβριήλΣακελλαρίου ΑλέξανδροςΣακελλαρόπουλος ΤάσοςΣακκά ΙλεάναΣακκά ΙλεάναΣακκάτος ΒαγγέληςΣακούτης ΝίκοςΣαλέ ΡομπέρΣαλαπάτας ΠαναγιώτηςΣαλταμπάση ΆντζηΣαλτογιάννης ΧρήστοςΣαμιακού ΝεφέληΣαμιακός ΣπύροςΣαμικού ΈρηΣανταμούρης ΔημήτριοςΣαντορινιός ΝεκτάριοςΣαξώνης ΒασίληςΣαρακιώτης ΙωάννηςΣαραντάκος ΝίκοςΣαργολόγος ΚάρολοςΣαρρής ΘάνοςΣασσάνης ΣπύροςΣαχπεκίδης ΑντώνηςΣβέρκος ΝίκοςΣβίγκου ΡάνιαΣγουρομύτη ΧριστίναΣεβαστάκης ΔημήτρηςΣεβαστάκης ΝικόλαςΣεβαστός ΑνάργυροςΣεβελά ΕφραήμΣερεμέτης ΔημήτρηςΣερζ ΑλιμίΣερντεδάκις ΝίκοςΣηφάκη ΕυγενίαΣηφάκης ΓιάννηςΣιάπερας ΣίμοναςΣιάχος ΜιχάληςΣιέρρα ΑγγελικήΣιαμανδούρας ΣωτήρηςΣιαμαντζιούρας ΆκηςΣιαπέρα ΕυγενίαΣιαπκίδου ΈλληΣιατίτσα ΔήμητραΣιαφαρίκα ΕυαγγελίαΣιγάλας ΑντώνηςΣιδέρης ΝίκοςΣιδέρης ΣωτήρηςΣιδώνης ΓιάννηςΣινγκ ΆμιτΣιούλας ΚωνσταντίνοςΣιούτας ΗλίαςΣιριό ΜοντΣιώκος ΣωτήρηςΣιώτης ΝτίνοςΣιώτος ΓιάννηςΣιώτος ΜοδέστοςΣκάλφαρι ΕουτζένιοΣκαλιδάκης ΓιάννηςΣκαρπαθιώτη ΕλίναΣκαρπαλέζος ΔημήτρηςΣκεπετζάκης ΓιώργοςΣκηνιώτης ΚώσταςΣκλαβενίτης Ε. ΤριαντάφυλλοςΣκληβανιώτης ΓιάννηςΣκλιάς ΒασίληςΣκομβούλης ΜιχάληςΣκοπλάκης ΝίκοςΣκορίνης ΝίκοςΣκορδούλης ΚώσταςΣκουλάς ΓιώργοςΣκουρολιάκος Λουκάς ΖωσιμάςΣκουρολιάκος ΠάνοςΣκουφά ΕλισσάβετΣκούρας ΚώσταςΣκούρας ΠαναγιώτηςΣκούρτη ΜαρίαΣκούρτης ΓιάννηςΣκούτας ΠαναγιώτηςΣκρουμπέλος ΘανάσηςΣλιώμης ΘωμάςΣμιξιώτης ΔημήτρηςΣμυρναίος ΝίκοςΣμυρναίου ΕυαγγελίαΣονιάδης ΜπάμπηςΣουβατζή ΣτυλιανήΣουβλής ΓιώργοςΣουλτάτου ΠέλαΣούμπερτ ΜαρίαΣούσης ΙσαάκΣπάλας ΙωάννηςΣπίθας ΑντώνηςΣπαθής ΓεράσιμοςΣπαθαράκης ΚώσταςΣπαθαρίδου ΔήμητραΣπανού ΔέσποιναΣπανού ΔήμητραΣπανού ΚυριακήΣπανού ΜαρίαΣπανούδη ΔέσποιναΣπανούδη ΝατάσαΣπαρτιάτης Δανιήλ ΛυκούργοςΣπαρτινός ΚώσταςΣπηλιωτακοπούλου ΕλευθερίαΣπηλιόπουλος ΘοδωρήςΣπουρδαλάκης ΜιχάληςΣπουρδαλάκης ΜιχάληςΣπυρίδωνος Ν.Λ.Σπυροπούλου ΑγγελικήΣπυρποπούλου ΧρύσαΣπυρόπουλος ΓιώργοςΣπύρου ΜπενέτοςΣτάγκαλη ΜάγιαΣτάθης ΜανόληςΣτάθης ΠαναγιώτηςΣτάικος ΧρήστοςΣτάμου ΓιώργοςΣτάνλεϋ ΑρόνοβιτςΣτέλλας ΣταύροςΣτέλλας ΣταύροςΣτέφος ΓιάννηςΣταγκαλή ΜάγιαΣταγκανέλλης Πέτρος-ΙωσήφΣταθάκης ΓιώργοςΣταθακιός ΑλέξανδροςΣταθακοπούλου ΕυγενίαΣταθοπούλου ΈλεναΣταθούλια ΘεοδώραΣταθόπουλος ΓιάννηςΣταμάτης ΚώσταςΣταματιάδου Στεργίου ΟλυμπίαΣταματόπουλος ΔημήτρηςΣταμπουλή ΑφροδίτηΣταμπουλής Γ.Σταμπούλης ΓιώργοςΣταμόπουλος ΧρήστοςΣτανγκανέλλης Πέτρος ΙωσήφΣτασινόπουλος ΑποστόληςΣτασινός ΣτάθηςΣταυρίδης ΣταύροςΣταυρακάκης ΓιάννηςΣταυριανίδης ΚωνσταντίνοςΣταυριανίδης ΣτάθηςΣταυριδάκης ΓιώργοςΣταυρούλα ΚατερίναΣταυρόπουλος ΘεόδωροςΣταφίδας ΓιάννηςΣταύρου ΚατερίναΣταύρου ΠέτροςΣταύρου Ρ.Στεργίου ΙωάνναΣτεφάνου ΣτέφανοςΣτεφανάκης ΚώσταςΣτεφανάκης ΜαρίνοςΣτεφανίδης ΑλέξανδροςΣτεφανίδης ΜάνοςΣτεφανόπουλος ΣωτήρηςΣτεϊνγκρίμουρ ΣιίγκφουσονΣτουκογιώργος ΛευτέρηςΣτουπής ΝίκοςΣτρακαντούνα ΒασιλικήΣτρατής Γιάννης Δ.Στρατής ΚώσταςΣτρατηγάκης ΣτράτοςΣτρατούλης ΔημήτρηςΣτυλιανίδης ΣτέλιοςΣτυλιανού ΆρηςΣυλικιώτης ΝεοκλήςΣυμβουλίδης ΧάρηςΣυμεωνίδης ΒασίληςΣυμεωνίδης ΚώσταςΣυμεωνίδου ΧάρηΣυμεωνίδου ΧάριςΣυναδινός ΤζούλιοςΣυνοδινού ΚαλλήΣυρίβλη ΆνναΣυρίγος ΑντώνηςΣυρμαλένιος ΝίκοςΣχίζας ΓιάννηςΣχινάς ΣτάθηςΣχοινάς - Παπαδόπουλος ΙάσοναςΣωτάκης ΔημήτρηςΣωτηρίου ΆκηςΣωτηρίου ΕλένηΣύκας ΝίκοςΤζώρτζια ΡασβίτσουΤσιόκας ΧάρηςΦιλιππής ΔημήτρηςΧατζοπούλου ΛίτσαΧρύσανθου Δημ. Τάσσης

Σκουρολιάκος Πάνος

Οι δικοί μας ξένοι

Μουσικές, χοροί, λαϊκή αρχιτεκτονική, αγιογραφία και η καλλιέργεια των γραμμάτων χαρακτηρίζουν τον τόπο και τους ανθρώπους. Τα τραγούδια τους τα ονόμαζαν «τραγώια» πηγαίνοντας μας πίσω στην αρχέτυπη καταγωγή του τραγουδιού

ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΘΕΑΤΡΑ

Μέσα στη δύσκολη κατάσταση που επέβαλε η κρίση που δημιούργησαν όσοι κυβέρνησαν τη χώρα τις τελευταίες δεκαετίες, μέσα στην φτωχοποίηση που επέφεραν οι ίδιοι πάλι, μέλημά μας θα πρέπει να είναι η επούλωση όποιων πληγών μπορούμε να επουλώσουμε

ΔΗΠΕΘΕ ή «Αν δε θέλεις να ζυμώσεις δέκα μέρες κοσκινίζεις»

Δυστυχώς, τα Δημοτικά Περιφερειακά Θέατρα της Μελίνας έκλεισαν τον ιστορικό τους κύκλο. Για πολλούς λόγους, δεν μπορούν να λειτουργήσουν μέσα στο σημερινό περιβάλλον δεκαέξι θέατρα στην Περιφέρεια

ΑΡΧΑΙΟ ΔΡΑΜΑ: θεωρία και πράξη

Η φροντίδα της πολιτιστικής μας κληρονομιάς, η συγκέντρωση των εργασιών σημαντικών επιστημόνων από όλον τον κόσμο και η αξιοποίηση τους δεν μας συνδέουν απλώς με το παρελθόν μας. Μας εκτινάσσουν στο μέλλον που ονειρευόμαστε. Ένα μέλλον πιο φωτεινό και πιο δημιουργικό από το πρόσφατο τουλάχιστον παρελθόν.

ΕΣΡ σε αγρανάπαυση

Ο ελληνικός λαός περιμένει, αξιώνει και απαιτεί επιτέλους μια διαδικασία εκδόσεως αδειών για τους τηλεοπτικούς σταθμούς, ώστε να μην υπάρχει έλλειμμα. Έλλειμμα αξιόπιστης ενημέρωσης, έλλειμμα στη λειτουργία της δημοκρατίας και βέβαια έλλειμμα στα οικονομικά του Δημοσίου

Η μάσκα που σώζει

Η μάσκα στο θέατρο κληρονομείται από τους Ρωμαίους και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του ρωμαϊκού θεάτρου. Τον Μεσαίωνα τη συναντάμε στα θρησκευτικά δράματα με θέματα από τη Βίβλο και αργότερα τη βλέπουμε να διαπρέπει στην Κομέντια Ντελ Άρτε. Κάθε ρόλος εδώ, ανδρικός ή γυναικείος, έχει τη δική του μάσκα

Θέατρο και ρατσισμός

Τις ημέρες που διανύουμε, η χώρα μας έγινε τόπος προσέλευσης των μεταναστών. Απέναντι, λοιπόν, στον ρατσισμό που αναπτύχθηκε με την καθοδήγηση ναζιστικών, ακροδεξιών και συντηρητικών κομμάτων και προσώπων, έρχεται πάλι το θέατρο να καταθέσει τον αντιρατσιστικό του λόγο

Πνευματικά δικαιώματα και παραδοσιακή μουσική

Δεν είναι αποδεκτό να υφαρπάζεται το πνευματικό δικαίωμα ενός ολόκληρου λαού, το οποίο αφορά τον μουσικό πολιτιστικό πλούτο που παράχθηκε και διαμορφώθηκε μέσα από μια εξαιρετικά μακρά ιστορική και δημιουργική διαδικασία

Μονόπρακτα

Σύνολα μονόπρακτων, κατάλληλα οργανωμένων σκηνοθετικά, πολλές φορές αποτελούν μια ενιαία παράσταση σπονδυλωτή και λειτουργούν ως ένα έργο «κανονικής διάρκειας». Βεβαίως, ανάμεσα σε αυτά τα μονόπρακτα υπάρχει μια συνάφεια...

Παγκόσμια ημέρα ελληνικής γλώσσας

Η αξία της ελληνικής γλώσσας αποτυπώνεται στην ίδια τη δύναμή της. Την ιστορικότητα και διαχρονικότητα. Πρόκειται για μια γλώσσα που μιλιέται αδιαλείπτως εδώ και 40 αιώνες! Επί 28 αιώνες γράφεται με την ίδια γραφή και το ίδιο ελληνικό αλφάβητο, ενώ επί 24 αιώνες γράφεται με την ίδια ορθογραφία, όπως επισημαίνει ο καθηγητής Γλωσσολογίας κ. Γ. Μπαμπινιώτης

Νέοι θεατρίνοι: Στο Γκουλάγκ

Οι μηδαμινές ευκαιρίες για αξιοπρεπή εργασία και αμοιβή σε συνδυασμό με την παντελή έλλειψη εκτίμησης στην προσωπικότητα και την αξιοσύνη των νέων ανθρώπων αποτελούν την οδυνηρή καθημερινότητα στη χώρα που γέννησε το θέατρο.

Η ΑΕΠΙ, το νομοσχέδιο και οι αποκαλύψεις

Ξεκινώντας μετά τις εκλογές του 2015 η νέα κυβέρνηση να οργανώσει το χάος, βρέθηκε μπροστά σε ένα σταυρόλεξο για απίστευτα δυνατούς λύτες. Όσοι ασχοληθήκαμε με τη σύνταξη του «Νομοσχεδίου για τα Πνευματικά και συγγενικά Δικαιώματα» (υπουργοί, βουλευτές, νομικοί κ.λπ.), συζητήσαμε με τους πάντες.

ΓΙΟ ΧΟ ΧΟ

Τη μεταπολιτευτική εποχή των μεγάλων συναυλιών υπήρχε η ανάγκη από την κατατρεγμένη Αριστερά να δίνει έναν επίσημο, «θεσμικό» πια χαρακτήρα, σε αυτές τις εκδηλώσεις. Με σημαίες, με πανό ενίοτε, με προλόγους δημάρχων, βουλευτών, αγωνιστών, αντιστασιακών. Θέλαμε τότε να βροντοφωνάξουμε ότι τέλειωσαν οι ανώμαλες καταστάσεις και πως ελεύθεροι μπορούμε να τραγουδήσουμε, να γελάσουμε, να χαρούμε. Νομίζω ότι είναι απόλυτα κατανοητό και δικαιολογημένο όλο αυτό το τοπίο.

Οξφόρδη και όχι μόνον...

Αξίζει εδώ να μελετήσει κανείς, πως ένα σπουδαίο Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα μπορεί να αλλάξει τον ίδιο τον χάρτη μιας χώρας. Και κυρίως, πως μπορεί να γεννήσει όχι μόνο επιστημονικά και ερευνητικά αγαθά, αλλά πως μπορεί να επηρεάσει την τέχνη και την κουλτούρα της πόλης, της χώρας, της οικουμένης.

Αποχαιρετώντας έναν ευπατρίδη

Ο Ευαγγελάτος αγαπούσε τους συνεργάτες του. Δεν έδινε παραγγέλματα για το πώς θέλει κάποιον ρόλο, ένα σκηνικό ή για το πώς θα είναι ακριβώς η μουσική και η χορογραφία. Έλεγε πως ο σκηνοθέτης πρέπει να γοητεύεται και να γοητεύει