Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Νίκος Μπελαβίλας: Η παραλία της Πειραϊκής έχει μετατραπεί σε μια γκρίζα ζώνης λόγω καθυστερήσεων και κακού σχεδιασμού

Μόνος δρόμος στο επόμενο δημοτικό συμβούλιο είναι οι συνεργασίες

Για την ανάγκη συναινέσεων στη δημόσια ζωή του τόπου είτε πρόκειται για τον επιστημονικό – ακαδημαϊκό τομέα ή την πολιτική, σημειώνοντας πως είναι ο μόνος τρόπος για να υπάρξει πρόοδος, μίλησε ο υποψήφιος δήμαρχος Πειραιά Νίκος Μπελαβίλας.
 
Ερωτώμενος για την απόφαση της ΕΣΑΛ για τον ΟΛΠ εξήγησε πως μένους εκτός 3 από τα 23 έργα ενώ στον Πειραιά είναι μόνο ένα, το mall.  «Συμφωνήσαμε απόλυτα και με τον απερχόμενο δήμαρχο και τους φορείς της πόλης ενάντια στο mall. Στην είσοδο της πόλης, στο λιμάνι θα καταλάβαινα να βάλουμε μια όπερα όπως το Αμβούργο ή ένα ενυδρείο όπως έβαλε η Βαρκελώνη και να το βλέπουν 17.000.000 επισκέπτες. Να βάλεις ένα mall νομίζω ότι είναι ατυχής ιδέα» σχολίασε στο «Πολιτικό Καφενείο» της ΕΡΑ1.
 
«Καθώς περνάμε σε μια φάση εξατομικευμένου και ποιοτικού τουρισμού είναι ανάγκη να ‘’πουλήσουμε’’ ένα καλό προϊόν και να έχουμε ένα έσοδο από αυτό. Και καλό προϊόν είναι η παραδοσιακή αγορά του Πειραιά» εξήγησε τονίζοντας ότι πρέπει να προστατέψουμε την εμπορική ζωή της πόλης. «Ξενοδοχείο να γίνει» συμπλήρωσε προσθέτοντας όμως πως «δεν χρειαζόμαστε άλλον έναν ουρανοξύστη 55 μέτρων στο λιμάνι του Πειραιά. Δεν μπορεί να μπαίνεις στο λιμάνι και αντί να βλέπεις στο βάθος την όμορφη αυτή γραμμή του ορίζοντα με την Ακρόπολη να δεσπόζει, του Φιλοπάππου και το Λυκαβηττό, να βλέπεις τέσσερις ουρανοξύστες».  
 
Αναφερόμενος στην παραλία της Πειραϊκής σημείωσε πως έχει μετατραπεί σε μια γκρίζα ζώνης λόγω καθυστερήσεων και κακού σχεδιασμού.
 
Μιλώντας για το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην πόλη σημείωσε ότι κατασκευάζεται ο μεγαλύτερος μεταφορικός κόμβος της χώρας. «Τρεις γραμμές μεγάλων μέσων, δηλαδή προαστιακός, ΗΣΑΠ και Μετρό συγκλίνουν στο λιμάνι και μια γραμμή τραμ φτάνει μα μαζεύει αυτούς τους σταθμούς. Που μπορούν να εξυπηρετήσουν 100.000 επιβάτες την ημέρα αν δουλέψουν σωστά απαλλάσσοντας τους δρόμους από 100.000 επιβάτες αυτοκινήτων» ανέφερε ενώ για τα παράπονα που ακούγονται λόγω της ταλαιπωρίας από τα έργα θύμισε πως «όταν κατασκευαζόταν ο σταθμός του μετρό στην πλατεία του Συντάγματος είδε διαλυθεί η Αθήνα για πέντε χρόνια. Ο κόσμος φώναζε εναντίον του Μετρό».

Για την έλλειψη χώρων στάθμευσης εξήγησε πως η πόλη χρειάζεται 120.000 θέσεις: «είναι περίπου 100.000-150.000  άνθρωποι που μπαίνουν και βγαίνουν τις τρεις ώρες του πρωινού χωρίς να υπολογίζεται η κίνηση από το λιμάνι. 40.000 οχήματα αυτή τη στιγμή που μιλάμε αναζητούν χώρο στάθμευσης. Για να σταθμεύσει ο κόσμος αυτός χρειαζόμαστε 250 στρέμματα. Δεν υπάρχει οπότε άμεση λύση. Μόνο να μάθουμε να κινούμαστε με λιγότερο ΙΧ, περισσότερο με τα μέσα σταθερής τροχιάς και να φτιάξουμε περιφερειακά πάρκινγκ».

Επεσήμανε την ανάγκη να συνδεθούν με αστική συγκοινωνία και τα μεγάλα νοσοκομεία της πόλης.

Ο Νίκος Μπελαβίλας επανέλαβε ότι η δημοτική αρχή Αγραπίδη ευθύνεται για τις αλλαγές στην κυκλοφοριακή μελέτη που οδήγησε στην σημερινή κατάσταση. Όσον αφορά την επέκταση των μέσων εξήγησε πως το Μετρό «δυστυχώς σταμάτησε για πάντα στο Δημοτικό Θέατρο χάρη στη λάθος επιλογή του τότε δημάρχου και του υπουργού που την ενέκρινε. Αυτό λόγω της χάραξης. Η γραμμή ‘’κοιτάει’’ τον προφήτη Ηλία και δεν χωράει να στρίψει προς το Πασαλιμάνι».  «Αυτό που μπορεί να επεκταθεί γρήγορα είναι η γραμμή του τραμ προς τα νοσοκομεία και το Κερατσίνι» πρόσθεσε.

Απαντώντας στην κριτική για τις καθυστερήσεις στα έργα αυτού του είδους ο υποψήφιος δήμαρχος Πειραιά αναφέρθηκε στο Μετρό εξηγώντας πως αντικειμενικές δυσκολίες επηρεάζουν το χρονοδιάγραμμα. «Το Μετρό του Πειραιά βρήκε δύο φορές εμπόδια. Δυσκολεύτηκαν να περάσουν τον βράχο στα Μανιάτικα, δεν μπορούσαν να τελειώσουν την στεγανολεκάνη μπροστά στο σταθμό του Πειραιά. Άκουσα ένα σχόλιο από έναν κατά τα άλλα φίλο πολιτικό που κατεβαίνει υποψήφιος με τον κ. Μώραλη ο οποίος διαμαρτύρεται για τις καθυστερήσεις. Να του απαντήσω λοιπόν. Διάβασε λιγάκι Δημήτρη μου, τι έγινε με το Μετρό. ‘’Στούκαρε’’ στη θάλασσα όπως έχει συμβεί και αλλού. Δεν είναι σοβαρό θέμα να καθόμαστε να λέμε γιατί ‘’δεν περάσατε γρήγορα τον βυθό του Πειραιά’’. Επικίνδυνο έργο, δύσκολο, χαιρόμαστε που πέρασε. Αυτή είναι η τεκμηριωμένη απάντηση σε ένα πυροτεχνηματάκι που έπεσε στον αέρα μάλλον για λόγους δημοσιότητας και όχι ουσίας».

Μιλώντας για την διαχείριση των απορριμμάτων ο Νίκος Μπελαβίλας επεσήμανε την ανάγκη να μειωθεί ο όγκος τους κατά 50% με πρόγραμμα που θα ξεκινά από τα σπίτια των Πειραιωτών και θα φτάνει μέχρι τον δήμο.

Ερωτώμενος για την Ράλλειο κατέθεσε την πρόταση εκεί να μεταφερθούν μόνο τα μεγάλα δικαστήρια καθώς δεν υπάρχει χώρος για όλες τις υπηρεσίες και «στην ΧΡΩΠΕΙ να αναπτύξουμε την πλήρη δομή των δικαστηρίων. Να έχουμε δύο δικαστικά κέντρα. Η ΧΡΩΠΕΙ δε δίπλα σε σταθμό μέσων σταθερής τροχιάς είναι εξαιρετική λύση. Δεν αναφέρομαι στα οικόπεδα αλλά στο εργοστάσιο που ανήκει στον ΕΟΦ. Είναι η καλύτερη λύση».

Σχολιάζοντας, τον Κλεισθένη επανέλαβε πως μόνος δρόμος στο επόμενο δημοτικό συμβούλιο είναι οι συνεργασίες.

Δείτε όλα τα σχόλια
Κύριο άρθρο

ΑΜΚΑ μόνο για Έλληνες

Δεν είχαν πει φυσικά πριν τις εκλογές ότι θα καταργήσουν τον ΑΜΚΑ για τους μετανάστες και τους αιτούντες άσυλο. Πρώτον, για να μην αποξενωθούν από μια ομάδα φιλελεύθερων ψηφοφόρων.

Δειτε ολοκληρο το αρθρο