Live τώρα    
19°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Ελαφρές νεφώσεις
19 °C
16.2°C20.7°C
2 BF 53%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Αίθριος καιρός
17 °C
15.2°C17.7°C
1 BF 74%
ΠΑΤΡΑ
Αίθριος καιρός
16 °C
14.8°C16.6°C
3 BF 68%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Ελαφρές νεφώσεις
17 °C
16.0°C18.0°C
2 BF 59%
ΛΑΡΙΣΑ
Αίθριος καιρός
16 °C
15.9°C15.9°C
0 BF 55%
Ν. Μπελαβίλας: Να βρούμε λύση στο κυκλοφοριακό έμφραγμα του Πειραιά
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Ν. Μπελαβίλας: Να βρούμε λύση στο κυκλοφοριακό έμφραγμα του Πειραιά

Με συγκεκριμένη ατζέντα κατέρχεται στον Πειραιά ο υποψήφιος δήμαρχος Νίκος Μπελαβίλας καλώντας τους δημότες να συμμετάσχουν ενεργά στον διάλογο για την πόλη που ζουν. Κυρίαρχο ζήτημα αναδεικνύει το κυκλοφοριακό, καθώς η πόλη έχει πάθει “κυκλοφοριακό έμφραγμα”, όπως λέει χαρακτηριστικά ο Ν. Μπελαβίλας, καλώντας τη δίοικηση του Γ. Μώραλη -χωρίς να την κατονομάζει- να παραδεχθεί δημοσίως την αποτυχία της σε αυτό το ζήτημα.

Υπενθυμίζοντας ότι η παράταξή του είχε έγκαιρα ειδοποιήσει τη δημοτική αρχή του 2014 ότι οι σχεδιαζόμενες κυκλοφοριακές αλλαγές θα οδηγούσαν σε κυκλοφοριακό έμφραγμα, ο Ν. Μπελαβίλας επανέρχεται στο θέμα επιβεβαιώνοντας ότι “το έμφραγμα όμως ήλθε γρήγορα!” και ότι “ο Πειραιάς ασφυκτιά κυκλοφοριακά”. Ο Ν. Μπελαβίλας εντοπίζει ότι έγιναν δύο σημαντικά λάθη: Το πρώτο αφορά στο γεγονός ότι “επάλληλοι δήμαρχοι άλλαζαν τα σχέδια, οι μελετητές αμείβονταν για τις επάλληλες αλλαγές και όλα μια χαρά, αλλά το κυκλοφοριακό τελικά έγινε κουβάρι”. Ενώ το δεύτερο αφορά στη “διαρκή ανοχή στην παράνομη στάθμευση”. “Το πλήρες χάος συμβαίνει κάτω από το Μέγαρο της Τροχαίας και το Δημαρχιακό Μέγαρο”, τονίζει ο Ν. Μπελαβίλας.

Ως λύση, προτείνει την “πλήρη αναθεώρηση της κυκλοφοριακής μελέτης του Πειραιά”. “Μάθαμε από τα λάθη, είδαμε τα προβλήματα, καιρός είναι να πάρουμε τη γενναία απόφαση. Αυτό το σύστημα δεν δουλεύει”, σημειώνει, προσθέτοντας: “Με την ολοκλήρωση των έργων του τραμ, ξέρουμε πόσο χώρο έχουμε”. “Έχει πολύ μεγάλο κόστος πολιτικό το να πεις ‘αποτύχαμε’”, τονίζει συμπληρώνοντας: “Πρέπει να το ξαναστήσουμε από την αρχή. Όμως αυτή είναι η τίμια απόφαση για όσους θέλουν να βλέπουν την πόλη να ζει και να κινείται καλά”.

Μαζί με το κυκλοφοριακό ζήτημα, ο Ν. Μπελαβίλας καλεί τους δημότες να συζητήσουν για την επέκταση προβλήτας κρουαζιέρας, την αποχωμάτωση των μπάζων του Σκυλίτση, το άλσος της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων, το ιστορικό σύμπλεγμα Υπηρεσίας Φάρων και Ναυτικής Διοίκησης Αιγαίου, το ιστορικό Σύμπλεγμα Χατζηκυριάκειου Ορφανοτροφείου, την ακτή κολύμβησης Τερψιχόρη, τα καταστήματα αναψυχής, τις μονοδρομήσεις, αλλά και την κυκλοφορία αυτοκινήτων και πεζών, όπως και για την εσωτερική λειτουργία της πόλης (σχολεία, νοσοκομεία, πλατείες και πάρκα).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL