Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Να κινηθεί η Δικαιοσύνη για τις κακοτεχνίες στη γέφυρα Παραδείσια - Τσακώνα

Στο τέλος της χρονιάς αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία η μεγάλη τοξωτή γέφυρα στο κομμάτι Παραδείσια - Τσακώνα του οδικού άξονα Τρίπολη - Καλαμάτα, η οποία "αντικαθιστά" το κομμάτι του δρόμου το...

Στο τέλος της χρονιάς αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία η μεγάλη τοξωτή γέφυρα στο κομμάτι Παραδείσια - Τσακώνα του οδικού άξονα Τρίπολη - Καλαμάτα, η οποία "αντικαθιστά" το κομμάτι του δρόμου το οποίο είχε "φύγει" το 2003 λόγω κακοτεχνιών. Αυτό υποσχέθηκε ο υπουργός Υποδομών Μ. Χρυσοχοΐδης κατά τη χθεσινή επίσκεψή του στην περιοχή.

Η κατασκευή της γέφυρας ως δημόσιου έργου ξεκίνησε το 2008 και εκτιμάται ότι θα κοστίσει συνολικά περίπου 19 εκατ. ευρώ. Ο υπουργός, κατά την επίσκεψή του στον κλάδο Λεύκτρο - Σπάρτη μήκους 47 χλμ. του άξονα Τρίπολη - Καλαμάτα που κατασκευάζεται με σύμβαση παραχώρησης, ανέφερε ότι το ποσοστό ολοκλήρωσης του κλάδου πλησιάζει το 90% αποφεύγοντας να προσδιορίσει χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης και λέγοντας ότι θα "παραδοθεί στην κυκλοφορία σε λίγους μήνες", ενώ έκανε λόγο για ολοκλήρωση των διαδικασιών προκειμένου να κατατεθεί στη Βουλή "η νέα αναθεωρημένη" σύμβαση παραχώρησης.

Την ελπίδα να τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα ολοκλήρωσης του έργου στην Τσακώνα "και να μην χρειαστεί να περιμένουμε και 14ο χρόνο" εξέφρασε ο βουλευτής Μεσσηνίας του ΣΥΡΙΖΑ Θ. Πετράκος, ο οποίος συναντήθηκε με τον υπουργό Υποδομών και ενημερώθηκε από τους υπηρεσιακούς παράγοντες του υπουργείου και τους επιβλέποντες μηχανικούς για την πορεία των εργασιών.

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στις δηλώσεις του επεσήμανε ότι "οφείλει επιτέλους η δικαιοσύνη να κινηθεί πιο γρήγορα, ώστε η μηνυτήρια αναφορά να προχωρήσει και να πληρώσουν αυτοί που ευθύνονται για το γεγονός ότι ο ελληνικός λαός πληρώνει δυο φορές το έργο, οι πολίτες ταλαιπωρούνται για 15 σχεδόν χρόνια για ένα έργο που ξεκίνησε το 1991".

Επίσης ζήτησε από τον Μ. Χρυσοχοΐδη "να προχωρήσουν οι διαδικασίες, ώστε να επανεκκινήσουν οι εργασίες του περιφερειακού της Καλαμάτας, να επιταχυνθούν οι οριστικές μελέτες για να δημοπρατηθεί το Καλό Νερό - Τσακώνα μέσα στο 2014 και να ξεκινήσει η λειτουργία του προαστιακού σιδηρόδρομου άμεσα τον Σεπτέμβριο με τα δρομολόγια Καλαμάτα - Μεσσήνη και Καλαμάτα - ΤΕΙ Καλαμάτας και τον Οκτώβριο ολόκληρος ο προαστιακός Καλαμάτα - Διαβολίτσι - Κυπαρισσία".

Έθεσε επίσης το θέμα της επαναπρόσληψης των 49 μηχανικών και πιλότων της ΥΠΑ, οι οποίοι ήταν επιφορτισμένοι και με την επιθεώρηση της ασφάλειας πτήσεων. Επ' αυτού ο υπουργός Υποδομών είπε ότι τις επόμενες ημέρες θα άρθεί η διαθεσιμότητα των μηχανικών και μετά των πιλότων, ενώ επικαλέστηκε και τη συναρμοδιότητα του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης.

Δείτε όλα τα σχόλια

Κύριο άρθρο

Εξωτερική πολιτική και πατριδοκαπηλία

Η προηγούμενη κυβέρνηση διαχειρίστηκε τα ελληνοτουρκικά θέματα προσπαθώντας συστηματικά να τα μετατρέπει σε ευρωτουρικικά, δηλαδή σε διαφορές ανάμεσα στην Τουρκία και την Ευρωπαϊκή Ένωση. Η τωρινή κυβέρνηση δεν φαίνεται να τα έχει καταφέρει τόσο καλά στον τομέα αυτόν.

Δειτε ολοκληρο το αρθρο
Όλες οι Ειδήσεις