Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Blowin’ In The Wind

Τον Ιούνιο υπήρξαν μόνο οι τρεις παραστάσεις της Εθνικής Λυρικής Σκηνής με την όπερα του Βέρντι «Αΐντα» στο Ηρώδειο, πριν μάλιστα από την επίσημη έναρξη του Φεστιβάλ, η οποία συνοδεύτηκε και από συναυλία στις εγκαταστάσεις της Πειραιώς 260.

Όπως και για τις υπόλοιπες εκδηλώσεις του, πολλές συζητήσεις και σχόλια έγιναν και γράφτηκαν για τις επιτυχημένες από πλευράς προσέλευσης κοινού ζωντανές μουσικές εκδηλώσεις στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών 2016, του πρώτου δηλαδή που πραγματοποιήθηκε με καλλιτεχνικό διευθυντή τον Βαγγέλη Θεοδωρόπουλο έπειτα από χρόνια «κυριαρχίας» στον θεσμό του Γιώργου Λούκου. Οφείλουμε όμως να αναγνωρίσουμε ότι, παρά τον εξαιρετικά περιορισμένο χρόνο τον οποίο είχε στη διάθεση του και τη μεγάλη προσοχή στις επιλογές, την οποία έπρεπε να επιδείξει στη συγκεκριμένη δυσχερή από πολλές πλευρές συγκυρία, ο Β. Θεοδωρόπουλος κατάφερε να παρουσιάσει ένα πρόγραμμα με ουκ ολίγες εκδηλώσεις, το οποίο και διέκρινε μια αξιοσημείωτη ποικιλία.

Τον Ιούνιο υπήρξαν μόνο οι τρεις παραστάσεις της Εθνικής Λυρικής Σκηνής με την όπερα του Βέρντι «Αΐντα» στο Ηρώδειο, πριν μάλιστα από την επίσημη έναρξη του Φεστιβάλ, η οποία συνοδεύτηκε και από συναυλία στις εγκαταστάσεις της Πειραιώς 260.

Ο Ιούλιος ήταν ο πλέον «πλούσιος» μήνας με τις δύο παραστάσεις του Στέφανου Κορκολή με τις μετεγγραφές του τραγουδιών του Μίκη Θεοδωράκη για πιάνο και φωνή, τη συναυλία του Νίκου Κυπουργού, τη συναυλία της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών με μουσική από τα soundtracks του Nino Rota για τις ταινίες του Φεντερίκο Φελίνι και τις τέσσερις παραστάσεις της ΕΛΣ με την όπερα «Κάρμεν» του Μπιζέ στο Ηρώδειο, τις τρεις παραστάσεις της Καμεράτα με το musical «West Side Story», τις δύο των Third World Bunfight με την όπερα «Μάκβεθ» του Βέρντι, άλλες δύο των Kyklos Ensemble με ευρωπαϊκά ρομαντικά έργα του 20ού αιώνα και ακόμα δύο του Λευτέρη Βενιάδη με ένα έργο βασισμένο σε ποίηση του Γεωργίου Σουρή στο Μέγαρο Μουσικής, τις εμφανίσεις του Μιχάλη Δέλτα και του συγκροτήματος Methexis στην Πειραιώς, τις δύο παραστάσεις της όπερας του Κορνήλιου Σελαμσή «Λεόντιος και Λένα» στο Εθνικό Θέατρο και, εκτός Αθήνας και εντός πλαισίου Ελληνικού Φεστιβάλ, τις παραστάσεις (από δύο αμφοτέρων) της Τάνιας Τσανακλίδου με τραγούδια από το θέατρο και του Σταμάτη Κραουνάκη με μια μουσική προσέγγιση στον λόγο του Κολοκοτρώνη προς τα Ελληνόπουλα στην Πνύκα, στο Θέατρο Μικρής Επιδαύρου.

Πολύ φτωχότεροι, ως είθισται, οι δύο τελευταίοι μήνες της σεζόν, με μόνο τη συναυλία της ΚΟΑ υπό τη διεύθυνση του Βλαντιμίρ Ασκενάζυ και με την σύμπραξη του γιου του και σολίστ του κλαρινέτου Ντμίτρι τον Αύγουστο και την «εκ μεταφοράς» (από τη Μικρή Επίδαυρο) συναυλία της Τάνιας Τσανακλίδου τον Σεπτέμβριο, αμφότερες στο Ηρώδειο.

 

 

 

Δείτε όλα τα σχόλια