Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Ποπ αισθητική στην αφίσα του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Την υπογραφή του Ελληνοαμερικανού illustrator Τζον Μαυρουδή έχει η αφίσα του επετειακού 60ού Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης που παρουσιάστηκε χθες. Ο Μαυρουδής, που ζει στο Σαν Φρανσίσκο, έχει...

Την υπογραφή του Ελληνοαμερικανού illustrator Τζον Μαυρουδή έχει η αφίσα του επετειακού 60ού Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης που παρουσιάστηκε χθες. Ο Μαυρουδής, που ζει στο Σαν Φρανσίσκο, έχει φιλοτεχνήσει τέσσερις φορές εξώφυλλα για το "The New Yorker" - ένα από τα οποία αναγορεύτηκε Cover of the Year από την αμερικανική Society Of Magazine Editors. Σύμφωνα με τον ίδιο, "το πρόσωπο στην αφίσα είναι ο θεατής του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης. Κουβαλάει μέσα του ταινίες, στιγμές, ανθρώπους, ιδέες από τα 60 χρόνια του Φεστιβάλ. Εδώ, στέκεται ένα λεπτό και μας χαρίζει μια πόζα, πριν προχωρήσει στο μέλλον της διοργάνωσης. Oι μορφές είναι αγγελικές, σύμβολα καλοσύνης. Μάς υπενθυμίζουν ότι όσο περισσότερο κατανοούμε το διαφορετικό στη ζωή, τόσο περισσότερο καταλαβαίνουμε ότι ο άλλος δεν απέχει από εμάς. Μου αρέσει το γραμματόσημο ως πλαίσιο, γιατί είναι ένα διεθνές σύμβολο επικοινωνίας. Αυτό ακριβώς κάνει και το Φεστιβάλ. Δίνει φωνή σε κινηματογραφιστές από την Ελλάδα και ολόκληρο τον κόσμο. Το έχω χρησιμοποιήσει σε έργα μου, αλλά νιώθω ότι εδώ βρίσκει το ιδανικό του».

Ο Τζον Μαυρουδής είναι γεννημένος στην Καλιφόρνια -ο πατέρας του είναι Έλληνας και η μητέρα του Αμερικανίδα- και απέκτησε διεθνή φήμη χάρη στο εξώφυλλό του για το περιοδικό "Τime", που απεικόνιζε την Κριστίν Μπλάζεϊ Φορντ, σχεδιασμένη από περίφημα αποφθέγματά της. Την ίδια μέθοδο είχε χρησιμοποιήσει νωρίτερα για να δημιουργήσει το πορτρέτο του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ για το "The Nation".

Σχεδιάζει τακτικά για τη θρυλική σειρά Fillmore Posters. Περισσότερες πληροφορίες για τη δουλειά του μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα http://www.zenpop.com/

Δείτε όλα τα σχόλια
Κύριο άρθρο

Ιστορικό λάθος

Το μόνο που έλειπε στην Ευρωπαϊκή Ένωση ήταν μια ακόμη κρίση αξιοπιστίας. Αλλά κι αυτό το κατάφερε σ’ αυτή τη σύνοδο κορυφής κάνοντας το ιστορικό λάθος

Δειτε ολοκληρο το αρθρο