Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

«Κορώνες κοινωνικής αποστασιοποίησης», στη Γερμανία

AMPE

Εστιατόρια και ταχυφαγεία διαγκωνίζονται να επινοήσουν τρόπους κοινωνικής αποστασιοποίησης των πελατών, πρωτότυπους και κυρίως διασκεδαστικούς. Πολλά φραντσάιζ της αλυσίδας Burger King στη Γερμανία, δοκιμάζουν καινούργια λύση στο πρόβλημα: δίνουν στους πελάτες τεράστιες «κορώνες κοινωνικής αποστασιοποίησης»

Καθώς οι χώρες σε όλον τον κόσμο ανοίγουν δειλά δειλά τους δημόσιους χώρους μετά το λουκέτο λόγω της πανδημίας, εστιατόρια και ταχυφαγεία διαγκωνίζονται να επινοήσουν τρόπους κοινωνικής αποστασιοποίησης των πελατών, πρωτότυπους και κυρίως διασκεδαστικούς. Πολλά φραντσάιζ της αλυσίδας Burger King στη Γερμανία, δοκιμάζουν καινούργια λύση στο πρόβλημα: δίνουν στους πελάτες τεράστιες «κορώνες κοινωνικής αποστασιοποίησης».
 
Αρχικά, αυτά τα καπέλα κατασκευάστηκαν για διαφημιστικό σποτάκι στη γερμανική τηλεόραση, αλλά από την περασμένη Παρασκευή δοκιμάζονται ως λύση εξασφάλισης της αναγκαίας απόστασης μεταξύ των πελατών, ώστε να εμποδιστεί η περαιτέρω διάδοση της Covid-19.
 
«Θέλαμε να ενισχύσουμε τους κανονισμούς υψηλής ασφάλειας και τα πρότυπα υγιεινής που ακολουθούν τα εστιατόρια της BK. Η "κάνε την μόνος σου" κορώνα κοινωνικής αποστασιοποίησης ήταν ένας διασκεδαστικός και παιχνιδιάρικος τρόπος να θυμίσουμε στους πελάτες μας να εφαρμόζουν κοινωνική αποστασιοποίηση ενώ απολαμβάνουν το πιάτο τους στα εστιατόριά μας» δήλωσε στο Business Insider εκπρόσωπος της Burger King Germany. Η αλυσίδα ανήρτησε φωτογραφίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και ο κόσμος ενθουσιάστηκε. Τα καπέλα -διπλώνονται, και πρέπει να τα φτιάξει ο πελάτης- δίνονται σε κάποια γερμανικά φραντσάιζ του εμπορικού σήματος μαζί με πακέτο για το σπίτι.

 

Πηγή : αμπε

Στηρίξτε την έγκυρη και μαχητική ενημέρωση. Στηρίξτε την Αυγή. Μπείτε στο syndromes.avgi.gr και αποκτήστε ηλεκτρονική συνδρομή στο 50% της τιμής.

Δείτε όλα τα σχόλια

Κύριο άρθρο

Ένας χρόνος "αριστείας"

Το σημερινό πρωτοσέλιδο της «Αυγής» δεν καλύπτει όλα όσα έκανε η κυβέρνηση Μητσοτάκη στον πρώτο χρόνο της θητείας της. Αφορά την ατζέντα της τελευταίας ημέρας: την επιβεβαίωση του τεράστιου σκανδάλου της λίστας Πέτσα, όπου τεράστια ποσά δημοσίου χρήματος διοχετεύτηκαν για τη στήριξη ΜΜΕ φιλικών προς την κυβέρνηση.

Δειτε ολοκληρο το αρθρο
Όλες οι Ειδήσεις