Live τώρα    
12°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Σποραδικές νεφώσεις
12 °C
8.6°C15.2°C
1 BF 87%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Αυξημένες νεφώσεις
11 °C
8.1°C13.2°C
1 BF 65%
ΠΑΤΡΑ
Αυξημένες νεφώσεις
14 °C
11.0°C14.4°C
2 BF 75%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Ελαφρές νεφώσεις
11 °C
10.8°C13.6°C
2 BF 66%
ΛΑΡΙΣΑ
Σποραδικές νεφώσεις
6 °C
5.9°C9.6°C
0 BF 100%
Κατερίνα Νοτοπούλου: / Κατερίνα Νοτοπούλου: Πολιτικές και δράσεις για μια πόλη προσβάσιμη παντού και από όλους
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Κατερίνα Νοτοπούλου: / Κατερίνα Νοτοπούλου: Πολιτικές και δράσεις για μια πόλη προσβάσιμη παντού και από όλους

Θεσσαλονίκη. «Θέλουμε να δημιουργήσουμε μια πόλη προσβάσιμη παντού, ισότιμα για όλους τους χρήστες, αναβαθμίζοντας τους όρους της βιώσιμης αστικής κινητικότητας, ενισχύοντας τον ρόλο των δημόσιων μεταφορών έναντι των υπολοίπων μέσων μεταφοράς» τόνισε χθες η υποψήφια δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κατερίνα Νοτοπούλου μιλώντας στο ανοιχτό εργαστήρι διαβούλευσης για τον κυκλοφοριακό σχεδιασμό και την κινητικότητα που διοργάνωσε η δημοτική παράταξη «Θεσσαλονίκη Μαζί».

Στη διαβούλευση κλήθηκαν και έδωσαν το "παρών" φορείς, οργανισμοί και ειδικοί επιστήμονες που εμπλέκονται στο κυκλοφοριακό ζήτημα, οι οποίοι συμφώνησαν στην ανάγκη ενός ολικού σχεδιασμού ενόψει και της κανονικής λειτουργίας του μετρό το 2020. Η επικεφαλής της παράταξης «Θεσσαλονίκη Μαζί» υπογράμμισε ότι η πόλη «έχει ανάγκη από έναν ολιστικό σχεδιασμό με σεβασμό στο περιβάλλον». «Να σχεδιάσουμε και να υλοποιήσουμε έργα λαμβάνοντας υπόψιν τις βασικές κατευθύνσεις της βιώσιμης αστικής κινητικότητας και ανθεκτικότητας της πόλης. Με πρωταρχικούς στόχους την ποιότητα ζωής, την υγεία, την ποιότητα του περιβάλλοντος και τη βιωσιμότητα» ανέφερε.

Στο πλαίσιο αυτό κατέθεσε σειρά προτάσεων, όπως η χωροθέτηση σταθμών μετεπιβιβάσεων στο μετρό, ο επανασχεδιασμός των λεωφορειακών γραμμών, η ενεργή συμμετοχή του δήμου στο ΟΣΕΘ και τον ΟΑΣΘ (ΑΣΥΘ) για την ανανέωση του στόλου του με ηλεκτροκίνητα οχήματα και τον καλύτερο σχεδιασμό του μεταφορικού έργου, τη δημιουργία χώρων στάθμευσης για τα ταξί, την ολοκλήρωση της θαλάσσιας συγκοινωνίας κ.ά. Για το μείζον πρόβλημα της έλλειψης χώρων στάθμευσης πρότεινε την εκμετάλλευση χώρων περιμετρικά της πόλης που θα συνδέονται με μίνι μπας με το κέντρο, την κατασκευή τριών υπόγειων πάρκινγκ κατά μήκος της λεωφόρου Μ. Αλεξάνδρου, όπως και τη θέσπιση κινήτρων για την εκμετάλλευση ιδιωτικών και δημόσιων χώρων. Τάχθηκε, επίσης, υπέρ εναλλακτικών μοντέλων μετακίνησης, όπως είναι το ποδήλατο, αλλά και της χρήσης της τεχνολογίας για έξυπνες μετακινήσεις. Στη διαβούλευση συμμετείχαν, μεταξύ άλλων, οι Θ. Παππάς (αντιδήμαρχος Δήμου Θεσσαλονίκης), ο Γ. Δώσσας (Αττικό Μετρό), Στ. Παππάς (ΟΑΣΘ), Ι. Τσιώνας (ΟΣΕΘ), Α. Σχίζας (Εγνατία Οδός), η Γ. Αϋφαντοπούλου (ΙΜΕΤ), εκπρόσωποι της τροχαίας και των ταξί.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL