Live τώρα    
17°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Σποραδικές νεφώσεις
17 °C
15.6°C18.0°C
3 BF 76%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Αραιές νεφώσεις
13 °C
12.1°C14.4°C
2 BF 81%
ΠΑΤΡΑ
Αυξημένες νεφώσεις
13 °C
12.7°C14.8°C
3 BF 86%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Ελαφρές νεφώσεις
20 °C
18.2°C20.8°C
3 BF 69%
ΛΑΡΙΣΑ
Αυξημένες νεφώσεις
12 °C
11.9°C12.4°C
0 BF 94%
Μαθηματική Εταιρεία: Ενωτικό ψηφοδέλτιο «Κίνηση για την Αλλαγή στην ΕΜΕ»
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Μαθηματική Εταιρεία: Ενωτικό ψηφοδέλτιο «Κίνηση για την Αλλαγή στην ΕΜΕ»

Μια άλλη σχέση των εκπαιδευτικών και των μαθητών με τα μαθηματικά φιλοδοξεί να στηρίζει η Κίνηση για την Αλλαγή στην Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία (ΕΜΕ) εναντίον της λογικής της «ημετεροκρατίας, του αυταρχισμού και της αδιαφάνειας» των τελευταίων ετών, όπως υπογραμμίζει σε ανακοίνωσή της ενόψει της εκλογής των οργάνων της στις 19 Μαρτίου 2017.

Η Κίνηση για την Αλλαγή στην Ελληνική Μαθηματική ΕΜΕ καλεί τους μαθηματικούς να συμμετάσχουν μαζικά στη Γενική Συνέλευση την Κυριακή 12 Μαρτίου 2017 στις 10.00 στο Νέο Χημείο, Ναυαρίνου 13α στην Αθήνα και στις εκλογές που θα διεξαχθούν την Κυριακή 19 Μαρτίου στα γραφεία της ΕΜΕ στην οδό Πανεπιστημίου 34 στην Αθήνα.

«Κύρια αιτία που οι μαθηματικοί έχουν απαξιώσει την ΕΜΕ, χωρίς να παραγνωρίζουμε και άλλους παράγοντες, θεωρούμε ότι είναι ο τρόπος διοίκησής της επί σειρά ετών από μια παράταξη που στηρίχτηκε στην ημετεροκρατία, τον αυταρχισμό και την αδιαφάνεια. Μοιραία αποτελέσματα είναι η αδυναμία της Εταιρείας να προστατεύει το επάγγελμα του εκπαιδευτικού μαθηματικού και την ίδια τη μαθηματική εκπαίδευση από τις αποφάσεις της πολιτείας, και το οικονομικό αδιέξοδο στο οποίο έχει περιέλθει. Από την άλλη, ο μόνος τομέας στον οποίο η διοίκηση της ΕΜΕ έχει ρίξει το βάρος των προσπαθειών της είναι οι μαθηματικοί διαγωνισμοί, χωρίς και σ’ αυτούς να έχει σπουδαία αποτελέσματα. Σε κανέναν τομέα ο «πρωταθλητισμός» δεν έφερε πρόοδο, αν ο «μαζικός αθλητισμός» είναι ανύπαρκτος. Τέλος, και σε άμεση συσχέτιση με το προηγούμενο, δεν υπάρχει ουσιαστική επαφή με το σώμα των μαθητών, καθώς τα περιοδικά που εκδίδονται γι’ αυτούς δεν τους αφορούν. Ασκήσεις βρίσκουν παντού: Στα βοηθήματα που χρησιμοποιούν, αλλά και στα φυλλάδια που τους διανέμουν οι καθηγητές τους», υπογραμμίζουν στην ανακοίνωσή τους οι μαθητικοί της «Κίνησης για την Αλλαγή στην ΕΜΕ».

Η Κίνηση, που έχει ιστορία που ξεπερνά τη δεκαετία, εκτιμά ότι στο διάστημα αυτό πέτυχε «με μεγάλη πίεση να αλλάξει το καταστατικό σε σχέση με τις εκλογές και να γίνει ένα μικρό βήμα διαφάνειας» νιώθοντας πλέον «έτοιμοι, πλουσιότεροι σε εμπειρία από την παρουσία μας στο απερχόμενο ΔΣ και έχοντας μάθει και από τα δικά μας λάθη, να επιδιώξουμε με τη στήριξή σας την αναγέννηση της ΕΜΕ, την υπεράσπιση της μαθηματικής εκπαίδευσης και των Ελλήνων μαθηματικών, τον εκδημοκρατισμό της εταιρίας, τη διαφάνεια και το άνοιγμά της σε όλες τις φωνές, σε όλες τις περιοχές της χώρας και την άσκηση πίεσης στην πολιτεία προς τις κατευθύνσεις που εξασφαλίζουν τα πιο πάνω».

Οι βασικές προτάσεις της Κίνησης αφορούν: 

  • Τη δημοσιοποίηση με κάθε μέσο των συνεδριάσεων του ΔΣ
  • Τις ανοιχτές συνεδριάσεις και τη δυνατότητα παρακολούθησης μέσω τηλεδιάσκεψης (skype κ.ά.) των συζητήσεων για κρίσιμα ζητήματα
  • Την ατζέντα κάθε συνεδρίασης ώστε γίνεται εκ των προτέρων γνωστή σε όλους και τα Παραρτήματα να μπορούν να συμμετέχουν με προτάσεις επ’ αυτών ή να  προτείνουν και άλλα θέματα.
  • Την αλλαγή του καταστατικού με κύριο ζητούμενο την αναβάθμιση του ρόλου των παραρτημάτων.
  • Τον εξονυχιστικό έλεγχο των οικονομικών της ΕΜΕ και διεκδίκηση χρημάτων που αναιτίως δεν βρίσκονται στο ταμείο της εταιρίας.
  • Σε ότι αφορά την Κίνηση, δεδομένου ότι δεν κατεβαίνει από προσωπικές φιλοδοξίες, τα μέλη της στο ΔΣ θα υπερψηφίζουν προτάσεις που αποφασίζονται συλλογικά, ενώ στο τέλος του πρώτου έτους,  με βάση τις ανάγκες της περιόδου, θα προχωρήσει σε εναλλαγή των εκπροσώπων της στο ΔΣ.

Σε ό,τι αφορά την αναβάθμιση της μαθηματικής εκπαίδευσης η Κίνηση προτείνει:

  • Την έμφαση στην αναβάθμιση της μαθηματικής εκπαίδευσης όλων και όχι μόνο των εκλεκτών
  • Την αλλαγή του τρόπου διεξαγωγής των διαγωνισμών.
  • Τη μελέτη και αποτίμηση των διαγωνισμών για παιδιά του Δημοτικού Σχολείου.
  • Την πλήρη αναμόρφωση των περιοδικών της Εταιρίας
  • Τη δημιουργία ομάδων αλληλοενημέρωσης των συναδέλφων
  • Τη συγκέντρωση και διάχυση της νέας γνώσης
  • Ημερίδες για ενηλίκους μη μαθηματικούς
  • Τη διαρκή επιτροπή αξιολόγησης αναλυτικών προγραμμάτων και σχολικών εγχειριδίων. Την έρευνα και την παρουσίαση των πορισμάτων της για την επίδραση των Μαθηματικών και της μαθηματικής εκπαίδευσης στην κοινωνία».

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗΝ ΕΜΕ

ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

ΔΡΙΒΑΛΙΑΡΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ του ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΦΙΛΑΡΕΤΗ του ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΑΣ

ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΚΑΡΑΜΠΕΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΧΡΗΣΤΟΥ

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΚΙΣΚΗΡΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ του ΑΝΤΩΝΙΟΥ

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΚΟΜΠΟΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΚΟΥΝΙΑΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ

ΜΑΚΡΗ ΙΩΑΝΝΑ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΜΑΡΙΝΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΜΑΥΡΕΛΗΣ ΙΑΚΩΒΟΣ του ΙΩΑΝΝΗ

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΝΕΣΤΟΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ του ΝΕΣΤΟΡΟΣ

ΟΡΦΑΝΑΚΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΠΑΠΑΔΗΜΑΣ ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ του ΑΝΔΡΕΑ

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΣΙΟΥΛΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΤΖΑΦΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ του ΗΛΙΑ

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΕ

ΓΕΩΡΓΟΥΤΣΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΛΥΠΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL