Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

«Πέφτει» η πλατφόρμα για τα τηλεμαθήματα. Μόλις το 30% των μαθητών έχει εγγραφεί

Μετ’ εμποδίων η εξ αποστάσεως εκπαίδευση - Σοφία Ζαχαράκη στην «ΑΥΓΗ»: "Λόγω των έκτακτων συνθηκών, οδηγούμαστε σε εναλλακτικούς τρόπους παροχής του εκπαιδευτικού έργου και στήριξης των μαθητών"

Μόλις το 30% των μαθητών έχει εγγραφεί μέχρι στιγμής στη διαδικτυακή πλατφόρμα του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, στην οποία οι μαθητές της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καλούνται να εγγραφούν για τη δημιουργία των λεγόμενων «ψηφιακών τάξεων».

Την ίδια ώρα γονείς καταγγέλλουν στην «ΑΥΓΗ» ότι η εγγραφή γίνεται μετ’ εμποδίων, καθώς το σύστημα είτε υπολειτουργεί και είναι υπερβολικά αργό είτε τους «πετάει έξω» προτού προλάβουν να κάνουν την εγγραφή των παιδιών τους.

Σύμφωνα με τις οδηγίες του υπουργείου Παιδείας, όλοι οι μαθητές θα πρέπει -με ευθύνη των κηδεμόνων- να δημιουργήσουν έναν προσωπικό λογαριασμό μέσω του οποίου θα μπορούν να παρακολουθούν απευθείας μαθήματα από τον εκπαιδευτικό (τηλε-εκπαίδευση) και να αποκτήσουν πρόσβαση στα εργαλεία ασύγχρονης εκπαίδευσης (e-books, «Φωτόδεντρο», πλατφόρμα «Αίσωπος») και στο μαθησιακό υλικό που βρίσκεται οργανωμένο ανά βαθμίδα.

Μικρή συμμετοχή

Παρά την αύξηση των εγγραφών το τελευταίο 24ωρο, προς το παρόν η συμμετοχή των μαθητών παραμένει μικρή. Σύμφωνα πάντως με δηλώσεις της υφυπουργού Παιδείας Σοφίας Ζαχαράκη στην «Α», οι εγγραφές αναμένεται να αυξηθούν τις επόμενες μέρες με δεδομένο ότι οι μισοί από τους μαθητές έχουν εγγραφεί το τελευταίο διήμερο, ακόμα και τις μεταμεσονύκτιες ώρες. Όπως ανέφερε η υπουργός, το απόγευμα της Δευτέρας οι μαθητές που είχαν κάνει την εγγραφή έφτασαν τους 266.359, από τους 255.801 το μεσημέρι της ίδιας ημέρας, με τις συνολικές εγγραφές εκπαιδευτικών και μαθητών να ξεπερνούν τις 400.000.

Σ. Ζαχαράκη: "Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να εγγραφούν"

«Μέσα στην κατάσταση έκτακτης ανάγκης που αντιμετωπίζουμε και κόντρα στις αντιξοότητες που υπάρχουν, η εξ αποστάσεως εκλαίδευση εφαρμόζεται με διαρκώς αυξανόμενο ρυθμό και επεκτείνεται» αναφέρει η Σοφία Ζαχαράκη καλώντας τους εκπαιδευτικούς «που δεν έχουν ακόμα εγγραφεί να το πράξουν ακολουθώντας τις αναλυτικές οδηγίες που παρέχονται στο site του υπουργείου». Παράλληλα αναφέρει πως η αναστολή λειτουργίας των σχολείων «μας οδηγεί ως ΥΠΑΙΘ να στραφούμε σε εναλλακτικούς τρόπους παροχής του εκπαιδευτικού έργου, επισημαίνοντας πως η εξ αποστάσεως εκπαίδευση αξιοποιείται για να διατηρήσουν μαθητές αλλά και εκπαιδευτικοί την επαφή τους με την εκπαιδευτική διαδικασία».

«Λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη τις προτάσεις και τα σχόλια που λαμβάνουμε σχετικά με την πρώτη εφαρμογή από όλη την Ελλάδα. Συγχρόνως, καταβάλλουμε προσπάθειες με τους εκπαιδευτικούς μας και για τα παιδιά που δεν έχουν υπολογιστή ή πρόσβαση στο Διαδίκτυο να παρακολουθήσουν προγράμματα εκπαιδευτικού περιεχομένου από τη δημόσια τηλεόραση μετά από πρωτοβουλία της ΕΡΤ να δώσει τηλεοπτικό χρόνο γι’ αυτόν τον σκοπό. Προγράμματα που θα έχουν την έγκριση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής» προσθέτει η Σοφία Ζαχαράκη.

Πιλοτικές τάξεις σε 49 νομούς

Σε ό,τι αφορά την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, μέχρι στιγμής έχουν δημιουργηθεί πιλοτικές ψηφιακές τάξεις σε 49 νομούς της χώρας για τους μαθητές της Γ’ Λυκείου που λόγω των Πανελλαδικών βρίσκονται σε ιδιαίτερη ανησυχία, ενώ χθες ήταν προγραμματισμένη η πιλοτική εφαρμογή στους Νομούς Σάμου, Θεσπρωτίας, Κέρκυρας, Θεσσαλονίκης και σε υπόλοιπες περιοχές της Αττικής. Το μέτρο αναμένεται να επεκταθεί αυτή την εβδομάδα και στα Γυμνάσια.

 

Δείτε όλα τα σχόλια

Κύριο άρθρο

Ρεζιλίκι και σιωπή

Αρχικά, ο Στ. Πέτσας, μιλώντας για την περιβόητη λίστα, είχε πει ότι τα κριτήρια χρηματοδότησης των ΜΜΕ ήταν διαφανή και αφορούσαν την αναγνωσιμότητα και τον αριθμό των εργαζομένων στο καθένα.

Δειτε ολοκληρο το αρθρο
Όλες οι Ειδήσεις