Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

H πρώτη διαφήμιση προσβάσιμη σε ΑμεΑ

Από τον Alpha

 

Για πρώτη φορά στην ελληνική τηλεόραση προβλήθηκε χθες από τον Alpha διαφήμιση προσβάσιμη και σε ΑμεΑ. Οι τηλεοπτικές υπηρεσίες αναβαθμίζονται, ακόμη και οι τηλεοπτικές διαφημίσεις πλέον γίνονται προσβάσιμες και εντάσσονται στην κανονική ροή του τηλεοπτικού προγράμματος.

Σταγόνα στον ωκεανό, θα πει κάποιος, όταν μάλιστα η ίδια η ΕΡΤ, με αυξημένο κοινωνικό ρόλο, ακόμα και στα διαγγέλματα του πρωθυπουργού δεν βάζει υπότιτλους ούτε συνοδεύει με νοηματική γλώσσα. Όταν μάλιστα υποχρεούται από τον νόμο.

Έτσι, χθες, Τετάρτη, στη διάρκεια προβολής της επιτυχημένης τηλεοπτικής σειράς «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα», στον Alpha, παρακολουθήσαμε διαφημιστικό σποτ της εταιρείας Procter & Gamble για το προϊόν Always, με την ένδειξη του διπλού κεφαλαίου CC. Πρόκειται για το χαρακτηριστικό σύμβολο που σηματοδοτεί, παγκοσμίως και στην Ελλάδα, τη λειτουργία διάθεσης επιλέξιμων ελληνικών υποτίτλων.

Βασικός γνώμονας και ζητούμενο της σύγχρονης τηλεόρασης είναι ένα πλήρως προσβάσιμο από ανθρώπους με αναπηρία τηλεοπτικό περιβάλλον. Ο Alpha επιχειρώντας να ανταποκριθεί σε αυτή την ανάγκη, δημιουργεί το τεχνολογικό πλαίσιο ώστε και τα διαφημιστικά σποτ να παρέχουν την υπηρεσία διάθεσης επιλέξιμων ελληνικών υποτίτλων.

Πλέον, για όσους τηλεθεατές έχουν ενεργοποιήσει την υπηρεσία CC, δηλαδή τη δυνατότητα επιλογής ελληνικών υποτίτλων, η υπηρεσία θα παραμείνει ενεργή και στο διαφημιστικό μήνυμα που την υποστηρίζει.

 

Δείτε όλα τα σχόλια
Όλες οι Ειδήσεις