Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Γιάννης Μυλόπουλος: Επιταχύνονται τα χρονοδιαγράμματα του μετρό Θεσσαλονίκης.

Θεσσαλονίκη:

Οι ταχύτατοι ρυθμοί υλοποίησης του έργου του μετρό Θεσσαλονίκης φέρνουν πιο κοντά τη λειτουργία της βασικής γραμμής, η οποία θα ξεκινά από την Νέα Ελβετία και θα καταλήγει στο Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό.

Έτσι διαψεύδονται για ακόμη μια φορά οι «γαλάζιες Κασσάνδρες» που, ενώ βάλτωσαν το έργο, τώρα μιλάνε για «κολοβό» μετρό… Σύμφωνα με όσα δήλωσε στον ρ/σ Στο Κόκκινο Θεσσαλονίκης ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Γιάννης Μυλόπουλος, η ταχύτητα με την οποία εκτελούνται οι εργασίες στο μετρό δίνει τη δυνατότητα στην εταιρεία να εγκαταλείψει την «συντηρητική οδό» και να επιδιώξει την παράδοση του έργου στο κοινό στο τέλος του 2020. Μάλιστα, τόνισε ότι γίνεται προσπάθεια ο σταθμός Αγίας Σοφίας στον οποίο έχει υπάρχουν σημαντικά αρχαιολογικά ευρήματα, να παραδοθεί και αυτός στο τέλος του 2020, αντί για το 2021 που ορίζει το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσής του.

12 από τους 13 σταθμούς το 2020

«Έτσι θα παραδώσουμε τους 12 από τους 13 σταθμούς» είπε ο Γ. Μυλόπουλος και θα απομένει η ολοκλήρωση των εργασιών στον σταθμό Βενιζέλου, όπου, εξαιτίας της επιτόπου διατήρησης των σπουδαίων αρχαιολογικών ευρημάτων, ο σταθμός θα παραδοθεί το 2023, αλλάζοντας την εικόνα της πόλης. «Είναι πολύ μεγάλη η πρόοδος του έργου. Από το 37% της ολοκλήρωσης που το βρήκαμε, το φέραμε σε μόλις δυόμισι χρόνια στο 67%, με τους 11 από τους 13 σταθμούς να είναι κατά 95% ολοκληρωμένοι» ανέφερε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό και τόνισε ότι «η πραγματικότητα σήμερα μας επιτρέπει να εγκαταλείψουμε τη συντηρητική οδό και να επιδιώξουμε μια λύση η οποία θέλει το σύνολο της γραμμής να τελειώσει το 2020».

Διευκρίνισε, ωστόσο, ότι αυτό «δεν είναι αυτονόητο, θέλει μεγάλη ένταση εργασίας και ανθρώπινου δυναμικού, με διπλές βάρδιες και συνεργεία». Υπενθύμισε, επίσης, ότι εντός του 2021 θα παραδοθεί και η γραμμή της Καλαμαριάς, ενώ από το καλοκαίρι του 2019 θα ξεκινήσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια και ότι έχει ξεκινήσει ο σχεδιασμός για τις επεκτάσεις προς τα δυτικά και προς το αεροδρόμιο.

 

Δείτε όλα τα σχόλια

Κύριο άρθρο

Θλιβερή ουρά της Ακροδεξιάς

Χαρακτηριστική του τρόπου με τον οποίο σκέφτεται ο Κ. Μητσοτάκης είναι η χθεσινή του αναφορά στο σύνθημα “Η δημοκρατία πούλησε τη Μακεδονία”. Το σύνθημα αυτό χρησιμοποιήθηκε κατά κόρον στις μαθητικές...

Δειτε ολοκληρο το αρθρο