Live τώρα    
19°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Ελαφρές νεφώσεις
19 °C
16.2°C20.7°C
2 BF 53%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Αίθριος καιρός
17 °C
15.2°C17.7°C
1 BF 74%
ΠΑΤΡΑ
Αίθριος καιρός
16 °C
14.8°C16.6°C
3 BF 68%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Ελαφρές νεφώσεις
17 °C
16.0°C18.0°C
2 BF 59%
ΛΑΡΙΣΑ
Αίθριος καιρός
16 °C
15.9°C15.9°C
0 BF 55%
Το Assassin’s Creed πάει Ακρόπολη
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Το Assassin’s Creed πάει Ακρόπολη

O υφυπουργός ΨΗΠΤΕ Λευτέρης Κρέτσος συναντήθηκε με εκπροσώπους διεθνών μέσων ενημέρωσης, influencers, στελέχη της εταιρίας Ubisoft και τους δημιουργούς του video game Assassin’s Creed Odyssey, του οποίου η δράση εκτυλίσσεται στην αρχαία Ελλάδα, σε εκδήλωση που διοργάνωσε, η Ubisoft στην Αθήνα.

Ο υφυπουργός είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει το νέο ανταγωνιστικό σύστημα κινήτρων που υιοθέτησε η Ελληνική Κυβέρνηση για την προσέλκυση ξένων οπτικοακουστικών επενδύσεων στη χώρα και την ενίσχυση της εγχώριας οπτικοακουστικής παραγωγής, δίνοντας έμφαση στα σημαντικά συγκριτικά πλεονεκτήματα που διαθέτει η Ελλάδα σε αυτόν τον τομέα.

Η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών της για την προβολή της Ελλάδας μέσω σημαντικών ξένων παραγωγών, ανέλαβε τον συντονισμό και την παροχή κινηματογραφικών διευκολύνσεων προς την διεθνή εταιρία Ubisoft, δημιουργό της διάσημης σειράς βιντεοπαιχνιδιών Assassin’s Creed. Το video game που θα βγει στην αγορά στις 5 Οκτωβρίου 2018, αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία προβολής της αρχαίας ελληνικής ιστορίας και των αρχαιολογικών μας χώρων και μουσείων σε ένα παγκόσμιο κοινό. Η εταιρία Ubisoft με πωλήσεις μεγαλύτερες των 500 εκατομμυρίων video games, με μια παγκόσμια κοινότητα παικτών μεγαλύτερη των 70 εκατομμυρίων, είναι σήμερα, η τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία στο χώρο των video games.

Στο δημοσιογραφικό ταξίδι που πραγματοποιεί η Ubisoft στην Ελλάδα, συμμετέχουν εκπρόσωποι της παραγωγής του παιχνιδιού, ιστορικοί και ειδικοί οι οποίοι εργάστηκαν για τη δημιουργία του και θα έχουν την ευκαιρία παράλληλα, με τους Έλληνες ιστορικούς, αρχαιολόγους, επιμελητές μουσείων και ειδικούς να περιγράψουν το σκεπτικό του παιχνιδιού στους εκπροσώπους των διεθνών μέσων ενημέρωσης και τους influencers έτσι ώστε και εκείνοι με τη σειρά τους να προβάλουν το παιχνίδι και την Ελλάδα μέσα από τις εικόνες, τα βίντεο και τα άρθρα που θα δημοσιεύσουν.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL