Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Στ.Παπάς: Απαιτείται συνολικός σχεδιασμός των αστικών συγκοινωνιών

ΑΜΠΕ

«Ο σχεδιασμός και η αναδιάρθρωση των γραμμών στη Θεσσαλονίκη δεν μπορεί να είναι υπόθεση ενός μόνο δήμου. Χρειάζεται συνεννόηση, προτάσεις και κοινή βούληση για την επίλυση των προβλημάτων», δήλωσε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ

Την ανάγκη συγκρότησης διαδημοτικής επιτροπής που θα εξετάσει τα συγκοινωνιακά προβλήματα της Θεσσαλονίκης προτείνοντας λύσεις στο πλαίσιο ενιαίου και συνολικού σχεδιασμού, επισήμανε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Στέλιος Παππάς, κατά τη διάρκεια συνάντησης που πραγματοποιήθηκε με το δήμαρχο Παύλου Μελά, Δημήτρη Δεμουρτζίδη,

«Ο σχεδιασμός και η αναδιάρθρωση των γραμμών δεν μπορεί να είναι υπόθεση ενός μόνο δήμου. Χρειάζεται συνεννόηση, προτάσεις και κοινή βούληση για την επίλυση των προβλημάτων. Η Θεσσαλονίκη έχει ανάγκη από ένα συνολικό σχεδιασμό. Κατά τη γνώμη μου υπάρχει ανάγκη από μία μόνιμη διαδημοτική ομάδα με τη συμμετοχή συγκοινωνιολόγων προκειμένου να συζητάμε επί των προτάσεων που θα προκύψουν», δήλωσε μεταξύ άλλων, ο Στ.Παππάς.

Επίσης, ανέφερε, ότι κατά τη διάρκεια της θητεία της νέας διοίκησης έγιναν προσπάθειες ώστε «να αποκατασταθεί η ταξική διαφορά μεταξύ της ανατολικής και της δυτικής Θεσσαλονίκης», τονίζοντας ότι κατά το προηγούμενο διάστημα ο στόλος των οχημάτων που κυκλοφορούσαν δυτικά ήταν «γηρασμένος».

Τέλος, ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, υπογράμμισε ότι «η βελτίωση του συγκοινωνιακού έργου είναι απολύτως συνυφασμένη με την εξυγίανση του Οργανισμού» τονίζοντας ότι «οι δημοτικοί παράγοντες έχουν υποχρέωση αλλά και καθήκον να ενδιαφέρονται για τη δημόσια περιουσία».

O πρόεδρος του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ), Κώστας Αμπατζάς, επισήμανε ότι «οι όποιες αποφάσεις για την αναδιάρθρωση των γραμμών θα προκύψουν έπειτα από διαβούλευση με την τοπική κοινωνία», προσθέτοντας ότι «πρέπει να ισορροπήσουμε ανάμεσα στα επιμέρους ζητήματα και τη συνολική εικόνα».

Οι εκπρόσωποι του δήμου Παύλου Μελά αναφέρθηκαν, μεταξύ άλλων, σε προβλήματα που εντοπίζονται με τη συχνότητα των δρομολογίων, έκαναν λόγο για "αποκλεισμένες" περιοχές, ενώ πρότειναν, μέσω υπομνήματος που κατέθεσαν, "τροποποιήσεις που θα μπορούσαν να βελτιώσουν το συγκοινωνιακό έργο".

Όπως έκανε γνωστό ο ΟΑΣΘ, ήδη, τις αμέσως επόμενες ημέρες, αναμένεται να πραγματοποιηθεί συνάντηση ανάμεσα σε στελέχη του δήμου Παύλου Μελά και εκπροσώπους των εργαζομένων του οργανισμού, που συμμετείχαν στη συνάντηση, ώστε να γίνει πλήρης καταγραφή των “μελανών σημείων”, στα οποία – όπως αναφέρει - "εγκλωβίζονται" τα λεωφορεία, εξαιτίας, κυρίως, της παράνομης στάθμευσης.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Δείτε όλα τα σχόλια