Live τώρα    
19°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Ελαφρές νεφώσεις
19 °C
17.0°C20.2°C
2 BF 52%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Αυξημένες νεφώσεις
17 °C
15.4°C17.9°C
0 BF 68%
ΠΑΤΡΑ
Αυξημένες νεφώσεις
15 °C
12.0°C15.5°C
2 BF 74%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Αραιές νεφώσεις
17 °C
15.4°C17.8°C
2 BF 68%
ΛΑΡΙΣΑ
Ελαφρές νεφώσεις
15 °C
14.1°C15.1°C
0 BF 51%
Δέσμευση Σπίρτζη για τον νέο δημόσιο φορέα αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης: / Διασφάλιση των θέσεων εργασίας και μη αύξηση του κόμιστρου
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Δέσμευση Σπίρτζη για τον νέο δημόσιο φορέα αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης: / Διασφάλιση των θέσεων εργασίας και μη αύξηση του κόμιστρου

Θεσσαλονίκη: Ρητή δέσμευση για τη διασφάλιση των θέσεων εργασίας των εργαζόμενων του ΟΑΣΘ και του ΣΑΣΘ στον νέο δημόσιο φορέα λειτουργίας των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, αλλά και για μη αύξηση του κόμιστρου ανέλαβε χθες ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης στη σύσκεψη που είχε με τους δημάρχους της Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης, στην έδρα της ΠΕΔ-ΚΜ, για τους δύο νέους φορείς που θα δημιουργηθούν και θα αναλάβουν τον σχεδιασμό και το έργο των αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη.

Έκανε σαφές ότι η κυβέρνηση σχεδιάζει δημόσιο φορέα και απέρριψε την πρόταση δημάρχων για διεθνή διαγωνισμό, ώστε το έργο της μεταφοράς των πολιτών να το έχουν ιδιώτες. Αναφορικά με την τύχη των 2.200 εργαζόμενων του ΟΑΣΘ αλλά και του ΣΑΣΘ ξεκαθάρισε ότι θα μεταφερθούν στον φορέα λειτουργίας, ενώ ο φορέας σχεδιασμού μεταφορικού έργου θα στελεχωθεί με προσλήψεις που θα γίνουν μέσω ΑΣΕΠ. Σημείωσε ότι όσοι εργαζόμενοι του ΣΑΣΘ επιθυμούν να δουλέψουν στον φορέα σχεδιασμού μπορούν να λάβουν μέρος στον σχετικό διαγωνισμό.

Ο υπουργός Μεταφορών έκανε αποδεκτό το αίτημα των δημάρχων για μεγαλύτερη συμμετοχή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στη διοίκηση του νέου φορέα σχεδιασμού, τόνισε ότι δεν θα υπάρξει αύξηση του κόμιστρου στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, ενώ άφησε σαφείς αιχμές για τη διοίκηση του Οργανισμού, που πάλι έχει αφήσει απλήρωτους τους εργαζόμενους.

Απαντώντας στην ερώτηση των δημάρχων για το πώς θα χρηματοδοτηθεί η δημιουργία του δημόσιου φορέα είπε πως “λεφτά υπάρχουν”, καθώς ο ΟΑΣΘ επιδοτείται με τεράστια χρηματικά ποσά. Σημείωσε ότι ο ΟΑΣΘ διεκδικεί χρήματα από το υπουργείο Εργασίας για τους άνεργους, ενώ δεν εκτελεί δρομολόγια για άνεργους και ζητάει τα χρήματα από το κράτος για τα πρόστιμα που έχει επιβάλει και στη συνέχεια διαγράφει.

Για τη συμμετοχή των δήμων στον νέο εκτελεστικό φορέα σημείωσε ότι μπορεί να γίνει είτε με χρήματα είτε με περιουσιακά στοιχεία είτε μέσω δανεισμού, επανέλαβε ότι θα είναι δημόσιος και επισήμανε ότι δεν ξεκινά από το μηδέν, καθώς υπάρχει μια κινητή περιουσία του ΟΑΣΘ που έπρεπε ήδη να έχει μεταβιβαστεί στο κράτος.

Ο υπουργός πριν από τη συνάντηση σημείωσε πως σχετικός διάλογος θα γίνει και με τους φορείς της Θεσσαλονίκης. Αξίζει να σημειωθεί ότι χθες η διαιτησία, στην οποία προσέφυγε ο ΟΑΣΘ διεκδικώντας άλλα 14,5 εκατ. ευρώ από το Δημόσιο για παλιές οφειλές, τελικά επιδίκασε υπέρ του Οργανισμού μόλις 5 εκατ. ευρώ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL