Live τώρα    
Δεύτερη μέρα δεν έστειλαν τα παιδιά τους στο σχολείο οι γονείς στο δημοτικό σχολείο του Προφήτη Βόλβης
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Δεύτερη μέρα δεν έστειλαν τα παιδιά τους στο σχολείο οι γονείς στο δημοτικό σχολείο του Προφήτη Βόλβης

Επιμένουν στην απόφαση - ντροπή, οι γονείς στον Προφήτη του δήμου Βόλβης, κατά της φοίτησης παιδιών προσφύγων στο δημοτικό σχολείο του χωριού. Από τους 130 μαθητές, σήμερα προσήλθαν 25 στις τάξεις, έναντι 16 χθες, όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διευθυντής του σχολείου, Σωτήρης Τσιομπάνης.

Ο ίδιος έκανε λόγο για νοοτροπία των κατοίκων της περιοχής που έχει ιστορικό, καθώς το 2011, όταν το σχολείο συγχωνεύθηκε με άλλα δημοτικά γειτονικών χωριών (Ευαγγελισμό, Νυμφόπετρα), οι γονείς των μαθητών και πάλι είχαν αντιδράσει απέχοντας από τα μαθήματα, μη στέλνοντας τα παιδιά τους στο σχολείο έως τον Δεκέμβριο.

Ο περιφερειακός διευθυντής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, Παναγιώτης Ανανιάδης, επιβεβαίωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι ο κ. Τσιομπάνης τον είχε ενημερώσει για τις αντιδράσεις του 2011. Επισήμανε, ωστόσο, ότι «την εκπαιδευτική πολιτική την καθορίζει το υπουργείο Παιδείας και όχι οι κάτοικοι μιας περιοχής και ο σχεδιασμός προβλέπει ότι τα παιδιά των προσφύγων πρέπει να πηγαίνουν σε δομές που λειτουργούν».

Σε ό,τι αφορά το ενδεχόμενο συνέχισης της αποχής των παιδιών από τα μαθήματα, ο κ.Ανανιάδης επισήμανε ότι η εκπαίδευση στο δημοτικό σχολείο είναι υποχρεωτική και βάσει του νόμου δε μπορούν οι γονείς να μη στέλνουν τα παιδιά στο σχολείο, μη αποκλείοντας παρέμβαση εισαγγελέα.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Διαβάστε επίσης: Ντροπή: Δεν έστειλαν τα παιδιά τους σχολείο αντιδρώντας στη φοίτηση προσφυγόπουλων

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0