Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Κ. Νοτοπούλου: Ποιος στη Θεσσαλονίκη θα “σήκωνε” την Καμάρα ή τον Λευκό Πύργο;

«Ας ρωτήσουν τους κατοίκους και καταστηματάρχες της Θεσσαλονίκης, επιθυμούν να πάει το μετρό δύο χρόνια πίσω, ή να τελειώσει στην ώρα του και να διατηρήσουν και έναν τουριστικό προορισμό»

Σε όλη την προεκλογική περίοδο μιλούσαμε για την ανάγκη νέων τοποσήμων στην πόλη και τώρα τα κέρδη του ιδιώτη μπαίνουν πάνω από την διάσωση των αρχαίων, αναρωτιέμαι ποιος στη Θεσσαλονίκη θα «σήκωνε» την Καμάρα, ή τον Λευκό Πύργο, είπε η τομεάρχης Τουρισμού του ΣΥΡΙΖΑ Κατερίνα Νοτοπούλου Στο Κόκκινο και τον Στάθη Σχινά.

«Ας ρωτήσουν τους κατοίκους και καταστηματάρχες της Θεσσαλονίκης, επιθυμούν να πάει το μετρό δύο χρόνια πίσω, ή να τελειώσει στην ώρα του και να διατηρήσουν και έναν τουριστικό προορισμό», είπε η κ. Νοτοπούλου, που σε άλλο σημείο είχε θυμίσει ότι σε όλη την προεκλογική περίοδο «λέγαμε ότι θέλαμε νέα τοπόσημα στη Θεσσαλονίκη … βρίσκουμε κάτι τόσο σπουδαίο και ετοιμάζονται να το ξηλώσουν … οι αρχαιολόγοι λένε ότι είναι ισάξιο της Καμάρας, αναρωτιέμαι ποιος στη Θεσσαλονίκη θα “σήκωνε” την Καμάρα, ή τον Λευκό Πύργο» για να τα μετακινήσει.

Ωστόσο, «πάνω στην πλάτη των αρχαίων εμφανίστηκαν χτες πρόεδροι επιμελητηρίων και φορέων, όλοι γνωστά στελέχη της Νέας Δημοκρατίας (ας μην κρυβόμαστε πίσω από τους φορείς που εκπροσωπούν) και δηλώνουν την επιθυμία τους να αποσπαστούν τα αρχαία, χωρίς να λένε τίποτα περισσότερο από αυτό. Αυτό σε καμία περίπτωση δεν εκφράζει την κοινή γνώμη στην πόλη», τόνισε, σημειώνοντας ότι υπάρχει ήδη ψηφιακή συλλογή υπογραφών για το θέμα.

Η κ. Νοτοπούλου επεσήμανε τους μεγάλους κινδύνους για την Θεσσαλονίκη:

- νέα καθυστέρηση της παράδοσης ενός έργου που ήταν προγραμματισμένο και εντός χρονοδιαγραμμάτων για παράδοση το 2021, θα παραδοθεί τελικά το 2023

- ξήλωμα ενός σπουδαίου μνημείου πολιτιστικής κληρονομιάς της Θεσσαλονίκης, από τους δήθεν «μακεδονομάχους» που «δήθεν αγαπούσαν περισσότερο την μακεδονική γη από εμάς…»

«Όλη η ιστορία γίνεται για να γλιτώσει χρήματα ο ιδιώτης από τον τρόπο κατασκευής, στον οποίο έχει ήδη συμφωνήσει … αυτοί που εμπλέκονται στην κατασκευή του έργου βάζουν τα κέρδη τους πάνω από την διάσωση» των αρχαίων.

Δείτε όλα τα σχόλια
Κύριο άρθρο

Μετρό Θεσσαλονίκης: Αργότερα, δεν μας πειράζει...

Ύστερα από όλη αυτή τη φασαρία με το μετρό Θεσσαλονίκης, παρουσιάστηκε και μία έρευνα που δείχνει ότι το 51% των κατοίκων της πόλης είναι υπέρ της απόσπασης των αρχαίων και μόλις το 38% είναι υπέρ της παραμονής τους στον χώρο.

Δειτε ολοκληρο το αρθρο