Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Είναι πολλά τα λεφτά, Άρη...

Ρωτήστε τα κανάλια και τους διευθυντές τους, που σήμερα στήνουν ζωντανές συνδέσεις με τα χωριά της Χαλκιδικής, μεταφέροντας στο πανελλήνιο την αγωνία των μεταλλωρύχων και των λοιπών απασχολούμενων της Eldorado, πόσο χρόνο έδωσαν στους απολυμένους της Coca - Cola όταν έψαχναν το δικό τους δίκιο σε δρόμους και πεζοδρόμια, παρακαλώντας για λίγα λεπτά δημοσιότητας του προβλήματός τους

Της ανακοίνωσης περί αναστολής των δραστηριοτήτων της Eldorado στη Βόρεια Ελλάδα ακολούθησε μια πλειοδοσία από πολιτικά πρόσωπα, συνδικαλιστικούς φορείς και κυρίως εκπροσώπους του Τύπου για το πόσοι θα μείνουν τελικά άνεργοι σε περίπτωση που οι Καναδοί βάλουν λουκέτο στα μεταλλεία της Χαλκιδικής. Κατά τη διάρκεια της πλειοδοσίας, ο αριθμός των εργαζόμενων έγινε λάστιχο που ξεκινούσε από τα 800 άτομα και τέντωσε από ορισμένα ΜΜΕ έως και τους 5.000 υποψήφιους άνεργους. Τώρα, αν σε αυτό το όντως εντυπωσιακό νούμερο συμπεριλαμβάνονται και τα έμμισθα παπαγαλάκια της εταιρείας, μόνο οι ίδιοι το γνωρίζουν. Μόνο όσοι έχουν γευτεί όλα αυτά τα χρόνια τις χρυσές χορηγίες, τα χρυσά banners και τις χρυσές ρεκλάμες μπορούν να υπολογίσουν πόσοι θα χάσουν τη δουλειά αλλά και τις “δουλειές” τους έτσι και η Eldorado μας κουνήσει μαντίλι και φύγει από τη χώρα. Γιατί τις επενδύσεις πολλοί εμίσησαν, αλλά τις διαφημίσεις των επενδυτών ελάχιστοι. Ας πάρουμε για παράδειγμα μια άλλη μεγάλη εταιρεία που πριν από μερικά χρόνια διέκοψε τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες στη Βόρεια Ελλάδα, κλείνοντας ένα εργοστάσιο στη Θέρμη της Θεσσαλονίκης και αφήνοντας 500 τόσους εργαζόμενους στον δρόμο. Κιχ δεν ακούστηκε. Λέξη δεν γράφτηκε και όλα θάφτηκαν ήσυχα και ωραία κάτω από τις διαφημίσεις της 3Ε και της Coca - Cola που, ως γνωστόν, αποτελούν έναν από τους βασικούς χρηματοδότες των ΜΜΕ.

Ρωτήστε τα κανάλια και τους διευθυντές τους, που σήμερα στήνουν ζωντανές συνδέσεις με τα χωριά της Χαλκιδικής, μεταφέροντας στο πανελλήνιο την αγωνία των μεταλλωρύχων και των λοιπών απασχολούμενων της Eldorado, πόσο χρόνο έδωσαν στους απολυμένους της Coca - Cola όταν έψαχναν το δικό τους δίκιο σε δρόμους και πεζοδρόμια, παρακαλώντας για λίγα λεπτά δημοσιότητας του προβλήματός τους. Όχι στα ψιλά, αλλά στο μαύρο το σκοτάδι της ενημέρωσης ρίχτηκαν όλα αυτά τα χρόνια οι απολυμένοι της Coca - Cola για χάρη των διαφημιστικών εσόδων. Ρωτήστε όλους αυτούς που απολαμβάνουν τα μερίδια της διαφημιστικής πίτας εταιρειών όπως η 3Ε και η Ελληνικός Χρυσός με τι μέτρα και τι σταθμά δίνουν βήμα σε εργαζόμενους και απολυμένους στα κανάλια, τα ραδιόφωνα και στις εφημερίδες τους. Ρωτήστε πόσο κοστολογείται η ενημέρωση όταν αυτή έχει να κάνει με επιχειρηματικά συμφέροντα και όταν η “είδηση”, πριν βγει στον αέρα, πρέπει να περάσει και να εγκριθεί από το τμήμα marketing.

Δείτε όλα τα σχόλια