Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Επισημάνσεις του Αγγελου Τσέκερη

Όταν στην Ελλάδα κάναμε τηλεδιασκέψεις, οι άλλοι τρώγανε βελανίδια

Τέσσερεις θερμικές διόπτρες χάρισε η Εκκλησία στον στρατό για να εντοπίζει λαθρομετανάστες τη νύχτα στα σύνορα. Πάρα πολύ ανθρωπιστικό. Στην επόμενη δωρεά μήπως να τους χαρίσουν και μερικά ντόπερμαν.

Τέσσερεις θερμικές διόπτρες χάρισε η Εκκλησία στον στρατό για να εντοπίζει λαθρομετανάστες τη νύχτα στα σύνορα. Πάρα πολύ ανθρωπιστικό.

Στην επόμενη δωρεά μήπως να τους χαρίσουν και μερικά ντόπερμαν.

Ίσως χρειαζόμαστε και μερικές μπάλες με αλυσίδες για τις φυλακές.

Και καμιά ηλεκτρική καρέκλα, ποτέ δεν ξέρεις αν θα χρειαστεί.

Άλλωστε η χειρονομία είναι που έχει σημασία.

Καλά κάνουν και ιδιωτικοποιούν τα φράγματα και τους ταμιευτήρες, γιατί δεν αντέχεις να βλέπεις τόσο νερό μέσα να κάθεται.

Ενώ οι ιδιώτες θα εγκαταστήσουν νεροτσουλήθρες και φουσκωτά φλαμίγκος.

Βασικά είναι πολύ βαρετό να πουλάμε το νερό στον εαυτό μας, οπότε θα το παραχωρήσουμε σε έναν ιδιώτη να μας το πουλάει αυτός, για να έχει περισσότερο σασπένς.

Δεν είναι σαφές από πού θα προέρθουν τα κέρδη, αλλά κάπου πηγαίνει το μυαλό μας.

Η στρατηγική είναι ότι, με το που παίρνει ο ιδιώτης το νερό, ρίχνει την τιμή του και βελτιώνει την ποιότητά του.

Οπότε οι επενδυτές εκτιμούν την καλοσύνη του και η μετοχή της εταιρείας εκτινάσσεται. Όλοι το ξέρουν αυτό.

Μάθετε πρώτα πώς δουλεύει ο καπιταλισμός και μετά ελάτε να κριτικάρετε τις ιδιωτικοποιήσεις.

Αντί να πείτε ένα μπράβο που πουλήσαμε την Ολυμπιακή. Και δεν έχουμε τώρα να την πληρώνουμε ένα σκασμό λεφτά για να κάθεται.

Μας είχε εντυπωσιάσει το επιτελικό κράτος, αλλά το ότι έχει το Μαξίμου διευθυντή Δημιουργικού μας υπερβαίνει.

Θα μου πεις εδώ έχει διευθυντή Λατινικής Αμερικής, γιατί να μην έχει διευθυντή Δημιουργικού;

Και στο κάτω - κάτω εσάς τι σας νοιάζει, από την τσέπη σας τους πληρώνετε;

Βασική δουλειά του διευθυντή Δημιουργικού είναι να αναδεικνύει τις φυσικές ομορφιές του Κυριάκου Μητσοτάκη και να τον κάνει προσιτό στους ξένους τουρίστες.

Εσείς δηλαδή τι νομίζατε, ότι όλοι αυτοί στο εξωτερικό, που γράφουν ότι ο Μητσοτάκης είναι ο Μπεν Χουρ, μόνοι τους το σκεφτήκανε;

Πολύ πετυχημένη είναι και η καμπάνια που λέει ότι η Ελλάδα είναι υγειονομικά ασφαλής τόπος από το 460 π.Χ. που ο Ιπποκράτης επινόησε την αφαίμαξη με βδέλλες.

Φυσικά και είναι ασφαλής. 400.000 Πέρσες ήρθαν και σφαχτήκαμε χωρίς να προκύψει το παραμικρό.

Γι’ αυτό άλλωστε μετά ξαναήρθαν.

Έπεσε και ένας λιμός το 430 στην Αθήνα, βέβαια, αλλά σε ανθρώπους που έρχονται να φάνε μουσακά απευθυνόμαστε, δεν υπάρχει λόγος να γινόμαστε σχολαστικοί.

Αν ήταν να γίνουμε σχολαστικοί, θα τους κάναμε και τεστ στο αεροδρόμιο άλλωστε.

Η αλήθεια πάντως είναι ότι ο Θεοχάρης στο υπουργείο Τουρισμού δημιουργεί ένα ισχυρό αίσθημα ασφάλειας.

Εξαιτίας του μάλιστα είχαμε και την πρώτη διπλωματική ένταση με την Ιταλία από τότε που ο Μεταξάς είπε το Όχι.

Με ενθουσιασμό έγινε δεκτή και η πρότασή του να χωριστούν οι τουριστικές περιοχές σε ζώνες επικινδυνότητας.

Στην πρώτη ζώνη είναι ο Αστέρας Βουλιαγμένης, στη δεύτερη εκεί που υπάρχει ΕΣΥ αλλά το έχουν παρατήσει και στην τρίτη εκεί που δεν ασχολήθηκαν ποτέ αν υπάρχει γιατρός.

Ειδικά στην τρίτη ζώνη πολύ το πανηγύρισαν. Χρόνια περίμεναν να ενδιαφερθεί επιτέλους η Πολιτεία.

Τώρα περιμένουν τους τουρίστες που θέλουν να ζήσουν την ένταση, τις συγκινήσεις και την περιπέτεια.

Αντί για ζώνες θα μπορούσαν φυσικά να κάνουν τεστ, αλλά έχει πιο πλάκα έτσι.

Άλλωστε δεν είναι πατέντα του Θεοχάρη οι ζώνες επικινδυνότητας, και σε άλλες τουριστικές χώρες έχει.

Στα αφρικανικά πάρκα με τα λιοντάρια π.χ. έχει δύο. Μία μέσα στο πούλμαν και μία έξω από το πούλμαν.

Στα κάνυον με τα κογιότ έχει τρεις. Μία κοντά στα κογιότ, μία σχετικά κοντά στα κογιότ και μία μακριά από τα κογιότ.

Αλλά αυτό ισχύει κυρίως αν είσαι κουνέλι.

Πολύ εύστοχος ήταν και ο υφυπουργός Τουρισμού, που είπε ότι δεν είναι τρελός να πάει διακοπές σε ξενοδοχείο επειδή θα κολλήσει.

Είπε και αυτός να πει κάτι, να βοηθήσει στην τουριστική προβολή της χώρας.

Αν και δεν χρειαζόταν, γιατί την τουριστική προβολή της χώρας την έχουμε αναθέσει σε ιδιώτη και πάει σφαίρα.

Διότι ο ΕΟΤ δεν ξέρει ότι τα πλεονεκτήματα της χώρας είναι ο ήλιος, η θάλασσα και η φιλοξενία, πρέπει να αναλάβει ιδιώτης για να μας τα πει.

Κάνουν και έρευνες μάλιστα, επειδή σου λέει αυτά ήταν από τότε που υπάρχει τουρισμός μέχρι πέρσι, φέτος μπορεί να έχουν αλλάξει.

Μπορεί π.χ. να θέλει ο άλλος να έρθει στην Ελλάδα επειδή το καλοκαίρι έχει μύγες. Γιατί να μην πιάσουμε και αυτό το κοινό;

Εκτός από τον ΣΥΡΙΖΑ, έχει και η κυβέρνηση πρόγραμμα «Μένουμε Όρθιοι». Το υλοποιεί με επιτυχία στα τρόλεϊ.

 

Δείτε όλα τα σχόλια

Κύριο άρθρο

Δημόσια υγεία και κυβερνητική ανεπάρκεια

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη επένδυσε πάρα πολλά στην επιτυχημένη διαχείριση της καραντίνας. Επιτυχημένη φυσικά μόνο από ιατρικής πλευράς, γιατί την ίδια περίοδο υπήρξαν τουλάχιστον δύο καραμπινάτα σκάνδαλα -η λίστα Πέτσα και οι πλατφόρμες κατάρτισης...

Δειτε ολοκληρο το αρθρο
Όλες οι Ειδήσεις