Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Υπαρκτά προβλήματα, με το υπ. Παιδείας να πελαγοδρομεί

Eurokinissi

Στον χώρο της Παιδείας υπάρχει σύγχυση και έλλειψη σωστού προγραμματισμού. Έπειτα από δύο περίπου μήνες που έχουν κλείσει τα σχολεία λόγω κορωνοϊού, το υπουργείο Παιδείας δεν έχει πρόγραμμα για το πώς θα επιστρέψουν οι μαθητές και ποιος θα είναι ο χειρισμός εντός των σχολείων

Του Νεόφυτου Νεοφύτου

 

Στον χώρο της Παιδείας υπάρχει σύγχυση και έλλειψη σωστού προγραμματισμού. Έπειτα από δύο περίπου μήνες που έχουν κλείσει τα σχολεία λόγω κορωνοϊού, το υπουργείο Παιδείας δεν έχει πρόγραμμα για το πώς θα επιστρέψουν οι μαθητές και ποιος θα είναι ο χειρισμός εντός των σχολείων. Για δύο ολόκληρους μήνες προσπαθούν να καταγράψουν τις ανάγκες των παιδιών σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές, με το υπουργείο Παιδείας να μη διαθέτει ένα σοβαρό κονδύλι για να αγοραστούν και να περιμένει εάν και εφόσον γίνουν δωρεές από ιδιωτικές επιχειρήσεις ή σχολικές εφορείες. Πάντως, μέχρι σήμερα υπάρχουν παιδιά που δεν διαθέτουν τάμπλετ και δεν έχει εφαρμοστεί πλήρως η εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Έχουν δημιουργηθεί σοβαρές διακρίσεις. Με πρωτοβουλίες καθηγητών και διευθυντών ξεκίνησε η εξ αποστάσεως εκπαίδευση, αλλά για λίγους και αποσπασματικά, και χωρίς να μπορούν όλοι οι μαθητές να παρακολουθήσουν, με αποτέλεσμα να έχουν δημιουργηθεί μαθητές δύο ταχυτήτων.

Το υπουργείο Παιδείας κάλεσε χθες τους καθηγητές να προσέλθουν στα σχολεία και να οργανωθούν για την υποδοχή των τελειοφοίτων της Γ' Λυκείου την ερχόμενη Δευτέρα 11 Μαΐου. Σκοπός, να προετοιμαστούν για τις προεισαγωγικές εξετάσεις, για τις οποίες δεν έχει καθοριστεί ακόμη ημερομηνία διεξαγωγής τους.

Το υπουργείο Παιδείας υποσχέθηκε ότι θα δώσει προστατευτικό εξοπλισμό σε όλα τα σχολεία ώστε τα μαθήματα να γίνονται με ασφάλεια, αλλά μέχρι χθες πολλά σχολεία δεν πήραν ούτε προστατευτικές μάσκες ούτε αντισηπτικά. Υπάρχει ακόμη σοβαρό πρόβλημα και με τις σχολικές τάξεις και τις ώρες διδασκαλίας των καθηγητών. Από τη στιγμή που το μάθημα θα γίνεται ανά τάξη με 12 μόνο μαθητές, αυτό σημαίνει ότι ο καθηγητής θα πρέπει να κάνει διπλάσιες ώρες, ενώ πολλοί από τους καθηγητές έχουν χρεωμένες και άλλες τάξεις και οφείλουν να παραδίδουν εξ αποστάσεως μαθήματα σε μαθητές Α' ή Β' Λυκείου. Σε περίπτωση που επανέλθουν όλοι οι μαθητές στις σχολικές τάξεις, όπως θεωρητικά μας είπε ο υπ. Παιδείας, τότε το πρακτικό πρόβλημα θα είναι ακόμη μεγαλύτερο.

Το πιο πιθανόν είναι ότι στις σχολικές τάξεις θα βρεθούν μόνον οι τελειόφοιτοι, και αυτό μέσα από πολλές δυσκολίες και κάτω από το βάρος ότι θα πρέπει να διεξαχθούν οι προεισαγωγικές εξετάσεις. Για τους μαθητές των υπόλοιπων τάξεων δεν φαίνεται να υπάρχουν συνθήκες που να επιτρέπουν επιστροφή τους στα θρανία. Ό,τι έμαθαν έμαθαν, και από του χρόνου...

Στηρίξτε την έγκυρη και μαχητική ενημέρωση. Στηρίξτε την Αυγή. Μπείτε στο syndromes.avgi.gr και αποκτήστε ηλεκτρονική συνδρομή στο 50% της τιμής.

Δείτε όλα τα σχόλια

Κύριο άρθρο

Πίσω από το παραπέτασμα της γελοιότητας

Είναι το λιγότερο αστεία και γραφικά τα κυβερνητικά στελέχη, όταν βγαίνουν στα κανάλια να εξηγήσουν ότι το πακέτο των 37 δισ. η Ελλάδα το κέρδισε με το σπαθί του Κυριάκου Μητσοτάκη, με τις εξαιρετικές διαπραγματευτικές του δυνατότητες και με τις λαμπρές επιδόσεις της ελληνικής οικονομίας.

Δειτε ολοκληρο το αρθρο