Live τώρα    
21°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Ελαφρές νεφώσεις
21 °C
19.2°C22.4°C
2 BF 71%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Αυξημένες νεφώσεις
16 °C
14.1°C17.0°C
3 BF 88%
ΠΑΤΡΑ
Αυξημένες νεφώσεις
21 °C
19.4°C25.9°C
4 BF 66%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Αραιές νεφώσεις
29 °C
26.1°C28.8°C
5 BF 30%
ΛΑΡΙΣΑ
Αυξημένες νεφώσεις
17 °C
16.9°C19.1°C
4 BF 88%
Χρ. Σπίρτζης στο 3ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών: / Χρ. Σπίρτζης στο 3ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών: Η χώρα διαθέτει ολοκληρωμένο στρατηγικό σχέδιο
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Χρ. Σπίρτζης στο 3ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών: / Χρ. Σπίρτζης στο 3ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών: Η χώρα διαθέτει ολοκληρωμένο στρατηγικό σχέδιο

Η παρούσα κυβέρνηση «δεν έκανε ούτε θελήματα ούτε χάρες» κατά τις διαπραγματεύσεις με τη διοίκηση της Αττικής Οδού υπογράμμισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, ενώ χαρακτήρισε μονομερή ενέργεια τις αιφνιδιαστικές ανακοινώσεις για τσουχτερή αύξηση σε δύο δόσεις του αντιτίμου των διοδίων στον αυτοκινητόδρομο. Ο Χρ. Σπίρτζης, στην ομιλία του χθες στο 3ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών με συνδιοργανωτές τις ιστοσελίδες ypodomes.com και metaforespress.gr, επεσήμανε ότι τα τελευταία τέσσερα χρόνια ολοκληρώθηκαν σημαντικά έργα που ήταν τελματωμένα για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Αναφερόμενος στην υλοποίηση του Στρατηγικού Σχεδίου Υποδομών και Μεταφορών, σημείωσε ότι αυτό έχει ορίζοντα το 2037, με συγκεκριμένους δείκτες, στόχους και δομές παρακολούθησης. Συμπλήρωσε ότι προς συμβασιοποίηση βρίσκονται έργα που ξεπερνούν τα 5 δισ. ευρώ, όπως το πρώτο τμήμα της Γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας, η υποθαλάσσια οδική σήραγγα Σαλαμίνας, ο ΒΟΑΚ, η παράκαμψη Χαλκίδας, τα ηλεκτρονικά αναλογικά διόδια. Υπενθύμισε δε ότι ξεκίνησε η κατασκευή του νότιου τμήματος του Ε65, του αυτοκινητοδρόμου Πατρών - Πύργου και του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης.

Επιπρόσθετα υπογράμμισε ότι «η χώρα δεν μπορεί να κινείται με το τι θέλει η αγορά, αλλά αντίθετα η αγορά πρέπει να προσαρμόζεται στο εθνικό στρατηγικό σχέδιο που υπάρχει».

Ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Ν.Δ. Κ. Καραμανλής, αναφερόμενος στις αυξήσεις των διοδίων της Αττικής Οδού, υποστήριξε ότι τέτοιου τύπου ενέργειες δεν μπορούν να αξιοποιούνται σε μια τέτοια περίοδο ως μέσο πίεσης για την επόμενη κυβέρνηση. Έσπευσε να κατηγορήσει την κυβέρνηση λέγοντας ότι «οι σχετικές διαπραγματεύσεις προφανώς κατέρρευσαν, αποδεικνύοντας σε όλους μας τις δεινές διαπραγματευτικές ικανότητες της σημερινής κυβέρνησης». Μίλησε για εκπόνηση εθνικής στρατηγικής με ορίζοντα δεκαπενταετίας, στην οποία θα εντάσσονται έργα τα οποία θα διαθέτουν μελέτες σκοπιμότητας και βιωσιμότητας από ανεξάρτητους φορείς.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL