Live τώρα    
23°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Ελαφρές νεφώσεις
23 °C
22.0°C25.2°C
3 BF 51%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Αίθριος καιρός
23 °C
20.8°C25.4°C
2 BF 41%
ΠΑΤΡΑ
Αίθριος καιρός
20 °C
19.9°C21.6°C
4 BF 55%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Σποραδικές νεφώσεις
21 °C
20.4°C20.8°C
2 BF 68%
ΛΑΡΙΣΑ
Αίθριος καιρός
24 °C
23.9°C24.0°C
0 BF 33%
Καταγγελία φοιτητών του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης / Καταγγελία φοιτητών του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης: Τραγική η κατάσταση στη γραμμή 52 του ΟΑΣΘ
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Καταγγελία φοιτητών του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης / Καταγγελία φοιτητών του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης: Τραγική η κατάσταση στη γραμμή 52 του ΟΑΣΘ

Απάνθρωπη είναι η κατάσταση που επικρατεί στη γραμμή 52 του ΟΑΣΘ που συνδέει το πανεπιστημιακό ίδρυμα με τη Σίνδο, σύμφωνα με όσα κατήγγειλαν χθες φοιτητές που συγκεντρώθηκαν έξω από τα γραφεία του Οργανισμού ζητώντας να βελτιωθούν οι συνθήκες στη συγκεκριμένη γραμμή, ενώ διεκδικούν και δωρεάν μετακίνησή τους.

Όπως κατήγγειλαν οι φοιτητές, τα δρομολόγια της γραμμής είναι σπάνια και στις ώρες αιχμής μεταφέρονται «σαν σαρδέλες». Στη συζήτηση που είχαν με τον πρόεδρο του Οργανισμού Γιώργο Σκόρδα ζήτησαν να μπει ένα τέλος στην ταλαιπωρία που βιώνουν καθημερινά, αφού είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούν τη συγκεκριμένη γραμμή. «Η κατάσταση στο 52 είναι εκρηκτική. Τα δρομολόγια είναι αραιά και πού. Είμαστε ο ένας πάνω στον άλλον, στοιβαγμένοι σαν σαρδέλες. Παίζουμε ξύλο για να μπούμε να προλάβουμε. Είχαμε μέχρι και λιποθυμίες» αναφέρει ο Κώστας Τσιχελίδης, πρωτοετής φοιτητής και μέλος της συντονιστικής επιτροπής της συνέλευσης της Σχολής Μηχανικών.

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ δεν αμφισβήτησε την τραγική κατάσταση που επικρατεί στη γραμμή 52, όπως εξάλλου και στο σύνολο της αστικής συγκοινωνίας της Θεσσαλονίκης, αλλά ξεκαθάρισε ότι δεν θα βελτιωθεί άμεσα. Κατά τα λοιπά, διαβεβαίωσε τους φοιτητές ότι για τη διοίκηση του Οργανισμού αποτελεί προτεραιότητα η βελτίωση των συνθηκών που επικρατούν στη συγκεκριμένη γραμμή και για ακόμη μια φορά προέβλεψε ότι αυτό θα γίνει στις αρχές του 2020 με την εφαρμογή της σύμβασης που ουσιαστικά παραδίδει το 1/3 του συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ. Η σύμβαση πάντως μέχρι στιγμής δεν έχει υπογραφεί, ενώ τα 60-70 λεωφορεία που θα απελευθερωθούν από τις γραμμές που αναλαμβάνει το ΚΤΕΛ είναι αμφίβολο αν θα καταφέρουν να βελτιώσουν την κατάσταση στην αστική συγκοινωνία της Θεσσαλονίκης, αφού κι αυτά δεν είναι καινούργια, αλλά παλιά και ταλαιπωρημένα.

Ο Γ. Σκόδρας ανέφερε επίσης ότι ευελπιστεί εντός του επόμενου τριμήνου να προχωρήσει και ο διαγωνισμός για την επισκευή 90 λεωφορείων που είναι παροπλισμένα εξαιτίας σοβαρών μηχανικών προβλημάτων, ενώ υποστήριξε ότι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει ξεκινήσει την προετοιμασία νέου διαγωνισμού για την προμήθεια περίπου 1.000 λεωφορείων, εκ των οποίων τα 350 (σ.σ.: 300 ηλεκτροκίνητα και 50 ντίζελ) προορίζονται για τη Θεσσαλονίκη, ενώ έχουν γίνει και οι επαφές με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων για να εξασφαλιστούν οι πόροι. Για το πότε οι Θεσσαλονικείς θα δουν «καλύτερες ημέρες» στις αστικές συγκοινωνίες, ο Γ. Σκόδρας εκτίμησε ότι θα απαιτηθεί περίπου ενάμισης χρόνος.

Βασικό αίτημα των φοιτητών είναι και η δωρεάν μετακίνησή τους από τον ΟΑΣΘ και δήλωσαν ότι θα ζητήσουν από τη διοίκηση να την κοστολογήσει ώστε να διεκδικήσουν το σχετικό κονδύλι από τα αρμόδια υπουργεία.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL