Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Ξεκίνησε η προπώληση εισιτηρίων για τις εκδηλώσεις του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

Το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου θα πραγματοποιηθεί ακολουθώντας τις ειδικές οδηγίες των υγειονομικών Αρχών, με προτεραιότητα τη δημόσια υγεία και με αίσθημα ευθύνης απέναντι στο κοινό και τους καλλιτέχνες

Βουβός αποχαιρετισμός στην σπουδαία τραγωδό Ασπασία Παπαθανασίου

Έζησε την περιπέτεια του καλλιτέχνη που δεν επαναπαύεται στο χειροκρότημα, και την περιπέτεια του πολίτη διαρκή επαγρύπνηση. Προσηλωμένη ευλαβικά στα κείμενα και τις πηγές, αλλά και στις ουμανιστικές αξίες της Αριστεράς, μαχόμενη και για τα δυο. Ίσως γι' αυτό θέλησε βουβό τον αποχαιρετισμό. Μακρυά από το εφήμερο και τα περίεργα βλέμματα. Ως τη λύση ενός δράματος που εμπεριείχε μόχθο, μάχες, μαθητεία ως το τέλος.

Οι "Τρωάδες" από τον Τερζόπουλο στους Δελφούς (3)

Δεν είναι μόνο δική μου άποψη, ότι πολλά από τα δράματα του Ευριπίδη σχολιάζουν ή αναπλάθουν αντίστοιχες τραγωδίες του μεγάλου προδρόμου του, Αισχύλου. Πολλοί σπουδαίοι...

Το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου για την αναβολή της παράστασης «ΙΧΝΕΥΤΑΙ»

«Η παράσταση "ΙΧΝΕΥΤΑΙ" ήταν η ακριβότερη παραγωγή του Φεστιβάλ Ενόψει των αναπόφευκτων και δραστικών περιορισμών στη πληρότητα των θεάτρων το καλοκαίρι, κρίθηκε σκόπιμη η μετάθεσή της για του χρόνου, υπό ευνοϊκότερες συνθήκες και ευρύτερη προσέλευση στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου»

Τι είναι οι "Τρωάδες" του Ευριπίδη και γιατί μας αφορούν απολύτως σήμερα

Με την ευκαιρία της μετάδοσης σε live streamimg, από το site της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση, της παράστασης του Θόδωρου Τερζόπουλου στο αρχαίο θέατρο των Δελφών

Το ευέλικτο και πεισμωμένο θέατρο

Στις έκτακτες συνθήκες που αντιμετωπίζει ο κόσμος του θεάτρου, χρειάζονται όλα τα εφόδια, όλα τα μέσα, η τηλεόραση, το Διαδίκτυο, οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης κ.λπ. Χρειάζεται όμως να τεθούν όροι και προδιαγραφές, να γίνουν συνέργειες, στο πλαίσιο μιας αποτελεσματικής στρατηγικής για τον σύγχρονο πολιτισμό. Στρατηγικής που δεν θα εξαντλείται στη «λογική του πουγκιού», που θα ανοίξει και όποιος προλάβει...

ENO: Η Αγγλική Εθνική Όπερα στον καιρό της πανδημίας

Μετά την επιβεβλημένη «σφράγιση» της δημόσιας επικοινωνίας, οι παρεμβάσεις της στήλης κατ’ ανάγκην υπερακοντίζουν την τεχνική πτυχή θεώρησης των καλλιτεχνικών γεγονότων,...

Ο Λ.Γιοβανίδης νέος καλλιτεχνικός διευθυντής στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

«Δεν είμαι του δόγματος ''χτίζουμε αφού πρώτα γκρεμίσουμε''. Προσωπικά τιμώ το έργο των προκατόχων μου και θεωρώ ότι είναι μια σημαντική βάση πάνω στην οποία θα κτίσουμε έναν ακόμα ''όροφο'', με περισσότερη θέα στον κόσμο», τονίζει ο Λ.Γιοβανίδης


Ραδιόφωνο